Oh ja joh?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cain pakt Overeem misschien wel
Kerel houdt gewoon je irritante trollende kut smoel dichtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel houdt gewoon je irritante trollende kut smoel dicht
LOL SCHILTquote:Op zondag 3 februari 2013 05:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben gewoon serieus, er zijn er maar 2 die Overeem aan zouden kunnen en die heten Schilt en Hari maar waarschijnlijk alleen onder K-1 regels.
Tegen Lesnar was dat sowieso het gevalquote:Op zondag 3 februari 2013 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
Overeem heeft een aura.. er komt echt iemand binnen, waarmee hij de psychologische oorlog wellicht al meegewonnen heeft.
Zo zou ik ook kijken hoor als ik hem was.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Silva er verloren uit? Geen geloof meer..
ik zie het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Silva er verloren uit? Geen geloof meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |