quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.
Ja onbegrijpelijk. Wanneer hij gewoon zijn handen omhoog gehouden had, had hij vrij gemakkelijk op punten gewonnen denk ik. Vreemd dat hij daar niet op gecoached wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.
Mensen die wilen zeggen dat Overoid zijn hype train derailed isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Fenomeno het volgende:
Waar de neuk heeft sherdog laatste dagen last van, krijg constant witte pagina's
Hij ging er echt zo ongecontroleerd inquote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat hij de chin van een JDS of Nelson heeft
Bob zal wel voor zijn PC hebben zitten schreeuwen "HANDEN HOOG CEES.. HANDEN HOOG!!!"quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging er echt zo ongecontroleerd in.
Na 3 events doe ik steeds een tussenstand, de vorige keer had ik er eentje gepost dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Binnekort een tussenstand? Al durf ik eigenlijk niet te kijken
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Hij kreeg al een knietje aan het eind van ronde 2 en halverwege ronde 3 stond Joe Rogan al te praten met Silva, die derde ronde duurde immers maar een seconden of 25.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Meer is er nog niet uit gekomen.twitter:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Volgens mij is het nooit slim om een tegenstander te onderschatten. Kreeg het wat hoog in zijn bol, zal nu wel wat minder zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Paxlie het volgende:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wintquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef McNulty het volgende:
Mousasi moet moet het waar gaan maken nu Cees is gevallen.
Als je er van uitgaat dat hij wint wel. Maar als hij verliest kan hij alsnog terug gaan naar 155, in tegenstelling tot Edgar die daar al 2 keer heeft "verloren" van Benson.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Wuuht the fuck! Niet voor onze Sashie kiezen. Tssssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wint
Van een random member?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
Vond dit wel een treffende post op the underground.
He showed he's a better fighter than Bigfoot. He basically just toyed with him for 2 rounds. What he did was get too cocky and kept his hands down. Hope he learns from this and takes all opponents seriously.
Good win for Bigfoot.
Volgens mij had ik 0-5quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wederom was de gemiddelde score in deze TUP-ronde laag.
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Maar één man was ons te slim af.
Een man met mensenkennis.
Een man met ballen van staal.
Een man die het lef had om van iedereen af te wijken door Bigfoot te picken.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
-Oopsquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wederom was de gemiddelde score in deze TUP-ronde laag.
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Maar één man was ons te slim af.
Een man met mensenkennis.
Een man met ballen van staal.
Een man die het lef had om van iedereen af te wijken door Bigfoot te picken.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |