quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed, maar ik vind het toch niet helemaal oprecht dat je in principe redelijk neutraal reageert en als daar dan een neutrale doch serieuze reactie op komt je ineens zegt 'Haha, grapje! Ik was niet serieus, je bent er in getuimd'.
Het zou kunnen dat je liep te trollen, maar ook dat je het fundament achter je standpunt (of liever het gebrek hieraan) zo probeert te verdoezelen.Nee, je vindt het niet leuk dat je er nu achter komt dat mijn reactie niet serieus was terwijl je er serieus op reageerde. Dat is waar jij blijkbaar moeite mee hebt. Lees eens terug, viel het je niet op dat ik in 3 posts de uitdrukking 'op de klippen lopen' gebruikte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals ik al, als je wat afstand zou nemen en niet zo graag iets zocht om het mee oneens te zijn zodat je je gelijk kan halen, zou je dat misschien gezien hebben. En dan had je misschien niet gereageerd omdat het je toch al sowieso niet interesseerde of aanging. Maar ja dan had je wel niks gehad om je gelijk over te halen.
KLB / Vrouwen die hints niet snappenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Nee, je vindt het niet leuk dat je er nu achter komt dat mijn reactie niet serieus was terwijl je er serieus op reageerde. Dat is waar jij blijkbaar moeite mee hebt. Lees eens terug, viel het je niet op dat ik in 3 posts de uitdrukking 'op de klippen lopen' gebruikte?
zoals ik al, als je wat afstand zou nemen en niet zo graag iets zocht om het mee oneens te zijn zodat je je gelijk kan halen, zou je dat misschien gezien hebben. En dan had je misschien niet gereageerd omdat het je toch al sowieso niet interesseerde of aanging. Maar ja dan had je wel niks gehad om je gelijk over te halen.
Ik had niet over die post heen gelezen. Maar ja. Okee je was er met je gedachten niet bij en nu je dat wel bent, verandert dat niks aan je mening. Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die hints niet snappen
Deze post, waar je kennelijk over heen gelezen hebt, maakt alles wat je hier zegt overbodig en ook nog eens onwaar.
Ik heb het even teruggelezen (die 3 posts), ik herken er daadwerkelijk geen getroll in, dus lach me maar en bespot me daar maar mee dat vind ik allemaal niet erg, maar dat was mijn reden om er serieus op in te gaan in ieder geval.
[Edit] Ik krijg overigens ook steeds meer het idee dat dat hele 'je gelijk halen' zich meer in jouw hoofd afspeelt dan in het mijne.![]()
Mening? Het is eerder mijn perceptievermogen in relatie tot 'herken de troll'. Als ik zoiets nu weer voor het eerst zou lezen dan zou ik niet meteen van getroll uitgaan nee. Misschien ben ik toch wel niet zoveel aan het trollen als jullie en sluit ik getroll dus automatisch sneller uit als mogelijkheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:34 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik had niet over die post heen gelezen. Maar ja. Okee je was er met je gedachten niet bij en nu je dat wel bent, verandert dat niks aan je mening. Dat is je goed recht.
Misschien. Tsja. Wil je dat ik hier op reageer, of verwacht je een antwoord, of wat wil je ermee zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mening? Het is eerder mijn perceptievermogen in relatie tot 'herken de troll'. Als ik zoiets nu weer voor het eerst zou lezen dan zou ik niet meteen van getroll uitgaan nee. Misschien ben ik toch wel niet zoveel aan het trollen als jullie en sluit ik getroll dus automatisch sneller uit als mogelijkheid.
Ik verwacht helemaal niks, behalve dat je het leest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Misschien. Tsja. Wil je dat ik hier op reageer, of verwacht je een antwoord, of wat wil je ermee zeggen
Weet niet wie je met 'jullie' bedoelt trouwens. Ik vereenzelvig me totaal niet met eender welke poster(s) hier.
En voor ik straks weer de vraag krijg waarom ik het dan überhaupt post, je doet allemaal aannames over mij, ik zeg dus eigenlijk in dat stuk hierboven dat die dus ongegrond zijn. Wat je hiermee doet, of je het gelooft, of je het uitprint en boven je bed hangt, of je je kamer ermee behangt, het laat me verder koud. Ik verwacht dat je het leest, meer niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Misschien. Tsja. Wil je dat ik hier op reageer, of verwacht je een antwoord, of wat wil je ermee zeggen
Weet niet wie je met 'jullie' bedoelt trouwens. Ik vereenzelvig me totaal niet met eender welke poster(s) hier.
okee manquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En voor ik straks weer de vraag krijg waarom ik het dan überhaupt post, je doet allemaal aannames over mij, ik zeg dus eigenlijk in dat stuk hierboven dat die dus ongegrond zijn. Wat je hiermee doet, of je het gelooft, of je het uitprint en boven je bed hangt, of je je kamer ermee behangt, het laat me verder koud. Ik verwacht dat je het leest, meer niet.
Ik snap dan nooit waarom je dat dan niet gewoon direct zegt, het maar laten aanmodderen creëert bij aanhankelijke kerels volgens mij juist meer van dat gedrag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:52 schreef Otazu het volgende:
Weet niet of t een scharrel/vriendin oid is, maar ze moet duidelijk niks (meer) van je hebben, zo deed ik namelijk ook tegen mijn ex scharrel. Die vent liep zich ook aan te stellen en bleef door appen, ik reageerde soms alleen om van z'n gezeik af te zijn, sterkte
Ik was op een gegeven moment duidelijk genoeg dacht ik, maar niet dus inderdaad. Heb het kort daarna ook verteld, duidelijk en recht in z'n gezicht. Helaas blijft hij doorgaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap dan nooit waarom je dat dan niet gewoon direct zegt, het maar laten aanmodderen creëert bij aanhankelijke kerels volgens mij juist meer van dat gedrag.
Als je een relatie hebt dan lijkt het me niet dat je uitmaakt door het geven van hints, maargoed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Otazu het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment duidelijk genoeg dacht ik, maar niet dus inderdaad. Heb het kort daarna ook verteld, duidelijk en recht in z'n gezicht. Helaas blijft hij doorgaan
Nee het was nog geen relatie hoor! Hij was heel verliefd op mij, maar ik wist het niet zo goed. Maar later was voor mij duidelijk dat als ik niet zeker wist of ik hem leuk vond, dat dus ook daadwerkelijk niet vond. Niets iets om over te twijfelen denk ik zo :pquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan lijkt het me niet dat je uitmaakt door het geven van hints, maargoed.
Wel treurig dat ie daarna nog bleef doorgaan.
Ik wil natuurlijk niet verder happen, mijn gelijk halen, trollen of what so ever, maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar de bevrediging die je haalt uit het posten van dit soort reacties?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet verder happen, mijn gelijk halen, trollen of what so ever, maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar de bevrediging die je haalt uit het posten van dit soort reacties?
Om de reacties van mensen erop te zien, zodoende ontvang ik meer kennis over mijzelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet verder happen, mijn gelijk halen, trollen of what so ever, maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar de bevrediging die je haalt uit het posten van dit soort reacties?
Als dat echt jouw appjes zijn dan ben je echt het wijf in jullie relatiequote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Klacht: mn liefje begrijpt mijn hint niet dat ze mij moet knuffelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |