Sommige meisjes diggen dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:55 schreef Perico het volgende:
Voor die "voetjes" en "oogjes" verdient TS een fikse afrossing, waarbij we allen in koor roepen:
"Jaaa, ros hem! Ros hem nog wat harder!"
Goffedomme zeg.
Tis mn vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:52 schreef Otazu het volgende:
Weet niet of t een scharrel/vriendin oid is, maar ze moet duidelijk niks (meer) van je hebben, zo deed ik namelijk ook tegen mijn ex scharrel. Die vent liep zich ook aan te stellen en bleef door appen, ik reageerde soms alleen om van z'n gezeik af te zijn, sterkte
Blijf jezelf maar voorliegen, jij latente hommoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis mn vriendinEnne.....ze stuurde vanmorgen lieve appjes dus ze had gisteren gewoon haar dag niet oid
He ja dat is waarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had jij laatst geen topic waarbij jij zelf de hint niet begreep over de kou?
Owja, over vrouwen die het altijd koud hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had jij laatst geen topic waarbij jij zelf de hint niet begreep over de kou?
Owja, over vrouwen die het altijd koud hebben.
Voor de zoveelste keer: ik ben GEEN larper!!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:21 schreef BlueNumber het volgende:
Vrouwen vallen niet op larpers, sorry ts.
Nja, we hebben een relatie dus het ligt net even anders denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lullig voor je. In mijn ervaring zijn het vooral de mannen die een gigantische plank voor hun kop hebben, maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ze mij niet raakbaar vinden. Misschien dezelfde situatie, ts?
Oh, dat gedeelte had ik even gemist, excuses hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, we hebben een relatie dus het ligt net even anders denk ikMja, post eens pics voor als mijn relatie op de klippen loopt
Maakt niet uit hoor ik lees ook niet alle pagina'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte had ik even gemist, excuses hoor
En ik ga geen pics posten. Je snapt de hint toch niet
Ja, maar ik zie nu dat het letterlijk in de eerste zin van je op staatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ik lees ook niet alle pagina's
Jmmr
xD xD neeuj xDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
Gast![]()
Ben je 14 of zo met je msn taal
T is je vergevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie nu dat het letterlijk in de eerste zin van je op staat
Sorry, het is nog best vroeg enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |