quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heee, kijk eens. Google. Een wereld gaat voor je open.
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-a
Ik weet niet of je wel eens een vrouw hebt aangeraakt maar als je dat doet, zul je zien dat hun huid vaak ook echt heel koud is. Het is geen theater.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud !!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
Mits je zusje lekker is wil ik dat wel doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zusje opwarmen
je doet maarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Mits je zusje lekker is wil ik dat wel doen
guapo disapprovesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zusje opwarmen
Als ze nou heet zijn is het nog tot daar aan toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Adelante het volgende:
Terechte klacht! Lig je lekker warm in je bed, komt er ineens zo'n koud mokkel tegen je aan kruipen
Dat is één verklaringquote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar da's gewoon omdat jij zo'n warmbloedige zuiderling bent.
Vetklepquote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het dankzij mijn hoge bloeddruk ook altijd heel warm
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat mijn natte haar nu in mijn nek hangt. Dat is best koud. Maar er ligt iets warms naast me
'Een lief'quote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb al een liefDus waarom zou ik er uberhaupt op deze hint ingaan
Oh ik schrok al.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn dikke kater![]()
Volgende x ben jij het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |