abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:05:15 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122493373
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Adames het volgende:

[..]

ook de eerste keer dat je dat ontkent, maar ik zal het er verder niet over hebben mocht je schatje je volgen op fok.
ik dacht trouwens dat je ging slapen.
Dat ik 1x in de zoveel tijd eens in een tent ga slapen in kostuum of een keer meespeel in een film/docu wil niet zeggen dat ik een LARP'er ben ;) Enne...ik ga nu slapen inderdaad!
pi_122493402
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat ik 1x in de zoveel tijd eens in een tent ga slapen in kostuum of een keer meespeel in een film/docu wil niet zeggen dat ik een LARP'er ben ;) Enne...ik ga nu slapen inderdaad!
een vrij inactieve LARP'er dan
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:06:42 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122493425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef Adames het volgende:

[..]

een vrij inactieve LARP'er dan
Ik ben geen LARP'er ;) LARP'ers zijn mongolen in starwars pakjes....
pi_122493454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Jij ziet je gelijk halen bijkbaar als een groot goed, en daarom ga je ontzettend serieus op dingen in om je gelijk te halen maar als je ook maar een beetje afstand had genomen, dan zou je zien dat waarop je reageert nog niet eens half serieus was/gemeend was.

Een gevalletje 'hij vindt ditmaal niet wat ik ook vind en dàt is jammer'? Is dat aan mij gericht? Jij denkt dat ik erom geef dat mijn mening strookt met die van jou? :P
Je gelijk halen is iets dat ik nergens op vind slaan, ik ben meer van het principe "we agree to disagree', zolang alle partijen hun punt beargumenteerd kunnen maken, hoeven ze mij echt geen gelijk te geven hoor, liever niet zeg. :')

En ik had inderdaad niet door dat je aan het trollen was, maar niet om de reden die jij denkt, soms zit je met je gedachten ergens anders. :P
Een heer met stijl
pi_122493455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Jij ziet je gelijk halen bijkbaar als een groot goed, en daarom ga je ontzettend serieus op dingen in om je gelijk te halen maar als je ook maar een beetje afstand had genomen, dan zou je zien dat waarop je reageert nog niet eens half serieus was/gemeend was.

Een gevalletje 'hij vindt ditmaal niet wat ik ook vind en dàt is jammer'? Is dat aan mij gericht? Jij denkt dat ik erom geef dat mijn mening strookt met die van jou? :P
beetje rare post dit. Je beticht die kerel ervan dat hij gelijk wil halen in een debiele fokdiscussie die hij iets te serieus neemt en tegelijkertijd steek je nu zelf ook moeite in posts om te laten zien dat het je vooral niet zo veel interesseert omdat je toch niet serieus was.

wat is het nou
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:08:22 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122493480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:07 schreef Adames het volgende:

[..]

beetje rare post dit. Je beticht die kerel ervan dat hij gelijk wil halen in een debiele fokdiscussie die hij iets te serieus neemt en tegelijkertijd steek je nu zelf ook moeite in posts om te laten zien dat het je vooral niet zo veel interesseert omdat je toch niet serieus was.

wat is het nou
ninja-edit :')
pi_122493497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik ben geen LARP'er ;) LARP'ers zijn mongolen in starwars pakjes....
is al goed, doe lekker wintersokjes aan tegen de koude voetjes, vraag nog om een kusje aan je vriendinnetje via een whatsappje en veel plezier in dromenland.
pi_122493506
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

ninja-edit :')
ik mistte een paar woorden
pi_122493507
quote:

[..]

wat is het nou
Nog iemand die zijn vraagtekens zet bij je serieusheid Aukje, waar ligt het bij hem aan volgens jou? :D
Een heer met stijl
pi_122493516
Waarom is iedereen opeens zo serieus hier? Dit is KLB, niet R&P. Beter openen jullie daar wat topics over dat je niet serieus genomen wilt worden.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_122493542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waarom is iedereen opeens zo serieus hier? Dit is KLB, niet R&P. Beter openen jullie daar wat topics over dat je niet serieus genomen wilt worden.
Over serieus gesproken ja, daar worden complete topicreeksen gebouwd rond opzichtige trolls. elke dag opnieuw
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:10:28 #162
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122493545
quote:
KLB betekent niet dat er alleen over onzin gesproken moet worden of dat er niet serieus gediscussieerd mag worden. Waar haal je dat idee vandaan?
Krekker is de bom!
pi_122493546
quote:

[..]

wat is het nou
Sommige dingen verdienen het wel om serieus op in te gaan, andere niet.
pi_122493562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:10 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

niets is belangrijker dan iets anders
pi_122493564
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nog iemand die zijn vraagtekens zet bij je serieusheid Aukje, waar ligt het bij hem aan volgens jou? :D
Huh? Nergens aan. Ik heb daar verder niets mee van doen eerlijk gezegd.
pi_122493587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

KLB betekent niet dat er alleen over onzin gesproken moet worden of dat er niet serieus gediscussieerd mag worden. Waar haal je dat idee vandaan?
KLB mag best een beetje rauw blijven. Dit gezeur over andermans posts is niet bijster interessant.
Ja ja, ik weet dat ik dat nu zelf ook doe, maar het moest even.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_122493600
quote:
KLB kan best een mate van serieusheid bevatten, ik maak niet de fout om elke nieuwe klacht als 'verzonnen' of 'om te trollen' te beoordelen. Er zijn users die het graag als ONZ#2 of ONZ-extended zien, maar zo was KLB niet altijd en zo was het ook niet bedoeld.

Het mooie is wel weer dat mensen die zoals jij denken straks wellicht weer bij de crew gaan slijmen dat ze het zoveel beter zullen doen als KLB ooit weer eens gesloten wordt. :')
Een heer met stijl
pi_122493638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:10 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Wat een eer dat mijn post, dus ik in feite dat wel verdien zeg. :D
Een heer met stijl
pi_122493660
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

snel, plaats die t
pi_122493679
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hier zit ook wat in, maar TS had aangegeven dat zijn vriendin geen gemiddelde vrouw was als het om vrouwelijkheid ging. Kijk ik zou ook niet aan zo een relatie moeten denken, maar voor sommige mensen werkt het vreemd genoeg echt. En daarbij hoeft de vrouw niet eens altijd een superbitch te zijn.
Serieus??
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_122493681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Adames het volgende:

[..]

snel, plaats die t
denken dat daar een t bij moet :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:15:25 #172
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_122493706
quote:

[..]

snel, plaats die t
:') !
-weg-
pi_122493717
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat niet vanuit mijn persoonlijke perspectief. Ik bedoelde meer dat iedereen voor zichzelf de keuze maakt wat wel of niet een serieuze reactie verdient (en dat het niet vanzelfsprekend is dat je er goed in bent om dat te beoordelen).
pi_122493724
quote:

[..]

snel, plaats die t
Ik snap de verwarring, maar er staat uiteindelijk "ik verdien" en dat moet zonder 't'. :)
Een heer met stijl
pi_122493833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat niet vanuit mijn persoonlijke perspectief. Ik bedoelde meer dat iedereen voor zichzelf de keuze maakt wat wel of niet een serieuze reactie verdient (en dat het niet vanzelfsprekend is dat je er goed in bent om dat te beoordelen).
Ik snap je heel goed, maar ik vind het toch niet helemaal oprecht dat je in principe redelijk neutraal reageert en als daar dan een neutrale doch serieuze reactie op komt je ineens zegt 'Haha, grapje! Ik was niet serieus, je bent er in getuimd'.

Het zou kunnen dat je liep te trollen, maar ook dat je het fundament achter je standpunt (of liever het gebrek hieraan) zo probeert te verdoezelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
pi_122493954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed, maar ik vind het toch niet helemaal oprecht dat je in principe redelijk neutraal reageert en als daar dan een neutrale doch serieuze reactie op komt je ineens zegt 'Haha, grapje! Ik was niet serieus, je bent er in getuimd'.

Het zou kunnen dat je liep te trollen, maar ook dat je het fundament achter je standpunt (of liever het gebrek hieraan) zo probeert te verdoezelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je vindt het niet leuk dat je er nu achter komt dat mijn reactie niet serieus was terwijl je er serieus op reageerde. Dat is waar jij blijkbaar moeite mee hebt. Lees eens terug, viel het je niet op dat ik in 3 posts de uitdrukking 'op de klippen lopen' gebruikte?

zoals ik al, als je wat afstand zou nemen en niet zo graag iets zocht om het mee oneens te zijn zodat je je gelijk kan halen, zou je dat misschien gezien hebben. En dan had je misschien niet gereageerd omdat het je toch al sowieso niet interesseerde of aanging. Maar ja dan had je wel niks gehad om je gelijk over te halen.
pi_122494050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Nee, je vindt het niet leuk dat je er nu achter komt dat mijn reactie niet serieus was terwijl je er serieus op reageerde. Dat is waar jij blijkbaar moeite mee hebt. Lees eens terug, viel het je niet op dat ik in 3 posts de uitdrukking 'op de klippen lopen' gebruikte?

zoals ik al, als je wat afstand zou nemen en niet zo graag iets zocht om het mee oneens te zijn zodat je je gelijk kan halen, zou je dat misschien gezien hebben. En dan had je misschien niet gereageerd omdat het je toch al sowieso niet interesseerde of aanging. Maar ja dan had je wel niks gehad om je gelijk over te halen.
KLB / Vrouwen die hints niet snappen

Deze post, waar je kennelijk over heen gelezen hebt, maakt alles wat je hier zegt overbodig en ook nog eens onwaar.

Ik heb het even teruggelezen (die 3 posts), ik herken er daadwerkelijk geen getroll in, dus lach me maar uit en bespot me daar maar mee dat vind ik allemaal niet erg, maar dat was mijn reden om er aanvankelijk serieus op in te gaan in ieder geval. :)

[Edit] Ik krijg overigens ook steeds meer het idee dat dat hele 'je gelijk halen' zich meer in jouw hoofd afspeelt dan in het mijne. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 05-02-2013 00:33:58 ]
Een heer met stijl
pi_122494251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

KLB / Vrouwen die hints niet snappen

Deze post, waar je kennelijk over heen gelezen hebt, maakt alles wat je hier zegt overbodig en ook nog eens onwaar.

Ik heb het even teruggelezen (die 3 posts), ik herken er daadwerkelijk geen getroll in, dus lach me maar en bespot me daar maar mee dat vind ik allemaal niet erg, maar dat was mijn reden om er serieus op in te gaan in ieder geval. :)

[Edit] Ik krijg overigens ook steeds meer het idee dat dat hele 'je gelijk halen' zich meer in jouw hoofd afspeelt dan in het mijne. _O-
Ik had niet over die post heen gelezen. Maar ja. Okee je was er met je gedachten niet bij en nu je dat wel bent, verandert dat niks aan je mening. Dat is je goed recht.
pi_122494328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:34 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ik had niet over die post heen gelezen. Maar ja. Okee je was er met je gedachten niet bij en nu je dat wel bent, verandert dat niks aan je mening. Dat is je goed recht.
Mening? Het is eerder mijn perceptievermogen in relatie tot 'herken de troll'. Als ik zoiets nu weer voor het eerst zou lezen dan zou ik niet meteen van getroll uitgaan nee. Misschien ben ik toch wel niet zoveel aan het trollen als jullie en sluit ik getroll dus automatisch sneller uit als mogelijkheid.
Een heer met stijl
pi_122494416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mening? Het is eerder mijn perceptievermogen in relatie tot 'herken de troll'. Als ik zoiets nu weer voor het eerst zou lezen dan zou ik niet meteen van getroll uitgaan nee. Misschien ben ik toch wel niet zoveel aan het trollen als jullie en sluit ik getroll dus automatisch sneller uit als mogelijkheid.
Misschien. Tsja. Wil je dat ik hier op reageer, of verwacht je een antwoord, of wat wil je ermee zeggen :?
Weet niet wie je met 'jullie' bedoelt trouwens. Ik vereenzelvig me totaal niet met eender welke poster(s) hier.
pi_122494432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Misschien. Tsja. Wil je dat ik hier op reageer, of verwacht je een antwoord, of wat wil je ermee zeggen :?
Weet niet wie je met 'jullie' bedoelt trouwens. Ik vereenzelvig me totaal niet met eender welke poster(s) hier.
Ik verwacht helemaal niks, behalve dat je het leest.
En met jullie bedoel ik de users die het wel als getroll hadden herkend.
Een heer met stijl
pi_122494558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

En voor ik straks weer de vraag krijg waarom ik het dan überhaupt post, je doet allemaal aannames over mij, ik zeg dus eigenlijk in dat stuk hierboven dat die dus ongegrond zijn. Wat je hiermee doet, of je het gelooft, of je het uitprint en boven je bed hangt, of je je kamer ermee behangt, het laat me verder koud. Ik verwacht dat je het leest, meer niet.
Een heer met stijl
pi_122494594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En voor ik straks weer de vraag krijg waarom ik het dan überhaupt post, je doet allemaal aannames over mij, ik zeg dus eigenlijk in dat stuk hierboven dat die dus ongegrond zijn. Wat je hiermee doet, of je het gelooft, of je het uitprint en boven je bed hangt, of je je kamer ermee behangt, het laat me verder koud. Ik verwacht dat je het leest, meer niet.
okee man :)
pi_122494603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:51 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

okee man :)
Biertje?
Een heer met stijl
pi_122494606
Weet niet of t een scharrel/vriendin oid is, maar ze moet duidelijk niks (meer) van je hebben, zo deed ik namelijk ook tegen mijn ex scharrel. Die vent liep zich ook aan te stellen en bleef door appen, ik reageerde soms alleen om van z'n gezeik af te zijn, sterkte :*
pi_122494622
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:52 schreef Otazu het volgende:
Weet niet of t een scharrel/vriendin oid is, maar ze moet duidelijk niks (meer) van je hebben, zo deed ik namelijk ook tegen mijn ex scharrel. Die vent liep zich ook aan te stellen en bleef door appen, ik reageerde soms alleen om van z'n gezeik af te zijn, sterkte :*
Ik snap dan nooit waarom je dat dan niet gewoon direct zegt, het maar laten aanmodderen creëert bij aanhankelijke kerels volgens mij juist meer van dat gedrag. :')
Een heer met stijl
pi_122494642
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap dan nooit waarom je dat dan niet gewoon direct zegt, het maar laten aanmodderen creëert bij aanhankelijke kerels volgens mij juist meer van dat gedrag. :')
Ik was op een gegeven moment duidelijk genoeg dacht ik, maar niet dus inderdaad. Heb het kort daarna ook verteld, duidelijk en recht in z'n gezicht. Helaas blijft hij doorgaan :(
pi_122494669
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Otazu het volgende:

[..]

Ik was op een gegeven moment duidelijk genoeg dacht ik, maar niet dus inderdaad. Heb het kort daarna ook verteld, duidelijk en recht in z'n gezicht. Helaas blijft hij doorgaan :(
Als je een relatie hebt dan lijkt het me niet dat je uitmaakt door het geven van hints, maargoed.
Wel treurig dat ie daarna nog bleef doorgaan. :')
Een heer met stijl
pi_122494718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt dan lijkt het me niet dat je uitmaakt door het geven van hints, maargoed.
Wel treurig dat ie daarna nog bleef doorgaan. :')
Nee het was nog geen relatie hoor! Hij was heel verliefd op mij, maar ik wist het niet zo goed. Maar later was voor mij duidelijk dat als ik niet zeker wist of ik hem leuk vond, dat dus ook daadwerkelijk niet vond. Niets iets om over te twijfelen denk ik zo :p
pi_122494890
:')
pi_122495032
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:10 schreef Aukje83 het volgende:
:')
Ik wil natuurlijk niet verder happen, mijn gelijk halen, trollen of what so ever, maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar de bevrediging die je haalt uit het posten van dit soort reacties? :)
Een heer met stijl
pi_122495075
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik wil natuurlijk niet verder happen, mijn gelijk halen, trollen of what so ever, maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar de bevrediging die je haalt uit het posten van dit soort reacties? :)
pi_122495291
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Om de reacties van mensen erop te zien, zodoende ontvang ik meer kennis over mijzelf :).

[ Bericht 16% gewijzigd door Aukje83 op 05-02-2013 03:35:21 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 01:58:50 #194
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_122495293
Arme TS.
pi_122495313
Overigens, zelf een hint niet snappen is nog veel lulliger. Paar dagen terug nog een fout gemaakt. Meisje ontmoet in de kroeg, uren mee staan praten, gezoend, etc. Op gegeven moment zegt ze "Nou, ik ga maar eens naar huis, het is wel heel ver en koud hoor, zo in je eentje in het donker!" *knipoog*. En ik "Oh, jammer, misschien zie ik je ooit nog..". Pas toen ze goed en wel weg was besefte ik de enorme lompe blunder die ik gemaakt had |:(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122495404
( ͡° ͜ʖ ͡°) ey TS, ben je homo
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_122495543
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Klacht: mn liefje begrijpt mijn hint niet dat ze mij moet knuffelen ;(

[ afbeelding ]
Als dat echt jouw appjes zijn dan ben je echt het wijf in jullie relatie :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_122495667
ze wilt je niet meer ts :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 05:55:21 #199
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_122495851
Voor die "voetjes" en "oogjes" verdient TS een fikse afrossing, waarbij we allen in koor roepen:
"Jaaa, ros hem! Ros hem nog wat harder!"

Goffedomme zeg.
pi_122495996
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')