Enne....als ik het vrouwtje ben in de relatie, dan mag ik toch juist hierom vragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
op zich niks, was alleen een constatering. Misschien een reden voor het probleem dat jullie relatie is
Ja, dat zou wel kunnenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ze voelde misschien aan dat je het niet nodig had
Ja maar dan moet zij wel accepteren dat zij het mannetje isquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Enne....als ik het vrouwtje ben in de relatie, dan mag ik toch juist hierom vragen?
Ach jonge toch, wacht tot uiterlijk volgende week en het is weer goedquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is al de hele dag kortafNormaal doet ze nooit zo
Doet ze ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet zij wel accepteren dat zij het mannetje is
Ik zelf denk dat daar het probleem zit en de reden dat jullie relatie op de klippen gaat lopen
Want ze heeft een voorbinddildo onder haar bed liggen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doet ze ook
Enne...de relatie gaat niet op de klippen lopen!!
Okee dan begrijp ik het allemaal wel, want haar tekstjes daar waren best wel manachtig (behalve weltrustenxxxoooquote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doet ze ook
Enne...de relatie gaat niet op de klippen lopen!!
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Want ze heeft een voorbinddildo onder haar bed liggen?
ow haha dus je was daar echt serieus overquote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?Ze is gewoon een wat mannelijker meisje, qua kleding oa
En daar val ik nou juist op
Enne....ze is niet zo mannelijk dat ze stinkt, boeren en scheten laat, etc
Op zich zou je er dus niet afwijzend tegenover staan om braaf op je elleboogjes en knietjes te gaan zitten, met je kontje goed omhoog. Je weet wel, klaar om die dildo te ontvangen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?Ze is gewoon een wat mannelijker meisje, qua kleding oa
En daar val ik nou juist op
Enne....ze is niet zo mannelijk dat ze stinkt, boeren en scheten laat, etc
Ja ik ben serieusquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow haha dus je was daar echt serieus over. Nou dan is het prima toch, klinkt erg gezellig
Daarom ben je ook niet mijn vriendinquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Uberkullie het volgende:
Wat is dat met die vernichtering van mannen tegenwoordig??!
Als ik je vriendin was had ik je nu geblokkeerd pussy
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Op zich zou je er dus niet afwijzend tegenover staan om braaf op je elleboogjes en knietjes te gaan zitten, met je kontje goed omhoog. Je weet wel, klaar om die dildo te ontvangen?
ben je echt 22quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch liefff22
Edit: wat moet ik anders zeggen?weltrusten bitch!
Tot aan de geciteerde post dacht ik dat TS de 'linker' was van het plaatje..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De hint is dat ik het koud heb
Ze moet dan dit zeggen: awwwwwww!!!!!!!!! Ik knuffel je wel warm
12quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja door je taalgebruik denk ik. Hoe oud is je vriendin dan?
Ik zat ook eerder aan de 15-16 te denken op basis van die Whatsappberichten.quote:
Ja maar niet wanneer je het over jezelf hebt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
verkleinwoordjes zijn juist leuk
why not?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar niet wanneer je het over jezelf hebt.
Daar heb je je 'vriendin' voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
why not?
Ik heb geen grote zweetvoeten en grote ogen. Dusss...
Tis toch wel zo lief om elkaar elke dag te appenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso elke dag zo met elkaar moeten appen en typen dat je van elkaar houdtGeef d'r wat ruimte man.
Want iemand die geen kleine voetjes heeft, heeft per definitie grote zweetvoeten?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
why not?
Ik heb geen grote zweetvoeten en grote ogen. Dusss...
Omdat ze toch kortaf reageert..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch wel zo lief om elkaar elke dag te appenEn als ik het niet doe zegt ze het wel tegen mij
Dus waarom ruimte geven?
Klef en bef relatiesquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch wel zo lief om elkaar elke dag te appenEn als ik het niet doe zegt ze het wel tegen mij
Dus waarom ruimte geven?
Oohja...Fok!ers zijn natuurlijk alleen maar internetrelaties gewendquote:
Neehee!!!!!!! Je snapt het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Alleen als ze jouw aanstelleritus zat is, toch?
Ik stuur alleen xxxiloveyou en de rest van die troep nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
22!
En dan xxl0veyuouuuu nwly ntb sturen.Held dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |