quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.
Ja onbegrijpelijk. Wanneer hij gewoon zijn handen omhoog gehouden had, had hij vrij gemakkelijk op punten gewonnen denk ik. Vreemd dat hij daar niet op gecoached wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.
Mensen die wilen zeggen dat Overoid zijn hype train derailed isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Fenomeno het volgende:
Waar de neuk heeft sherdog laatste dagen last van, krijg constant witte pagina's
Hij ging er echt zo ongecontroleerd inquote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat hij de chin van een JDS of Nelson heeft
Bob zal wel voor zijn PC hebben zitten schreeuwen "HANDEN HOOG CEES.. HANDEN HOOG!!!"quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging er echt zo ongecontroleerd in.
Na 3 events doe ik steeds een tussenstand, de vorige keer had ik er eentje gepost dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Binnekort een tussenstand? Al durf ik eigenlijk niet te kijken
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Hij kreeg al een knietje aan het eind van ronde 2 en halverwege ronde 3 stond Joe Rogan al te praten met Silva, die derde ronde duurde immers maar een seconden of 25.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overeem
Wat een zeldzame kneus. Gewoon met twee vingers in z'n neus de eerste rondes winnen, en dan halverwege de derde in slaap vallen.
Meer is er nog niet uit gekomen.twitter:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Volgens mij is het nooit slim om een tegenstander te onderschatten. Kreeg het wat hoog in zijn bol, zal nu wel wat minder zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit ja, zonde van zijn arrogantie op een gegeven moment.
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Paxlie het volgende:
twitter:ufc twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:47:01Dana says that Anthony Pettis texted him 10 mins ago and said he wants to move down to 145 to fight Jose Aldo at featherweight. reageer retweet
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wintquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef McNulty het volgende:
Mousasi moet moet het waar gaan maken nu Cees is gevallen.
Als je er van uitgaat dat hij wint wel. Maar als hij verliest kan hij alsnog terug gaan naar 155, in tegenstelling tot Edgar die daar al 2 keer heeft "verloren" van Benson.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Wuuht the fuck! Niet voor onze Sashie kiezen. Tssssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik vind Gustafsson wel een goeie gozer ik wil dat hij wint
Van een random member?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
Vond dit wel een treffende post op the underground.
He showed he's a better fighter than Bigfoot. He basically just toyed with him for 2 rounds. What he did was get too cocky and kept his hands down. Hope he learns from this and takes all opponents seriously.
Good win for Bigfoot.
Volgens mij had ik 0-5quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wederom was de gemiddelde score in deze TUP-ronde laag.
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Maar één man was ons te slim af.
Een man met mensenkennis.
Een man met ballen van staal.
Een man die het lef had om van iedereen af te wijken door Bigfoot te picken.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
-Oopsquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Vier kneuzen (waaronder ik) haalden maar 1/5. Chester was een goeie tweede met 3/5, de rest kwam niet hoger dan 2/5.
Niemand minder dan voormalig TUP-kampioen Hoogstaande pakt de dagzege door 4 van de 5 partijen goed te voorspellen.
Gefeliciteerd
Buiten dit klopt de manier van verdedigen van Overeem niet. Je kan niet "schuilen" alsof je grote K1 gloves draagt terwijl je MMA gloves aanhebt. Daar gaat het echt mix. Echt enorm zonde dit. Knappe overwinning van Big Foot en dit was blijkbaar nodig om Overeem weer met beide benen op de grond te zetten. Jammer dat het nog even gaat duren voordat we een Nederlands titelgevecht gaan krijgen...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
He showed he's a better fighter than Bigfoot. He basically just toyed with him for 2 rounds. What he did was get too cocky and kept his hands down. Hope he learns from this and takes all opponents seriously.
Good win for Bigfoot.
Haters gonna hate...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef dapluiz het volgende:
Beetje jammer dat heel golden glory nu wel wat te zeggen heeft over overeem op Twitter en na zijn winst eind 2011 hoorde je niks...:)
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef dapluiz het volgende:
Beetje jammer dat heel golden glory nu wel wat te zeggen heeft over overeem op Twitter en na zijn winst eind 2011 hoorde je niks...:)
Godsamme wat een trieste reactiesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef dapluiz het volgende:
Marloes had het erover dat het karma was en Martijn de jong zei dat les 1 is dat je nooit je tegenstander onderschat
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
Gefeliciteerd
Dit voornamelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Knappe overwinning van Big Foot en dit was blijkbaar nodig om Overeem weer met beide benen op de grond te zetten.
Deze is ook wel leuk:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Lesnar het volgende:
Good win for Bigfoot.
quote:Alistair Overeem could be the bad guy in any action movie. The techno dancing entrance, the total dismissal of his opponent, the smugness - it was all so over the top. But his lack of respect for Bigfoot cost him dearly, as we all saw. It's rare that you see someone so arrogant in combat sports, and the knockout was just the final sequence in the movie where everyone leaves the theater happy. Except for the fact that it was real.
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HeerlijkHelemaal kapot gemaakt
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef masaje het volgende:
Hoop dat Overeem nou die macho bullshit achter zich laat, hij irriteerde mij alleen nog maar met z'n 'stoerheid'.
So true! Maar nederige Cees komt terug, en gaat weer kont schoppen.quote:
"He is just a statistic on my list" vond ik vrij cocky. Zijn hele houding tijdens de voorafgaande interviews was behoorlijk cocky. Blijkbaar is er niemand in zijn omgeving die hem met beide benen op de grond kan zetten.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Als we het hebben over die foto voor dat magazine, stja hij word er voor gevraagd omdat hij een van de beste vechters ter wereld is en toevallig een lichaam heeft wat het goed op zo'n cover(en terecht) past? Hij heeft niks te verliezen hoor met zo' n covertje in het zonnetje met een paar lekkere wijven een fotootje laten maken een paar quotejes geven en daarvoor ook nog geld krijgen...
Cees komt gelijk tegen JDS.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:09 schreef Lesnar het volgende:
[..]
So true! Maar nederige Cees komt terug, en gaat weer kont schoppen.
What's next?
-kongo
-browne
-Mir
Ik hoop op Mir, heb cees altijd wel eens tegen Mir willen zien
Wat is dit?quote:Op maandag 4 februari 2013 08:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Overeem 285714.29/142857.14 • Silva 70/0
Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Ceesquote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgtquote:
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgt
Zijn toch best ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
Maar dit niet:quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zijn toch best ronde bedragen?
$285.000
$142.000
Zijn heel wat nulletjes
Ben benieuwd hoeveel die lui daar van overhouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar dit niet:
Overeem 285714.29/142857.14 • Silva 70/0
Ik vind dat juist positief aan hem. Hij reageert altijd compleet unfazed en staat als een rots. Liever dat dan een nerveuzio.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Cees
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
"He is just a statistic on my list" vond ik vrij cocky. Zijn hele houding tijdens de voorafgaande interviews was behoorlijk cocky. Blijkbaar is er niemand in zijn omgeving die hem met beide benen op de grond kan zetten.
En zijn entree alsof hij Apollo Creed was. Totaal geen respect voor striking skills van Silva. De enige die hier mee weg kan komen is Anderson Silva en misschien Bones.
Daarom is het juist van vitaal belang dat je je tegenstander (zijn striking/punching power) respecteerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.
Dit, het was aan het begin van de ronde. Gassen doe je niet in 10 seconden, zeker niet na een ruime minuut rust.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef Fenomeno het volgende:
Dat Overeem plat ging heeft niks met z'n cardio te maken, alleen met z'n arrogantie.
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Bigfoot zat puur op het goede moment te wachten. Op die ene grote fout van Overeem.
Och, de tactiek van handen laag om takedowns te blocken en punches te slippen werkte prima bij Lesnar.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Valt me wel op, dat als je al champion bent trouwens en het naar een decision gaat. Dat de champion vaak voordeel van de twijfel krijgt, of ligt dat aan mij?
Edgar en Aldo vond ik ook erg een close call, maar wat een upset zou dat geweest zijn als edgar met de winst er vandoor ging.
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
twitter:Mcmex twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:10:10@KevinI @JoshGrossESPN Why so much more than the championship fight? reageer retweet
Blijkbaar geen PPV cut erbij gerekend dus Cees strijkt nóg meer op. Denk dat het inderdaad gaat om een bedrag om op te komen dagen plus salaris.twitter:KevinI twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:11:06@Mcmex @JoshGrossESPN Tons of factors in it and this doesn't count a cut of PPV reageer retweet
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste tweequote:Op maandag 4 februari 2013 18:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.
Eens, maar echt verre vanquote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik ook al twijfel ik altijd sterk met die judges, die onthouden vaak alleen maar de laatste 2minuten van een rondequote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik denk dat Pettis als hij de belt zou kunnen veroveren @ 145 en dat vast weet te houden op den duur ook @ 155 aan de slag gaat voor de titel. Of hij zal net als Dan Henderson in twee divisies actief zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |