En dat terwijl ik ook naar aan me piem0l zit te friemelenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lijkt misschien door die blouse.
Fout gesprek dit wel trouwens
gewoon cup E gehaald bij de dokterquote:Op zondag 3 februari 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft toch best dikke tetten voor zo'n skelet?
Ik krijg altijd een half stijfje van haarquote:Op zondag 3 februari 2013 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ook naar aan me piem0l zit te friemelen![]()
voel me nu wel heel slecht eigenlijk.
Not sure if really drunk or just bad taste in women.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een half stijfje van haar
Ik weet waar de linkjes te vinden zijn, maar zo af en toe komt iemand weer met een geweldig goede stream, die wil ik dan wel hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je geen 6euro wil betalen oke.. ook al is het erg cheap voor zo iets. Maar dat je na 2 jaar nog altijd niet weet of beter gezegd onthoud waar die linkjes vandaan komen![]()
Stelletje lamlullen
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die botten die over je penis heen schurenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik ze zelf nog nodig had vond ik het niet altijd een ramp om ze door te spammen maar op een gegeven moment moet je het ook zelf kunnen of een keer doenquote:Op zondag 3 februari 2013 04:31 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik weet waar de linkjes te vinden zijn, maar zo af en toe komt iemand weer met een geweldig goede stream, die wil ik dan wel hebben
Ik krijg het er spontaan warm vanquote:Op zondag 3 februari 2013 04:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die botten die over je penis heen schuren
Ik heb zo'n medisch skelet gekocht en er een blonde pruik op gezet.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg het er spontaan warm van
Ik dacht dat we heel behulpzaam waren hier, sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ik ze zelf nog nodig had vond ik het niet altijd een ramp om ze door te spammen maar op een gegeven moment moet je het ook zelf kunnen of een keer doenstel leeches.
Slapen mag je tijdens de Fitch fight doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef ChesterPerry het volgende:
nog ff alistair checken en dan slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk eerder dat jij ze invult.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medisch skelet gekocht en er een blonde pruik op gezet.
De rest kun je zelf wel invullen
Powernapquote:Op zondag 3 februari 2013 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen mag je tijdens de Fitch fight doen.
gegarandeerd 28 minuten slapenquote:
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Krijgen we weer een controversiële split decision? Een draw? Gaat de overwinning naar Leonard Garcia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |