Zullen de Amerikanen leuk vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:38 schreef Nober het volgende:
Waarom begon dit event niet 3 uur vroeger?
Waarom sliep jij niet al 3 uur vroeger?quote:Op zondag 3 februari 2013 03:38 schreef Nober het volgende:
Waarom begon dit event niet 3 uur vroeger?
die rashguards van hun zijn het mooistequote:
Vanwege dit event, ik ging dat kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom sliep jij niet al 3 uur vroeger?
Ach, tegen die tijd updaten we 'm ook wel weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees moet hierna nog een gevecht voordat hij de belt heeft hoor
quote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef Fenomeno het volgende:
Zoveel weight cutten en dan nog outmuscled door iemand bij wie je de botten bijna ziet zitten
Snap niet dat hij niet gewoon 10lbs af gaat vallen (minder spieren) en dan op 155 blijven vechten.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom Tibau niet gewoon op WW gaat vechten
Dan moet hij nog ziek veel cuttenquote:Op zondag 3 februari 2013 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet gewoon 10lbs af gaat vallen (minder spieren) en dan op 155 blijven vechten.
Als hij nu eens bodyshots leertquote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef Fenomeno het volgende:
Zoveel weight cutten en dan nog outmuscled door iemand bij wie je de botten bijna ziet zitten
Duurt langer joh.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
Nog een uurtje voor The Reem
[ afbeelding ]
Lijkt mij ookquote:Op zondag 3 februari 2013 03:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
1-1, Dunham wint deze ronde als hij niet KO gaat.
Die met de gladiatoren was veel tofferquote:Op zondag 3 februari 2013 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe intro kan me nog altijd niet boeien
Is er nog wel half.. komt nu, maar toch..quote:Op zondag 3 februari 2013 04:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die met de gladiatoren was veel toffer
familie van woodleyquote:Op zondag 3 februari 2013 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn dit?
Familie van Jay-Z, die vecht ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn dit?
Oh oke.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke.![]()
Nu snap ik die comments over zijn familie en schoon familie.
Ik zit echt met smart op mijn loon te wachten, anders had ik zeker 6 euro betaaldquote:
Wel zin in pizza eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit niet te trollen, eet je pizza.
kebab is duurderquote:Op zondag 3 februari 2013 04:07 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik zit echt met smart op mijn loon te wachten, anders had ik zeker 6 euro betaald
Zijn dat de prijzen voor met poepbacterie of zonder?quote:
Zit sambal op jaquote:Op zondag 3 februari 2013 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn dat de prijzen voor met poepbacterie of zonder?
1.63 om 1.65, vorige week waren er twee van 1.60 was zelfs de titelfight.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is Benavidez toch een tuinkabouter.
You are confused sirquote:
Oh ja joh?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:13 schreef Nober het volgende:
[..]
1.63 om 1.65, vorige week waren er twee van 1.60 was zelfs de titelfight.
die linkjes komen van Geo tochquote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je geen 6euro wil betalen oke.. ook al is het erg cheap voor zo iets. Maar dat je na 2 jaar nog altijd niet weet of beter gezegd onthoud waar die linkjes vandaan komen![]()
Stelletje lamlullen
straks moeten we ze nog voederen en hun reet afvegenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je geen 6euro wil betalen oke.. ook al is het erg cheap voor zo iets. Maar dat je na 2 jaar nog altijd niet weet of beter gezegd onthoud waar die linkjes vandaan komen![]()
Stelletje lamlullen
Als ik het niet meer weet dan ben ik bezopenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Stelletje lamlullen
Dit is de enige fight waarbij de picks redelijk gelijk verdeeld zijn, voor de rest is het favoriet vs. huge underdogquote:
Bookmarkenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik het niet meer weet dan ben ik bezopen
Zoek dan gewoon:quote:Op zondag 3 februari 2013 04:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik het niet meer weet dan ben ik bezopen
DW wil nog lager toch? 115/125?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die om deze gewichtsklasse zitten te zeiken
Ik vind McCall de enige baas in de divisie.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
Laat ze die tieten thuis liggen dan als ze gaat werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nigga please, haar tieten zijn te zwaar.
Ze heeft toch best dikke tetten voor zo'n skelet?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze die tieten thuis liggen dan als ze gaat werken?
Nee joh lijkt misschien door die blouse.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft toch best dikke tetten voor zo'n skelet?
Ik vind het inmiddels wel leuk dat je met deze lengte ook nog een kans maakt maar het moet geen 25 minuten duren.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
En dat terwijl ik ook naar aan me piem0l zit te friemelenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lijkt misschien door die blouse.
Fout gesprek dit wel trouwens
gewoon cup E gehaald bij de dokterquote:Op zondag 3 februari 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft toch best dikke tetten voor zo'n skelet?
Ik krijg altijd een half stijfje van haarquote:Op zondag 3 februari 2013 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ook naar aan me piem0l zit te friemelen![]()
voel me nu wel heel slecht eigenlijk.
Not sure if really drunk or just bad taste in women.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een half stijfje van haar
Ik weet waar de linkjes te vinden zijn, maar zo af en toe komt iemand weer met een geweldig goede stream, die wil ik dan wel hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Stelletje lamlullen
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die botten die over je penis heen schurenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik ze zelf nog nodig had vond ik het niet altijd een ramp om ze door te spammen maar op een gegeven moment moet je het ook zelf kunnen of een keer doenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:31 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik weet waar de linkjes te vinden zijn, maar zo af en toe komt iemand weer met een geweldig goede stream, die wil ik dan wel hebben
Ik krijg het er spontaan warm vanquote:Op zondag 3 februari 2013 04:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die botten die over je penis heen schuren
Ik heb zo'n medisch skelet gekocht en er een blonde pruik op gezet.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg het er spontaan warm van
Ik dacht dat we heel behulpzaam waren hier, sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik ze zelf nog nodig had vond ik het niet altijd een ramp om ze door te spammen maar op een gegeven moment moet je het ook zelf kunnen of een keer doenstel leeches.
Slapen mag je tijdens de Fitch fight doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef ChesterPerry het volgende:
nog ff alistair checken en dan slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk eerder dat jij ze invult.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medisch skelet gekocht en er een blonde pruik op gezet.
De rest kun je zelf wel invullen
Powernapquote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen mag je tijdens de Fitch fight doen.
gegarandeerd 28 minuten slapenquote:
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Krijgen we weer een controversiële split decision? Een draw? Gaat de overwinning naar Leonard Garcia?
http://img213.imageshack.us/img213/9184/omgq.gif (copy/paste deze link)quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hehehehehquote:Op zondag 3 februari 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Krijgen we weer een controversiële split decision? Een draw? Gaat de overwinning naar Leonard Garcia?
vorige keer deed hij het leuk en jullie zeiden dat ie saai wasquote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen mag je tijdens de Fitch fight doen.
Maia gaat hem niet kunnen subbenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:37 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik zou zo'n hele dominante performance van Maia ook wel heel erg genieten vinden..
Fitch wint met een decision en Aldo TKO hoop ikquote:Op zondag 3 februari 2013 04:37 schreef Fenomeno het volgende:
Duur nachtje als Maia zo ook verliest en Aldo geen decision pakt
Rousey breekt gewoon je arm als je niet snel genoeg aftikt, wel knap.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:38 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, de Rousey hype machine is in werking gezet.
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil de 2.0 versie van wat Cain met groot hoofd deed.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik hoop trouwens ook op een kickboksclinic met een hele late finish voor Ali. Bigfoot compleet slopen
Sk8terboiiiiquote:Op zondag 3 februari 2013 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Linkin Park, dat luisterde ik vroegah veel..
Staat niet op de card.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Rick Story
Most overrated fighter ever
Dat is Edgar alquote:Op zondag 3 februari 2013 04:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Rick Story
Most overrated fighter ever
Onzin.quote:
Hij is ook wel een baas vooral tegen Maynard vond ik hem erg indrukwekkendquote:Op zondag 3 februari 2013 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
Zeker wel respect voor Frankie gekregenhelaas voor hem vecht hij steeds tegen mijn favoriete fighters dusja dan kan ik niet anders dan hem haten.
erg zeker die nachtmerriesquote:Op zondag 3 februari 2013 04:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen mijn droom vrouw!
Met deze judges weet je het maar nooitquote:Op zondag 3 februari 2013 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
Naja die fitch by decision kan ik wel vergeten
Maia won niet altijd, 4 verloren.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:04 schreef ChesterPerry het volgende:
maia wint toch altijd man :s wou nog op hem wedden in combi met alistair maar helaas niet gedaan
Anders hebben ze geen contenders meer over; Cain heeft Bigfoot gesloopt en Cormier wil niet tegen Cain.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, Dana zit al te bidden denk ik dat Overeem wint vandaag... hij wil de hype in leven houden
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Is ook wel belangrijk voor de UFC HW division.
onzinquote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
Cain pakt Overeem misschien welquote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Vast wel maar ik gok dat de vrouwtjes niet van hem houdenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Houdt Bigfoot ook zo van de vrouwtjes?
Oh ja joh?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cain pakt Overeem misschien wel
Kerel houdt gewoon je irritante trollende kut smoel dichtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel houdt gewoon je irritante trollende kut smoel dicht
LOL SCHILTquote:Op zondag 3 februari 2013 05:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.
Tegen Lesnar was dat sowieso het gevalquote:Op zondag 3 februari 2013 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
Overeem heeft een aura.. er komt echt iemand binnen, waarmee hij de psychologische oorlog wellicht al meegewonnen heeft.
Zo zou ik ook kijken hoor als ik hem was.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Silva er verloren uit? Geen geloof meer..
ik zie het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Silva er verloren uit? Geen geloof meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |