Ik hoop niet dat ze het topic KLB / Waarom hebben ALLE vrouwen het ALTIJD koud gelezen heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ze is erachter gekomen dat je op FOK! zit...
ja TS zeurt als een vrouwquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt he! zijn vriendin komt veel mannelijker over.
herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is al de hele dag kortafNormaal doet ze nooit zo
Hier kan ik echt pissig om wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
herkenbaar
Ene dag:
Ik: ik hou van je
Zij: okee x
Andere dag:
Ik: hoi
Zij: heeey lieverdje ik mis je echttt heb je al een dag niet gezien =(
Ik zie het jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens, een van jullie telefoons staat niet op tijd
die relatie van jouw en je vriendin gaat op de klippen lopenquote:
Niet waar! Dat gaat niet gebeuren!!!! We zijn heel lief voor elkaarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
die relatie van jouw en je vriendin gaat op de klippen lopen
tevens ben je ook de meid in de relatie
Omdat het niet nodig moet zijn dat een man daar om vraagt. Wanneer dat wel nodig is dan gaat de relatie op de klippen lopenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Nikonlover het volgende:
Uit het andere topic:
[..]
Maar waarom werkt dit andersom dan niet?
Ik heb het ook niet nodig maar wilde het gewoon uittestenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig moet zijn dat een man daar om vraagt. Wanneer dat wel nodig is dan gaat de relatie op de klippen lopen
op zich niks, was alleen een constatering. Misschien een reden voor het probleem dat jullie relatie isquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niet waar! Dat gaat niet gebeuren!!!! We zijn heel lief voor elkaar
Enne...dat 2e, wat is daar mis mee?
Ze voelde misschien aan dat je het niet nodig hadquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet nodig maar wilde het gewoon uittesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |