quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.
Ja onbegrijpelijk. Wanneer hij gewoon zijn handen omhoog gehouden had, had hij vrij gemakkelijk op punten gewonnen denk ik. Vreemd dat hij daar niet op gecoached wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.
Mensen die wilen zeggen dat Overoid zijn hype train derailed isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Fenomeno het volgende:
Waar de neuk heeft sherdog laatste dagen last van, krijg constant witte pagina's
Hij ging er echt zo ongecontroleerd inquote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat hij de chin van een JDS of Nelson heeft
Bob zal wel voor zijn PC hebben zitten schreeuwen "HANDEN HOOG CEES.. HANDEN HOOG!!!"quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging er echt zo ongecontroleerd in.
Na 3 events doe ik steeds een tussenstand, de vorige keer had ik er eentje gepost dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Binnekort een tussenstand? Al durf ik eigenlijk niet te kijken
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Hij kreeg al een knietje aan het eind van ronde 2 en halverwege ronde 3 stond Joe Rogan al te praten met Silva, die derde ronde duurde immers maar een seconden of 25.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Meer is er nog niet uit gekomen.twitter:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Volgens mij is het nooit slim om een tegenstander te onderschatten. Kreeg het wat hoog in zijn bol, zal nu wel wat minder zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Paxlie het volgende:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wintquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef McNulty het volgende:
Mousasi moet moet het waar gaan maken nu Cees is gevallen.
Als je er van uitgaat dat hij wint wel. Maar als hij verliest kan hij alsnog terug gaan naar 155, in tegenstelling tot Edgar die daar al 2 keer heeft "verloren" van Benson.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Wuuht the fuck! Niet voor onze Sashie kiezen. Tssssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wint
Van een random member?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
Vond dit wel een treffende post op the underground.
He showed he's a better fighter than Bigfoot. He basically just toyed with him for 2 rounds. What he did was get too cocky and kept his hands down. Hope he learns from this and takes all opponents seriously.
Good win for Bigfoot.
Volgens mij had ik 0-5quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wederom was de gemiddelde score in deze TUP-ronde laag.
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Maar één man was ons te slim af.
Een man met mensenkennis.
Een man met ballen van staal.
Een man die het lef had om van iedereen af te wijken door Bigfoot te picken.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
-Oopsquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
Buiten dit klopt de manier van verdedigen van Overeem niet. Je kan niet "schuilen" alsof je grote K1 gloves draagt terwijl je MMA gloves aanhebt. Daar gaat het echt mix. Echt enorm zonde dit. Knappe overwinning van Big Foot en dit was blijkbaar nodig om Overeem weer met beide benen op de grond te zetten. Jammer dat het nog even gaat duren voordat we een Nederlands titelgevecht gaan krijgen...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
He showed he's a better fighter than Bigfoot. He basically just toyed with him for 2 rounds. What he did was get too cocky and kept his hands down. Hope he learns from this and takes all opponents seriously.
Good win for Bigfoot.
Haters gonna hate...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef dapluiz het volgende:
Beetje jammer dat heel golden glory nu wel wat te zeggen heeft over overeem op Twitter en na zijn winst eind 2011 hoorde je niks...:)
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef dapluiz het volgende:
Beetje jammer dat heel golden glory nu wel wat te zeggen heeft over overeem op Twitter en na zijn winst eind 2011 hoorde je niks...:)
Godsamme wat een trieste reactiesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef dapluiz het volgende:
Marloes had het erover dat het karma was en Martijn de jong zei dat les 1 is dat je nooit je tegenstander onderschat
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Gefeliciteerd
Dit voornamelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Knappe overwinning van Big Foot en dit was blijkbaar nodig om Overeem weer met beide benen op de grond te zetten.
Deze is ook wel leuk:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
Good win for Bigfoot.
quote:Alistair Overeem could be the bad guy in any action movie. The techno dancing entrance, the total dismissal of his opponent, the smugness - it was all so over the top. But his lack of respect for Bigfoot cost him dearly, as we all saw. It's rare that you see someone so arrogant in combat sports, and the knockout was just the final sequence in the movie where everyone leaves the theater happy. Except for the fact that it was real.
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HeerlijkHelemaal kapot gemaakt
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef masaje het volgende:
Hoop dat Overeem nou die macho bullshit achter zich laat, hij irriteerde mij alleen nog maar met z'n 'stoerheid'.
So true! Maar nederige Cees komt terug, en gaat weer kont schoppen.quote:
"He is just a statistic on my list" vond ik vrij cocky. Zijn hele houding tijdens de voorafgaande interviews was behoorlijk cocky. Blijkbaar is er niemand in zijn omgeving die hem met beide benen op de grond kan zetten.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Als we het hebben over die foto voor dat magazine, stja hij word er voor gevraagd omdat hij een van de beste vechters ter wereld is en toevallig een lichaam heeft wat het goed op zo'n cover(en terecht) past? Hij heeft niks te verliezen hoor met zo' n covertje in het zonnetje met een paar lekkere wijven een fotootje laten maken een paar quotejes geven en daarvoor ook nog geld krijgen...
Cees komt gelijk tegen JDS.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:09 schreef Lesnar het volgende:
[..]
So true! Maar nederige Cees komt terug, en gaat weer kont schoppen.
What's next?
-kongo
-browne
-Mir
Ik hoop op Mir, heb cees altijd wel eens tegen Mir willen zien
Wat is dit?quote:Op maandag 4 februari 2013 08:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Overeem 285714.29/142857.14 • Silva 70/0
Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Ceesquote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgtquote:
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgt
Zijn toch best ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
Maar dit niet:quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zijn toch best ronde bedragen?
$285.000
$142.000
Zijn heel wat nulletjes
Ben benieuwd hoeveel die lui daar van overhouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar dit niet:
Overeem 285714.29/142857.14 • Silva 70/0
Ik vind dat juist positief aan hem. Hij reageert altijd compleet unfazed en staat als een rots. Liever dat dan een nerveuzio.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Cees
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
"He is just a statistic on my list" vond ik vrij cocky. Zijn hele houding tijdens de voorafgaande interviews was behoorlijk cocky. Blijkbaar is er niemand in zijn omgeving die hem met beide benen op de grond kan zetten.
En zijn entree alsof hij Apollo Creed was. Totaal geen respect voor striking skills van Silva. De enige die hier mee weg kan komen is Anderson Silva en misschien Bones.
Daarom is het juist van vitaal belang dat je je tegenstander (zijn striking/punching power) respecteerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.
Dit, het was aan het begin van de ronde. Gassen doe je niet in 10 seconden, zeker niet na een ruime minuut rust.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef Fenomeno het volgende:
Dat Overeem plat ging heeft niks met z'n cardio te maken, alleen met z'n arrogantie.
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Bigfoot zat puur op het goede moment te wachten. Op die ene grote fout van Overeem.
Och, de tactiek van handen laag om takedowns te blocken en punches te slippen werkte prima bij Lesnar.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Valt me wel op, dat als je al champion bent trouwens en het naar een decision gaat. Dat de champion vaak voordeel van de twijfel krijgt, of ligt dat aan mij?
Edgar en Aldo vond ik ook erg een close call, maar wat een upset zou dat geweest zijn als edgar met de winst er vandoor ging.
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
twitter:Mcmex twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:10:10@KevinI @JoshGrossESPN Why so much more than the championship fight? reageer retweet
Blijkbaar geen PPV cut erbij gerekend dus Cees strijkt nóg meer op. Denk dat het inderdaad gaat om een bedrag om op te komen dagen plus salaris.twitter:KevinI twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:11:06@Mcmex @JoshGrossESPN Tons of factors in it and this doesn't count a cut of PPV reageer retweet
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste tweequote:Op maandag 4 februari 2013 18:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.
Eens, maar echt verre vanquote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik ook al twijfel ik altijd sterk met die judges, die onthouden vaak alleen maar de laatste 2minuten van een rondequote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik denk dat Pettis als hij de belt zou kunnen veroveren @ 145 en dat vast weet te houden op den duur ook @ 155 aan de slag gaat voor de titel. Of hij zal net als Dan Henderson in twee divisies actief zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Ik hoop dat hij keihard aan zijn cardio heeft gewerkt en zijn takedown defense. Gustafsson zou hij dan wel moeten hebben.quote:
Het probleem is dat het ook nog gespeelde stoerheid is. Hij is geen "schurk" maar bij de weigh-in was duidelijk dat hij het wel probeerde maar het zag er duidelijk gespeeld uit. Wellicht dacht hij Bigfoot te kunnen intimideren.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef masaje het volgende:
Hoop dat Overeem nou die macho bullshit achter zich laat, hij irriteerde mij alleen nog maar met z'n 'stoerheid'.
Inderdaad. Andersom heeft hij bijvoorbeeld ook Badr Hari op zijn plek gezet, toen die zich erg denigrerend over MMA in zijn geheel uitgelaten had.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Hij deed precies wat zijn corner hem aangaf tijdens het gevecht. Dat geeft toch wel aan dat hij weldegelijk gepland was. Het is ook niet zo dat de eerste twee ronden "overleven" was. Hij kwam nou niet echt in de problemen. Maar plannen heeft iedereen. Hij heeft het goed uitgevoerd en Overeem heeft goed meegespeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch iedereen met Overeem uit putten, denk je dat BigFoot zich vrijwillig zo in elkaar laat stompen en 2 rondes tot kijk laat zetten omdat hij overklast wordt?![]()
Natuurlijk zegt hij dat achteraf..
Als hij hem uit wou putten zou hij beter zijn in de clinch, waar hij constant reversed werd, zou hij Overeem meer op de grond krijgen. Hij overleefde het en sloeg toen Overeem KO, knap.. maar ik geloof echt niet dat het een gameplan was om Overeem moe te krijgen![]()
Wat Couture deed, wat Fitch normaal doet, dat is een tegenstander moe maken.
Ronde 1: Alles verloopt volgens plan!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn corner had poep informatie, of ik lette niet goed op .. ze bleven maar zeuren dat Alistair moe werd etc wat niet het geval was
Dit. Het is maar net wat je wilt zien blijkbaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
UFC on Fuel TV: Struve vs. Miocicquote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Bootje84 het volgende:
Ff een vraagje, aangezien ik niet wil googlen om gespoilerd te worden.. Wat is het laatste event / gevecht waarin Stefan Struve te zien was?
gewoon ff wiki erbij pakken doe ik ook altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Bootje84 het volgende:
Ff een vraagje, aangezien ik niet wil googlen om gespoilerd te worden.. Wat is het laatste event / gevecht waarin Stefan Struve te zien was?
Staan daar geen uitslagen bij dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef wuuht het volgende:
[..]
gewoon ff wiki erbij pakken doe ik ook altijd
http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Struve
Jawel.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staan daar geen uitslagen bij dan?
o jawelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staan daar geen uitslagen bij dan?
Velasquez says he'll fight Nelson or Struve if Overeem falls to Silva at UFC 156 (Video)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Bootje84 het volgende:
Hmm, die heb ik volgens mij al gezien. Wanneer komt hij weer een keer in actie? Heb de laatste tijd amper tijd gehad voor UFC
Bigfoot deed de rope-a-dope heurrr. Yeah rightquote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch iedereen met Overeem uit putten, denk je dat BigFoot zich vrijwillig zo in elkaar laat stompen en 2 rondes tot kijk laat zetten omdat hij overklast wordt?![]()
Natuurlijk zegt hij dat achteraf..
Als hij hem uit wou putten zou hij beter zijn in de clinch, waar hij constant reversed werd, zou hij Overeem meer op de grond krijgen. Hij overleefde het en sloeg toen Overeem KO, knap.. maar ik geloof echt niet dat het een gameplan was om Overeem moe te krijgen![]()
Wat Couture deed, wat Fitch normaal doet, dat is een tegenstander moe maken.
Als Struve wint van Hunt dan zit hij op een 5 fight winstreak en dan is hij imo topcontender. Bizar want ik vind hem nog niet van het kaliber dat hij van Cain gaat winnen. Heavyweight division needs more depth!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef samirz het volgende:
[..]
Velasquez says he'll fight Nelson or Struve if Overeem falls to Silva at UFC 156 (Video)
http://www.examiner.com/a(...)-to-silva-at-ufc-156
Struve vs Cees zou ik wel gaaf vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Lesnar het volgende:
Struve overleeft het niet tegen Cain. Geen schijn van kans, zelfs geen punchers change.
chancequote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Lesnar het volgende:
Struve overleeft het niet tegen Cain. Geen schijn van kans, zelfs geen punchers change.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heavyweight division needs more depth!
The Baby Face Warmaster Killer mag lekker buiten de UFC blijven. Tig keer betrapt op sap gebruik.quote:
Dat dusquote:
Big Rigg by murder and it ain't even close.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef McNulty het volgende:
Ik wil Tyron Woodly vs Jonny Hendricks zien. Twee goede worstelaars met brute k.o. power!!!!
Hoogst waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Big Rigg by murder and it ain't even close.
1 verkeerde spuit en hij is doodquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:17 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.bjpenn.com/cro(...)o-use-peds-ufc-news/
Cro Cop Believes Alistair Overeem’s Loss Due To Inability To Use PED’s
“I wasn’t surprised by Silva’s victory at all and I had believed he would win. I don’t want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I’ll explain why I’d believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair – for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it.”
“Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn’t nearly as carved out and defined, since he couldn’t take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who’s been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that’s dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health.”
“I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he’d go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he’s been behaving with so much arrogance lately that I’m glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!”
==============
Meh, als Cees niet zo stom was geweest om Bigfoot's gameplan en striking te onderschatten door z'n handen laag te houden en te denken dat hij alle strikes kon slippen dan had hij unanonimous gewonnen op decision. De eerste 2 rondes zaten al in z'n zak, de 3e had hij gewoon GSP stijl safe kunnen spelen.
and, in the end, very dangerous to health
Welke gezondheidsrisico's bedoelt hij? Onvruchtbaarheid las ik laatst maar verder nog iets anders?
Zou wel mooi zijn ik mocht zijn judo worpen en trips altijd welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:00 schreef Beach het volgende:
Programma wat ik altijd kijk had toevallig zondag Yoshihiro Akiyama te gast en die zei dat die van de zomer weer naar de UFC gaat.
JAAA! Absoluut!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ik mocht zijn judo worpen en trips altijd wel
Never gonna give you upquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef Alovenac het volgende:
Iemand enig idee waar Overeem - Silva online terug te kijken is?
quote:
Wel grappig dat dit van Crocop komt, de man die over vrijwel elke tegenstander in de UFC zei dat het een 'easy win' zou worden voor hem. En die aangaf op een (ik dacht) Dynamite! event wel 2x op één avond zou vechten, maar niet eens voorbij Alistair Overeem kom komen. (note: tot die brute knieën in z'n zak had hij ook niets in te brengen)quote:And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he’d go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he’s been behaving with so much arrogance lately that I’m glad Silva put him back in his place and taught him a lesson!
Wat deed die dan? Zie dat Badr van hem heeft gewonnen in 2012 in de K1quote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad. Andersom heeft hij bijvoorbeeld ook Badr Hari op zijn plek gezet, toen die zich erg denigrerend over MMA in zijn geheel uitgelaten had.
Sowieso lijkt het binnen de UFC wel verplicht om vooraf uit te stalen dat je makkelijk gaat winnen. Bij die filmpjes vooraf hoor je bijna alle vechters wel zeggen hoe ze gaan winnen etc.
Ik had gedacht dat dit Overeem een beetje doorgeslagen was in dit spelletje, maar dat hij wel gewoon geconcentreerd aan de wedstrijd zou beginnen. Maar helaas...
Badr deed neerbuigend over MMA vechters. AO en Badr hadden een deal gemaakt, AO zou eerst tegen Badr vechten op K1 regels en later een MMA partij. Tot verrassing van velen won AO de K1 partij en gaf Badr aan geen zin meer te hebben in een MMA partij. Een jaar later ontmoetten ze elkaar weer in de halve finale van de K1 final 8 en won Badr.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat deed die dan? Zie dat Badr van hem heeft gewonnen in 2012 in de K1
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
quote:Lyoto Machida @lyotomachidafw
Training with Melvin Manhoef!Treino com Melvin Manhoef!
Qua win streak zou Stefan het wel verdienen ja. Maar niemand die overtuigd is of hem op dit moment als serieuze kandidaat ziet. De kans dat hij van Cain wint lijkt haast niet te bestaan. Misschien dat hij iets voor elkaar kan krijgen met z'n BJJ maar Stefan kennende gaat hij gewoon traden met Cainquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als Struve wint van Hunt dan zit hij op een 5 fight winstreak en dan is hij imo topcontender. Bizar want ik vind hem nog niet van het kaliber dat hij van Cain gaat winnen. Heavyweight division needs more depth!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Inderdaad. Badr Hari had gezegd dat MMA niet echt vechten is maar meer kussen knuffelen, daarmee doelde hij uiteraard op het grappling aspect van MMA.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Badr deed neerbuigend over MMA vechters. AO en Badr hadden een deal gemaakt, AO zou eerst tegen Badr vechten op K1 regels en later een MMA partij. Tot verrassing van velen won AO de K1 partij en gaf Badr aan geen zin meer te hebben in een MMA partij.
Cees vs. Badr in een MMA gevecht zou net zo verlopen als Randy Couture vs James Toney.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Badr Hari had gezegd dat MMA niet echt vechten is maar meer kussen knuffelen, daarmee doelde hij uiteraard op het grappling aspect van MMA.
Ik vind het jammer dat Overeem zelfs op K1 regels al won, want ik had Badr Hari graag in een MMA-setting gezien. Maar omdat hij zelfs op K1 regels al verloor zag hij wel in dat hij met MMA regels zeker zou verliezen van Overeem.
Mogelijk ja. Maar ik zou Badr Hari dan wel eens geknuffeld willen zien worden zoals hij het zelf noemt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cees vs. Badr in een MMA gevecht zou net zo verlopen als Randy Couture vs James Toney.
Omdat het zijn naam is. Het gebruik ervan is er hier onder de "regulars" ingeslopen na verloop van tijd. Doe maar gewoon mee want dan hoor je erbij enzo. Net als vroegâh met sigaretjes/jonko achter het schoolplein.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mogelijk ja. Maar ik zou Badr Hari dan wel eens geknuffeld willen zien worden zoals hij het zelf noemt.
Waarom wordt Overeem hier trouwens continu als Cees aangeduid? Omdat dat zijn middle name is? Is dat grappig? Of ligt er iets anders aan ten grondslag wat ik gemist heb?
Zyzzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef McNulty het volgende:
Trouwens als je Cees uitspreekt op z'n Engels dan krijgt je Zyzz. Dat verklaart waarom Cees Uberroid aesthetics heeft en Barnett er puffy uit blijft zien bij sap gebruik. I'm connecting the dots.
Als Badr zijn enige MMA partij wel zou hebben gewonnen zou die dan verder zijn gegaan in de MMA? Jammer dat hij niet meer partijen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mogelijk ja. Maar ik zou Badr Hari dan wel eens geknuffeld willen zien worden zoals hij het zelf noemt.
Waarom wordt Overeem hier trouwens continu als Cees aangeduid? Omdat dat zijn middle name is? Is dat grappig? Of ligt er iets anders aan ten grondslag wat ik gemist heb?
Wordt morgenavond pas uitgezonden in de VS, dus donderdag te bekijken voor ons.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die weet waar ik de TUF aflevering kan kijken?
Ben wel benieuwd naar de KO
Moet je vannacht om 04:00 uur op, is doordeweeks niet aan te radenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja alleen geen stream link of een manier waarop ik het vanavond al kan zien?
Heb proberen te googlen, maar weinig te vinden.
zit ziek thuis, dus achquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Moet je vannacht om 04:00 uur op, is doordeweeks niet aan te raden
He niet zo zeiken, de man heet gewoon Cees. (punt)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Joh, Badr heeft in het verleden al eens een MMA match geprobeerd, hij werd hopeloos gesubmit vanuit de eerste takedown.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cees vs. Badr in een MMA gevecht zou net zo verlopen als Randy Couture vs James Toney.
Ja, maar toen was hij wel heel erg jong en 30 kilo lichter, op het oog. Ook waren zijn standing skills toen ook minder ontwikkeld. Niet dat ik denk dat hij nu hogen ogen zou gooien in MMA, maar het is geen redelijk vergelijk met toen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Joh, Badr heeft in het verleden al eens een MMA match geprobeerd, hij werd hopeloos gesubmit vanuit de eerste takedown.
Je zou hem niet eens willen zien in MMA...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Fyodor het volgende:
Heavyweight fight between Andrei Arlovski and Anthony Johnson headlines World Series of Fighting 2
AJ nu al naar heavyweight
De enige reden dat hij die MMA partij deed was omdat hij inviel voor Manhoef, die kort voor de partij moest afzeggen. Meer dus om een gevecht gewoon doorgang te laten vinden. Met een hele goede takedowndefense en training kan een elite kickbokser nog best hoge ogen gooien (zie bijvoorbeeld Spong).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, maar toen was hij wel heel erg jong en 30 kilo lichter, op het oog. Ook waren zijn standing skills toen ook minder ontwikkeld. Niet dat ik denk dat hij nu hogen ogen zou gooien in MMA, maar het is geen redelijk vergelijk met toen.
Belfort heeft gewonnen en is clean!quote:
Ook GG memberquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef n00cL30n het volgende:
Oef, Ramon Dekkers was niet mild op twitter...
Iets in de richting van " I thought we taught him how to take a beating like a man, not like a bitch! "
Spong is unproven en Siyar gaat echt pijnlijk hard gegrapplefucked worden door stun gun, ik verwacht echt 30-25 daar ofzo. War gegard en struvequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Belfort heeft gewonnen en is clean!
En onze hoop is nu op Spong en Siyar gevestigd
Klopt.quote:
Like!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Two of the most dynamic strikers in all of mixed martial arts will meet Aug. 3 as Anthony Pettis is dropping from lightweight to 145 pounds to challenge current champion Jose Aldo for the UFC featherweight title.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dit is de tweede aflevering, met die brute KO. De vorige aflevering had ook een flinke KO. Vind het tot nu toe prima te pruimen en Sonnen verrast me positief qua houding en dergelijke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:49 schreef McNulty het volgende:
Is het hele seizoen te pruimen of is het alleen die aflevering?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 06:47 schreef n00cL30n het volgende:
HOLY SHIT...... TUFToch maar even gespiekt naar het gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Als die gast niet knokkie was gegaan en hem naar de 3de ronde had gekregen had hij hem kunnen subben denk ik. Je ziet toch vaak dat zulke indrukwekkende gasten gassen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Uriah ziet er zo goed uit omdat het een partij was tussen 2 strikers en hij duidelijk de betere was, met een goede wrestler als tegenstander die constant takedowns inzet is gelijk het merendeel van z'n standup onbruikbaar.
Ik moet direct aan Ubereem denkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die gast niet knokkie was gegaan en hem naar de 3de ronde had gekregen had hij hem kunnen subben denk ik. Je ziet toch vaak dat zulke indrukwekkende gasten gassen.
Reem was niet gassed hij werd gewoon geraakt door een klikoquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik moet direct aan Ubereem denken
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Iets beter gifje trouwens:Niiiiiice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Niet ik weet maar on langs is er hier nog een plaatje gepost met zulke info en over winst/verlies en finish rate.. moet je ff een paar topics terug zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef McNulty het volgende:
Is er een website waar je de trackrecord van bepaalde camps kan terugzien?
Settings -> Overig -> TopicGallery™ weergevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Vreemd, al die gifjes staan in spoiler, maar toch zie ik het boven aan de pagina.![]()
Haha, ja, zijn rants tegen Brazilianen zijn echt epic.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reem was niet gassed hij werd gewoon geraakt door een kliko
Dit is wel echt prachtig
Wist niet dat Faber zwart was en op MW vechtquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Vreemd, al die gifjes staan in spoiler, maar toch zie ik het boven aan de pagina.![]()
Net de aflevering gekeken,al wetende hoe het afliep. Brute knock out inderdaad. Die Uriah Faber is nu zeker the man to beat.
Leuk seizoen tot nu toe. En in ieder geval tot nu toe minder beelden van irritante figuren in het huis, zoals die Julian vorig seizoen.
En zijn butt chin is verdwenen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat Faber zwart was en op MW vecht
Maar die heeft duidelijk de verkeerde drugs gebruikt, helemaal zwart is ie er van geworden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Net de aflevering gekeken,al wetende hoe het afliep. Brute knock out inderdaad. Die Uriah Faber is nu zeker the man to beat.
Alphamalequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En zijn butt chin is verdwenen.
Ben jij 1.60 en ecto of wat is het probleem?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar ben ik serieus de enige die een hekel heeft aan al die gasten van Team Alpha male
Ja ik mag niet mee doen van butfacequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij 1.60 en ecto of wat is het probleem?
Nee, pauperworsteldwergenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar ben ik serieus de enige die een hekel heeft aan al die gasten van Team Alpha male
Jij weetquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee, pauperworsteldwergen
Nova Uniao
Of het komt door de gast die haar foto moest nabewerken of het is gewoon haar implantaat die haar linker tiet zo'n rare vorm/hoek/punt geeftquote:
Oog voor detail deze manquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of het komt door de gast die haar foto moest nabewerken of het is gewoon haar implantaat die haar linker tiet zo'n rare vorm/hoek/punt geeft
of gay, kan ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Oog voor detail deze man
Ik dacht alleen: 'heujjjj lekker wijf heuj heuj'
Slechte photoshop denk ik, hier is die tiet wel gewoon rond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of het komt door de gast die haar foto moest nabewerken of het is gewoon haar implantaat die haar linker tiet zo'n rare vorm/hoek/punt geeft
Hier zijn ze ook wat vergeten te shoppenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slechte photoshop denk ik, hier is die tiet wel gewoon rond.
[ afbeelding ]
Brute KOtwitter:danawhite twitterde op woensdag 06-02-2013 om 03:56:46He was out for 4 mins! Got on the stool at 6 in the ambulance at 9! reageer retweet
quote:Tavares, who lost by TKO to Khabib Nurmagomedov at the UFC on FX 7 show, tested positive for Drostanolone, an anabolic steroid and banned substance. The sanction was handed down by the newly-created Brazilian MMA Athletic Commission. In previous events, the UFC handled drug testing since there was no sanctioning in place in Brazil.
quote:In the weeks following the event there had been reports that one Brazilian fighter had failed a drug test, leading to rumours that Vitor Belfort, who knocked out Michael Bisping in the main event, had tested positive for a banned substance. The UFC released a statement earlier squashing those rumours.
Heb hem een tijdje geleden gezien en het is (zeker voor MMA fans) een leuke film hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:07 schreef wuuht het volgende:
Die sprawl
Ik zie deze trailer net pas of was ie al een keer gepost
Ik ben nieuw met MMA, ik heb Pride nooit meegemaakt maar wat ziet dat er vet uit, die openingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef n00cL30n het volgende:
Dat laatste zeker!
En om een beetje oldschool het weekend in te gaan:
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij gaat Nick lekker als matras gebruiken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nog een maand en dan krijgt George eindelijk pakkie
No nigga, Diaz Stockton slapt(209x) sjors de hele octagon door en finisht met een gogoplataquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat Nick lekker als matras gebruiken.
Diaz: WHERE YOU AT GEORGE?!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
No nigga, Diaz Stockton slapt(209x) sjors de hele octagon door en finisht met een gogoplata
Deze man weetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
No nigga, Diaz Stockton slapt(209x) sjors de hele octagon door en finisht met een gogoplata
grappig als je weet wat hayek in het marokkaans betekentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:15 schreef Beach het volgende:
geen onaardige film idd
en Salma Hayek blijft goed om naar te kijken ondanks haar leeftijd
Why don't you enlighten us with your wisdom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
grappig als je weet wat hayek in het marokkaans betekent
Allemaal leuk en aardig maar zijn tegenstander was verre van denderend. Iemand die in de lagere regionen acteerde en daar eindigde met een 5-6 record. Vier van de vijf partijen waren tegen tegenstanders die in hun carriere nooit wonnen en de partij die hij won van een vechter die zelf ook een keer wist te winnen (7-7 record) was via diskwalificatie. Badr Hari zou het toen lastig hebben gehad met een bantamweight vechter in MMA. Ik zie hem nu met 30kg extra ook niet snel winnen van een goede vechter die 50kg lichter is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, maar toen was hij wel heel erg jong en 30 kilo lichter, op het oog. Ook waren zijn standing skills toen ook minder ontwikkeld. Niet dat ik denk dat hij nu hogen ogen zou gooien in MMA, maar het is geen redelijk vergelijk met toen.
Spong pakt het goed aan door geleidelijk zijn weg in MMA te vinden maar hij heeft nog niets laten zien in MMA. Welke takedown defense heeft hij in zijn enige partij laten zien? Hij vocht iemand die staand probeerde te vechten en niet eens probeerde om hem naar de grond te brengen. Niet iemand van zijn caliber staand en hij leek 40+.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De enige reden dat hij die MMA partij deed was omdat hij inviel voor Manhoef, die kort voor de partij moest afzeggen. Meer dus om een gevecht gewoon doorgang te laten vinden. Met een hele goede takedowndefense en training kan een elite kickbokser nog best hoge ogen gooien (zie bijvoorbeeld Spong).
Ik ben bang dat GSP gewoon weer op punten wint. Ik denk dat Diaz de betere vechter is als in dat hij op den duur de partij zou winnen als er een onbeperkt aantal rondes zouden zijn want ik zie GSP Diaz niet stoppen buiten een cut misschien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nog een maand en dan krijgt George eindelijk pakkie
Ja, wanneer hij geen spoedcursus takedowndefense en basis-grapling neemt, denk ik dit ook. Overigens is hij het grootste deel van zijn toegenomen spiermassa geloof ik weer kwijtgeraakt als gevolg van zijn verblijf in de gevangenis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:59 schreef samirz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar zijn tegenstander was verre van denderend. Iemand die in de lagere regionen acteerde en daar eindigde met een 5-6 record. Vier van de vijf partijen waren tegen tegenstanders die in hun carriere nooit wonnen en de partij die hij won van een vechter die zelf ook een keer wist te winnen (7-7 record) was via diskwalificatie. Badr Hari zou het toen lastig hebben gehad met een bantamweight vechter in MMA. Ik zie hem nu met 30kg extra ook niet snel winnen van een goede vechter die 50kg lichter is.
Hij is nu vrij magertjes, gaat hard als je niet meer aan de juice bentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, wanneer hij geen spoedcursus takedowndefense en basis-grapling neemt, denk ik dit ook. Overigens is hij het grootste deel van zijn toegenomen spiermassa geloof ik weer kwijtgeraakt als gevolg van zijn verblijf in de gevangenis.
Hij kan binnen afzienbare tijd wel weer op gewicht komen, muscle memory. Maar ik vind het wel heftig om te zien hoe snel zijn spiermassa weggevreten is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij is nu vrij magertjes, gaat hard als je niet meer aan de juice bent
Muscle memory is iets heel anders hèquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hij kan binnen afzienbare tijd wel weer op gewicht komen, muscle memory. Maar ik vind het wel heftig om te zien hoe snel zijn spiermassa weggevreten is.
Hoe bedoel je? Dat wanneer je AAS gebruikt zou hebben, dit niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Muscle memory is iets heel anders hè
In de K1 kunnen ze er ook wat van. Ik herinner met de partij tussen Hong Man Choi en een of andere thaï boxer nog. Die overigens voor Thaïse begrippen zeker niet klein was, maar als nog zag het er niet uit tegen iemand die letterlijk meer dan twee keer zo zwaar is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Zie deze partij ineens weer![]()
die matchups soms in japan
![]()
Wat een freakshow fight!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
In de K1 kunnen ze er ook wat van. Ik herinner met de partij tussen Hong Man Choi en een of andere thaï boxer nog. Die overigens voor Thaïse begrippen zeker niet klein was, maar als nog zag het er niet uit tegen iemand die letterlijk meer dan twee keer zo zwaar is.
Heeft haast meer weg van een freakshow dan een goede match. Maar in Azië lijken ze op dit soort dingen te kicken.
Ik geloof het verhaal wel, ze loopt nu miljoenen aan prijzengeld, ppv cut en sponsors mis die ze had kunnen binnenharken als 135 kampioen om voor peanuts in andere organisaties te vechten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ze die cut echt niet kunnen maken?
Is Tito de manager van Cyborg ofso?quote:
Serious waarschijnlijk, want het is meerdere keren breed uitgemeten dat Tito de manager van Cyborg is. Lees je nooit MMA-sites ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if serious or trolling..
Al een tijd niet meer neequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serious waarschijnlijk, want het is meerdere keren breed uitgemeten dat Tito de manager van Cyborg is. Lees je nooit MMA-sites ofzo?
Casual
Lastige partij.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Tom Lawlor vs. Michael Kuiper in Sweden... damn..
Doei Kuiper.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Tom Lawlor vs. Michael Kuiper in Sweden... damn..
Paxlie, grapjas, dat is een oude aflevering!quote:
Moet je bij Ubereem zijn, die loopt te schreeuwen op twitter ermee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Paxlie, grapjas, dat is een oude aflevering!
Lol, misschien heeft hij iets teveel klapjes gehad van Bigfootquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moet je bij Ubereem zijn, die loopt te schreeuwen op twitter ermee.
Ja godver, daar had ik ook wel zin in eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Hooidraad het volgende:
Geen BBQ-meet bij Geo, bedankt Cees
Die BBQ gaat er dus nooit komen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
BBQ meet als Struve voor de titel moet
Haha, Bas heeft aardig wat op! Maar hij weet het nog aardig te verwoorden desondanks.quote:
Nou gaat Cain bigfoot weer vermoorden en dan mag The Reem voor de titelquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
UFC: Ultimate Fighting Championship
Memorial Day weekend in Las Vegas just got bigger — Bigfoot gets another crack at Cain for the heavyweight championship, and JDS and The Reem meet at UFC 160.
Ik denk eerst Werdum als hij Big Nog sloopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou gaat Cain bigfoot weer vermoorden en dan mag The Reem voor de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |