Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks!
Ook meer tips voor eerdere stadia?
En daar is de maagd met zn grote fantasiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.
En dan neem je haar eens hard op je bureau
En daar is de eerste maagd roeper die over zijn eigen seksuele avonturen (die hij niet heeft) gefrustreerd isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En daar is de maagd met zn grote fantasie
Mijn ex hield niet van rollenspellen helaas. Ik hoop iemand te vinden die leuke sextoneelstukjes wil doen met mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.
En dan neem je haar eens hard op je bureau
Rollenspel kunnen altijd voor spanning zorgen, zou niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ex hield niet van rollenspellen helaas. Ik hoop iemand te vinden die leuke sextoneelstukjes wil doen met me
Die zal ik meenemen, maar dat kan misschien ook wel verkeerd uitpakken wanneer je die verkeerd inzet. Dat inzicht kan nog best lastig zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet echt, vraag of ze lekker kan zoenen ofzo
Oja wat doe je nogmeer voor rollenspellen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Rollenspel kunnen altijd voor spanning zorgen, zou niet zonder kunnen.
De fysiotherapeut is ook altijd een geile of de ontvoerder (niet voor de tere zieltjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja wat doe je nogmeer voor rollenspellen dan?
Baas, je hebt geluk met je vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De fysiotherapeut is ook altijd een geile of de ontvoerder (niet voor de tere zieltjes)
Is al uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baas, je hebt geluk met je vriendin
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is al uit hoor
Maar de truc is om seks leuk te maken voor haar, zodat ze er ook altijd zin in heeft.
Je moet erook spontaan mee beginnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelen
Alcohol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelen
Werkte ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet erook spontaan mee beginnen.
dat, en pedo's. Maar voor de goede orde zal ik er maar vanuit gaan dat TS een homo is danquote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef ikbenmoe het volgende:
alleen hommo's voegen achter elk woord 'tjes toe....
In je dromenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En daar is de eerste maagd roeper die over zijn eigen seksuele avonturen (die hij niet heeft) gefrustreerd is![]()
Maagd ? Ja en zal ik volgens mij sterrenbeeld altijd blijven.
Geen ervaring op seksueel gebied? Genoeg om er niet over hoeven op te scheppen.
Maar wel genoeg om hier eerlijke posts te doen over wat ik heb meegemaakt.
U jelly & mad.. Oh boy
Ik was helemaal niet botergeilquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ts heeft zon vriendin wanneer zij haar dag niet heeft hij maar als een hond achter haar aan moet lopen
Beter ben je gewoon duidelijk TS en zeg je dat je botergeil bent en graag met haar wilt knallen.
Als ze dat al niet met een andere gast aant doen is gezien haar vage reacties
Aldus de zolderautist met zijn denkbeeldige vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef Nikonlover het volgende:
En trouwens, waarom maken jullie mij belachelijk omdat ik xxxiloveyou zeg? Zeggen jullie nooit 'ik hou van je' tegen je vriendin? Ooh, ik zit natuurlijk op Fok!Hier zitten alleen maar eenzame zolderkamerautisten
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aldus de zolderautist met zijn denkbeeldige vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |