quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef o.us het volgende:
Omdat 1x 10 uur niet genoeg is voor deze faal.
Ze snapt de hint wel, maar heeft je gewoon in de friendzone geplaatst.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Klacht: mn liefje begrijpt mijn hint niet dat ze mij moet knuffelen
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik namens vele vrouwen spreek als ik zeg dat je je niet alleen weinig serieus genomen voelt zo, maar het evengoed de neiging opwekt je aan diezelfde koude voetjes aan de hoogste boom op te knopen.quote:
Pubers doen dat. Maar een volwassen vent toch niet?quote:
Uit andere infantiele topics is allang gebleken dat Nikonlover overkomt als een idioot, met deze onzin levert hij het bewijs.Die vriendin van je kan je vast niet meer uitstaan, dat zal niet lang meer duren.quote:
Ik zei eens tegen mijn vriendin dat ik een stijve nek had (had ik ook echt), en zij wilde die wel masseren. Daarna zei ik dat ik dan wel meer stijve lichaamsdelen zou krijgen, maar die wilde ze gelukkig ook wel masserenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HEEFT IEMAND TIPS VOOR BETERE HINTS????
You knew she had a mental problem, but you fucked her anywayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef CarlosJacques het volgende:
Tja als je een vriendin met een verstandelijke beperking hebt dan zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn met je hints TS. Probeer volgende keer eens "Ik lig al in bedje.. MET EEN GIGANTISCH HARDE LUL". Wellicht is je vriendin slim genoeg om die hint wel te begrijpen. Succes
Thanks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zei eens tegen mijn vriendin dat ik een stijve nek had (had ik ook echt), en zij wilde die wel masseren. Daarna zei ik dat ik dan wel meer stijve lichaamsdelen zou krijgen, maar die wilde ze gelukkig ook wel masseren
Niet echt, vraag of ze lekker kan zoenen ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks!
Ook meer tips voor eerdere stadia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |