Ellendig ja, dat laatste vooralquote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Superslechterik het volgende:
Vrouwen hebben het altijd koud omdat ons lichaam zich bezig houd met het warm houden van ons bovenlichaam.
Ons lichaam hou zich bijna niet bezig om ledenmaten warm te houden want de natuur vind de gezondheid van een eventuele baby belangrijker dan een meisje dat zeurt over koude handen of voeten.
Als we ongesteld zijn hebben we het nog kouder dan normaal, terwijl het normaal al 3 a 4 graden kan verschillen met mannelijke ledenmaten.
Naveltruitjes zijn wel een beetje passe volgens mij. Echt zo'n jaren 90 hype.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef sinepedraap het volgende:
Wat dunnere mensen hebben het over het algemeen wat kouder omdat er minder vetten zijn om je temperatuur vast te houden.
TS is dik
Trouwens; wat me echt kut lijkt aan meisje zijn is zo'n naveltruitje. Of zo'n super kort jasje. Dat als je iets pakt boven je hoofd dat je allemaal koude wind zo langs je buik krijgt dat lijkt me echt naar
Ja maar ik bedoel meer gewoon vrouwenkleding die altijd zo kort is, bij jongens vallen veel dingen nog over je riem en zo zodat je nooit je buik ziet als je ergens naar reikt of zo terwijl het bij vrouwenkleding precies zo aansluit snap jequote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Naveltruitjes zijn wel een beetje passe volgens mij. Echt zo'n jaren 90 hype.
Daarom is dat koud hebben gewoon een stille hint van: warm mij op en wel nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer gewoon vrouwenkleding die altijd zo kort is, bij jongens vallen veel dingen nog over je riem en zo zodat je nooit je buik ziet als je ergens naar reikt of zo terwijl het bij vrouwenkleding precies zo aansluit snap je
Als een eckte gent je vest of jas zo geven of je arm eromheen jaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom is dat koud hebben gewoon een stille hint van: warm mij op en wel nu.
Koene ridder gespotquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als een eckte gent je vest of jas zo geven of je arm eromheen ja
Dit. Als ik niet af en toe iets hardop zeg, roest mijn kaak vast.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
Daar menen ze niks van, ze willen gewoon even hun mond bewegen.
Manwijf.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Niet altijd alle vrouwen, klacht onterecht!
Doe mij maar de kou
Als ze kookt wordt het vanzelf warm hoor... Al dat gas enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef On het volgende:
De huidige maatschappij stelt de eis aan vrouwen dat ze nagenoeg al hun vacht verwijderen, waardoor zij het sneller koud hebben. Het is allemaal de schuld van de maatschappij.
En keukens zijn vaak de koudste plek in het huis. Dat zal ook meetellen.
Daar merk ik anders in de praktijk doorgaans weinig van, dat jullie weinig mogen eten.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Omdat we geen fuck mogen eten en dus geen brandstof binnen krijgen om onszelf warm te houden.
Dat denken ze omdat dat van victoria secret niet mag.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar merk ik anders in de praktijk doorgaans weinig van, dat jullie weinig mogen eten.
Ik heb liever een vrouw die niet alle mannen over een kam scheert na een of ander topic van een of andere gast.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Wat hebben jullie mannen nou liever dan? Een koud lekker wijf of een warm vadsig zwijn? Het is ook nooit goed.
Zwart-wit denkers.... De gulden middenweg natuurlijk. Wat vrouwelijke rondingen, niets mis mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Wat hebben jullie mannen nou liever dan? Een koud lekker wijf of een warm vadsig zwijn? Het is ook nooit goed.
Zou je dat nou wel doenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Ooow dan ga ik vanavond patat eten.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
... Wat vrouwelijke rondingen, niets mis mee.
Meester!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje
neequote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen lelijke puistnerd/fokmaagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |