quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heee, kijk eens. Google. Een wereld gaat voor je open.
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-a
Ik weet niet of je wel eens een vrouw hebt aangeraakt maar als je dat doet, zul je zien dat hun huid vaak ook echt heel koud is. Het is geen theater.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud !!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
Mits je zusje lekker is wil ik dat wel doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zusje opwarmen
je doet maarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Mits je zusje lekker is wil ik dat wel doen
guapo disapprovesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zusje opwarmen
Als ze nou heet zijn is het nog tot daar aan toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Adelante het volgende:
Terechte klacht! Lig je lekker warm in je bed, komt er ineens zo'n koud mokkel tegen je aan kruipen
Dat is één verklaringquote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar da's gewoon omdat jij zo'n warmbloedige zuiderling bent.
Vetklepquote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het dankzij mijn hoge bloeddruk ook altijd heel warm
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat mijn natte haar nu in mijn nek hangt. Dat is best koud. Maar er ligt iets warms naast me
'Een lief'quote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb al een liefDus waarom zou ik er uberhaupt op deze hint ingaan
Oh ik schrok al.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn dikke kater![]()
Volgende x ben jij het
Hmm...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn dikke kater![]()
Volgende x ben jij het
Mn lief is Belgs, dusjaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook niet op z'n Belgs
Tering wat een naamquote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mn lief is Belgs, dusjaDan neem je vanzelf dingen over
![]()
Ze heet trouwens Lieve
Dat verschijnsel heet hieshou in japan, vrouwen hebben daar helemaal geen spek op het lijf met als gevolg dat hun lichaam hun bloed naar hun organen pompt om warm te blijven, gecombineerd met een meestal lage bloeddruk. Het gevolg is dat ze in de zomer op sommige kantoren (en in de metro in de herfst en lente, heel irritant) de verwarming al aanzetten als het minder dan pakweg 25 graden wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud !!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:41 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Dat verschijnsel heet hieshou in japan, vrouwen hebben daar helemaal geen spek op het lijf met als gevolg dat hun lichaam hun bloed naar hun organen pompt om warm te blijven, gecombineerd met een meestal lage bloeddruk. Het gevolg is dat ze in de zomer op sommige kantoren (en in de metro in de herfst en lente, heel irritant) de verwarming al aanzetten als het minder dan pakweg 25 graden wordt.
Ellendig ja, dat laatste vooralquote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Superslechterik het volgende:
Vrouwen hebben het altijd koud omdat ons lichaam zich bezig houd met het warm houden van ons bovenlichaam.
Ons lichaam hou zich bijna niet bezig om ledenmaten warm te houden want de natuur vind de gezondheid van een eventuele baby belangrijker dan een meisje dat zeurt over koude handen of voeten.
Als we ongesteld zijn hebben we het nog kouder dan normaal, terwijl het normaal al 3 a 4 graden kan verschillen met mannelijke ledenmaten.
Naveltruitjes zijn wel een beetje passe volgens mij. Echt zo'n jaren 90 hype.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef sinepedraap het volgende:
Wat dunnere mensen hebben het over het algemeen wat kouder omdat er minder vetten zijn om je temperatuur vast te houden.
TS is dik
Trouwens; wat me echt kut lijkt aan meisje zijn is zo'n naveltruitje. Of zo'n super kort jasje. Dat als je iets pakt boven je hoofd dat je allemaal koude wind zo langs je buik krijgt dat lijkt me echt naar
Ja maar ik bedoel meer gewoon vrouwenkleding die altijd zo kort is, bij jongens vallen veel dingen nog over je riem en zo zodat je nooit je buik ziet als je ergens naar reikt of zo terwijl het bij vrouwenkleding precies zo aansluit snap jequote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Naveltruitjes zijn wel een beetje passe volgens mij. Echt zo'n jaren 90 hype.
Daarom is dat koud hebben gewoon een stille hint van: warm mij op en wel nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer gewoon vrouwenkleding die altijd zo kort is, bij jongens vallen veel dingen nog over je riem en zo zodat je nooit je buik ziet als je ergens naar reikt of zo terwijl het bij vrouwenkleding precies zo aansluit snap je
Als een eckte gent je vest of jas zo geven of je arm eromheen jaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom is dat koud hebben gewoon een stille hint van: warm mij op en wel nu.
Koene ridder gespotquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als een eckte gent je vest of jas zo geven of je arm eromheen ja
Dit. Als ik niet af en toe iets hardop zeg, roest mijn kaak vast.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
Daar menen ze niks van, ze willen gewoon even hun mond bewegen.
Manwijf.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Niet altijd alle vrouwen, klacht onterecht!
Doe mij maar de kou
Als ze kookt wordt het vanzelf warm hoor... Al dat gas enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef On het volgende:
De huidige maatschappij stelt de eis aan vrouwen dat ze nagenoeg al hun vacht verwijderen, waardoor zij het sneller koud hebben. Het is allemaal de schuld van de maatschappij.
En keukens zijn vaak de koudste plek in het huis. Dat zal ook meetellen.
Daar merk ik anders in de praktijk doorgaans weinig van, dat jullie weinig mogen eten.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Omdat we geen fuck mogen eten en dus geen brandstof binnen krijgen om onszelf warm te houden.
Dat denken ze omdat dat van victoria secret niet mag.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar merk ik anders in de praktijk doorgaans weinig van, dat jullie weinig mogen eten.
Ik heb liever een vrouw die niet alle mannen over een kam scheert na een of ander topic van een of andere gast.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Wat hebben jullie mannen nou liever dan? Een koud lekker wijf of een warm vadsig zwijn? Het is ook nooit goed.
Zwart-wit denkers.... De gulden middenweg natuurlijk. Wat vrouwelijke rondingen, niets mis mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Wat hebben jullie mannen nou liever dan? Een koud lekker wijf of een warm vadsig zwijn? Het is ook nooit goed.
Zou je dat nou wel doenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Ooow dan ga ik vanavond patat eten.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
... Wat vrouwelijke rondingen, niets mis mee.
Meester!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje
neequote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen lelijke puistnerd/fokmaagd?
quote:
Oh staat die 30 niet voor je leeftijdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een zoon hebben op mijn twaalfde
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh staat die 30 niet voor je leeftijd
Als we dit allemaal gaan doen blijft er geen KLB topic meer over natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heee, kijk eens. Google. Een wereld gaat voor je open.
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-a
Nou, dat was eigenlijk gericht op de vragende TT. Niet op de klacht zelf.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
Als we dit allemaal gaan doen blijft er geen KLB topic meer over natuurlijk.
Vrouwen moeten altijd eten. Ik heb er ooit zelfs een topic over gemaakt: KLB / Vrouwen eten veelquote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar merk ik anders in de praktijk doorgaans weinig van, dat jullie weinig mogen eten.
Jij had het licht een jaar geleden al gezien zie ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrouwen moeten altijd eten. Ik heb er ooit zelfs een topic over gemaakt: KLB / Vrouwen eten veel
Nee zo hoort die site. Moet de mensen motiveren minder vetten te eten.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
http://www.voedingsbureau.com/vetten
Edit: wattefuk die site is gehackt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |