Maar dat heeft mevrouw Smit ook. Het liefst wil ik degene die het voor Yolanthe presenteerde. Alleen ben ik haar naam vergeten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit was het een serieus voetbalpraatprogramma
Vivienne van Assem?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maar dat heeft mevrouw Smit ook. Het liefst wil ik degene die het voor Yolanthe presenteerde. Alleen ben ik haar naam vergeten.
Vivienne van den Assemquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maar dat heeft mevrouw Smit ook. Het liefst wil ik degene die het voor Yolanthe presenteerde. Alleen ben ik haar naam vergeten.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
en dien z'n tante lustte geen andijvie
Ziet er goed uit.quote:
klote verslag zelfsquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Wat staat dat mens vies te kauwen.
En wat zijn ze allemaal eng.
Dat is de bassist van Di-rect.quote:
Dat bedoel ikquote:
Deze heeft tenminste de klasse die die twee missen.quote:
Muziek is ook al dito.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Wat staat dat mens vies te kauwen.
En wat zijn ze allemaal eng.
En mooie ogenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze heeft tenminste de klasse die die twee missen.
Vooral dat.quote:
Haar ogenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze heeft tenminste de klasse die die twee missen.
quote:
Ik vind alles goed als carnavalisten het niet goed vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef alors het volgende:
Wat een herrie, wel een goede straf voor die carnavalmannen daar vooraan.
Die rode had wel DE baard van dit seizoen.quote:
Nee, Betty Serveert(of zoiets)quote:
Nee die stralen meer intelligentie uitquote:
Dus ik moet wegblijven?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Ik denk er ernstig over na om weg te zappen.
Ik ga dit doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Ik denk er ernstig over na om weg te zappen.
def p - chillen in een bubbelbadquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Die Frans heeft wel lekkere wijven in bad.
Geloof me. Nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Zie je wel, die ouwe nummers vinden jullie best leuk.
Bloemetjesgordijn
Zou ik wel doen, ja ik doe het ook. Alles wat Giel is hyped is toch kut.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Kroelo het volgende:
Ik ben Brabander en schaam me voor deze mensen
of alleen maar in limburg...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Kunnen ze dit in het vervolg alleen onder de grote rivieren uitzenden
Ik ben geen Brabander en schaam me ook voor deze mensen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Kroelo het volgende:
Ik ben Brabander en schaam me voor deze mensen
NEE DANK JE.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit nergens uitzenden, is dat ook goed?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had me rotgelachenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
Jullie zouden toch met de Meet hierbij gezeten hebben
Ik zal jou eens even komen schuppen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks voor jou? In plaats van dat bloemetjesjasje?
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ja, dames en heren van 't koor
Allemaal even opgelet, we beginnen met een nieuw lied
Meneer de Bruin heeft een solo, die begint op mijn teken
Attentie meneer de Bruin, ja
Tatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatata
Tata tata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
Meneer van Ravenzwaai, doet u even mee
Tatatatatatatata
Ja
Tatatatatatatatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatata tatatata tatatatatata
Juffrouw Hanepen, komt u d'r bij
Tatata tata
Heel fijn
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatatatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
Meneer en mevrouw Osseworst
Ja
Tatatatatatatata
Tatatata tatata
Gelijk blijven
Tatata
Tatatata tata
De alten
Tatatatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatatatata
Tatatata tatata
Duidelijk spreken
Tatata
Tatatata tata
De tenoren
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
En de bassen
Tatatatatatatata
Tatatatatatatata
En nu allemaal
Tatatatatatatatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Tatatatatatatatata
Tatatata tatata
Tatata
Tatatata tata
Maak er een slot aan
Tatata
Tatatata tata
Nog maar 'n keer
Tatata
Tatatata tata
I'm invisible
Tell the world you want to know that I'm invisible
Mietjes
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit nergens uitzenden, is dat ook goed?
Dan neem ik mijn geit meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even komen schuppen.
Is toch gewoon een shoarma-tentquote:
Houd het stil alsjeblieft, Gelderland is van boven de rivierenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
altijd leuk hoe ze gelderland vergeten... langste optocht in nederland is in gelderland
in Limburg vieren ze tenminste nog een beetje fatsoenlijk carnavalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef TLC het volgende:
Ik ben zelf een Limbabwiaan en ik vind carnaval vreselijk
nee hoor, ik zit nog beneden de rivierenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houd het stil alsjeblieft, Gelderland is van boven de rivieren
Ik als import helaas wel.quote:
Is dit een crewbash?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Als je blauw bent is dat soort muziek best wel te pruimen hoor. Nuchter ga je er van over je nek.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis de kwaliteitsliedjes van Rinus.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
op de bakfiets naar tirolquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn maatschappij kritische teksten spreken mij ook wel aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Dus? Deze muziek is nuchter niet om aan te horen.quote:
Dat vond ik als kind hartstikke leukquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
tis allemaal een beetje
maar lang niet zo goed.
VIquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
Lekker anderhalf uur de broek niet aan.
Kijk, dát was een toppertje.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
tis allemaal een beetje
maar lang niet zo goed.
Stuur maar een bericht als ze er een beetje lekker uitzien.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Eerst even dat beatgedoe checken en daarna kom ik wel naar VI.
Ja ik ben een vrouw he? Ik beoordeel dat anders.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Stuur maar een bericht als ze er een beetje lekker uitzien.
Waarom?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Eerst even dat beatgedoe checken en daarna kom ik wel naar VI.
Ik vertrouw er op dat ook jij dat in kan schatten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw he? Ik beoordeel dat anders.
Ik blond en dikke tetten zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op dat ook jij dat in kan schatten.
Die is ook leuk. Mijn favoriet is die van de worstjes op mijn borstjes.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is mijn favoriete carnavalsnummer:
quote:NON STOP NEW YORK: Wilfried de Jong - 5-2-2012
Wilfried de Jong komt graag in New York. Vaak ook, zo valt te lezen op zijn website. Én hij heeft iets met het 24-uurs tijdbestek. In zijn nieuwe theatervoorstelling NON STOP NEW YORK sluit hij zich 24 uur op in de stad der steden. Hij slentert door buurten, ontmoet mensen, schreeuwt het uit, fluistert, vertelt, zingt, ramt op gesloten deuren en - omdat ie het niet kan laten - fietst over het asfalt. De regie is in handen van Antoine Uitdehaag, met wie De Jong eerder de voorstelling Man & Fiets maakte. De muziek is van Ocobar.
Dinsdagavond is Wilfried bij ons te gast.
Muziek: iET - 5-2-2013
Na the Kitchen Recordings 1 (release okt, 2011) komt in januari 2013 the Kitchen Recordings Series 2 uit, waarin Lisa van Viegen (iET) duetten zingt met 8 andere singer-songwriters (o.a. Janne Schra, Stevie Ann en Shirma Rouse).
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 04-02-2013 om 18:58:06Wat is DWDD toch een kankershow. reageer retweet
Waarom zou je als je zoiets wil gaan kijken niet gewoon zelf op YouTube gaan? Of is de een hele vreemde kronkel van me?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Karina het volgende:
Lekker makkelijk een programma met youtubefilmpjes.
Nou ja dat dus. Voor hele luie mensen. Of voor die 2 mensen die nog geen internet hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarom zou je als je zoiets wil gaan kijken niet gewoon zelf op YouTube gaan? Of is de een hele vreemde kronkel van me?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:21 schreef Specularium het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 04-02-2013 om 18:58:06Wat is DWDD toch een kankershow. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Vanmiddag een vuige tuinbroek kopen. reageer retweet
Zie ik hem wel voor aan ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:28 schreef OProg het volgende:
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Vanmiddag een vuige tuinbroek kopen. reageer retweet
Zoals mijn oma van 86. Ik gok dat die geen zin heeft om hier naar te gaan zitten kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Voor hele luie mensen. Of voor die 2 mensen die nog geen internet hebben.
www.omakutje.nlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doe ik?
Zelfs MIJN moeder heeft internet, kun je nagaan hoe oud zij is.
103?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doe ik?
Zelfs MIJN moeder heeft internet, kun je nagaan hoe oud zij is.
Karina's moeder heeft een jonge vent?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Karina's moeder heeft een jonge vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |