Hoe noem je het dan? Riddertje spelen in het bos?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: ik ben GEEN larper!!!!!
Jaloers, you wish.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersHoe kan een denkbeeldige vrienden whatsappen? Hoe kan een denkbeeldige vriendin over 10 minuten hier komen eten? etc, etc
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Riddertje spelen in het bos?
Zielige bosmongoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jaloers, you wish.
Ik ben zo jaloers op TS dat ik whatsapp van mijn telefoon heb gegooid maandag omdat allemaal onzekere meisjes maar berichtjes blijven sturen terwijl ik niet aan een relatie doe op dit moment.
Doe je vriendin de groetjes van me. Ze weet wel, de jongen die haar ontmaagde en haar daarna dumpte zodat jij haar nu mag troosten, mister white knight
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niet meer op je reageren! Trieste zolderkamerautist....
Waarom heeft zij niet gekooktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
Tis wel weer helemaal goedHeb vanavond heerlijk voor haar gekookt
Straks gaan we saampjes heel romantisch een filmpje kijken
Koud zullen we het iig niet krijgen
![]()
Wat mij betreft kan dit topic dicht
Zo koudquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Sinosappel het volgende:
Herkenbaar. Heb ook weleens momenten dat mn vriendje opeens een beetje koeltjes reageert op whatsapp
Terwijl er dan niks aan de hand blijkt te zijn
ik zou het op mijn facebook zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
Tis wel weer helemaal goedHeb vanavond heerlijk voor haar gekookt
Straks gaan we saampjes heel romantisch een filmpje kijken
Koud zullen we het iig niet krijgen
![]()
Wat mij betreft kan dit topic dicht
Een vers stokbroodje met kruidenboter, tagliatella met zalm en van die italiaanse sla (ben ff de naam kwijtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou het op mijn facebook zetten.
Wat heb je gekookt trouwens?
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een vers stokbroodje met kruidenboter, tagliatella met zalm en van die italiaanse sla (ben ff de naam kwijt) en als toetje een lekker ijsje
Uiteraard een keurig gedekte tafel met kaarsjes enzo
Mja, we gaan nu film kijken, ik stop dus met Fok!en voor vandaag
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe je met je pik niet met de spatel
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.
Je laat mij blozenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.
En daar zijn de stoere praatjes van de zolderkamerautisten weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe je met je pik niet met de spatel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |