Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Ceesquote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier praat over macho? Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgtquote:
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cees vult lekker zijn zakken met $285k+$142k. Gelukkig voor Bigfoot dat ie nog 50k KO-bonus erbij krijgt
Zijn toch best ronde bedragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
Maar dit niet:quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zijn toch best ronde bedragen?
$285.000
$142.000
Zijn heel wat nulletjes
Ben benieuwd hoeveel die lui daar van overhouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar dit niet:
Overeem 285714.29/142857.14 • Silva 70/0
Ik vind dat juist positief aan hem. Hij reageert altijd compleet unfazed en staat als een rots. Liever dat dan een nerveuzio.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dat "rustige" van hem echt zo'n gemaakte houding. In die interviews met Ariël zie je dat altijd goed terug.. die denkt constant dat hij iets verkeerds gezegd heeft tegen Cees
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
"He is just a statistic on my list" vond ik vrij cocky. Zijn hele houding tijdens de voorafgaande interviews was behoorlijk cocky. Blijkbaar is er niemand in zijn omgeving die hem met beide benen op de grond kan zetten.
En zijn entree alsof hij Apollo Creed was. Totaal geen respect voor striking skills van Silva. De enige die hier mee weg kan komen is Anderson Silva en misschien Bones.
Daarom is het juist van vitaal belang dat je je tegenstander (zijn striking/punching power) respecteerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Cees ook het nadeel dat hij in de heavyweight divisie zit. Een k.o. zit daar zo om de hoek. Heavyweights halen de poweroutput die nodig om iemand neer k.o. te krijgen relatief makkelijk. (k.o. frequentie gaat omhoog met lichaamsgewicht). Dit geeft heavyweight fights een hogere mate van randomness. Om deze reden en het inleveren van een reach advantage zie ik Bones trouwens in de heavyweight divisie een loss oplopen.
Dit, het was aan het begin van de ronde. Gassen doe je niet in 10 seconden, zeker niet na een ruime minuut rust.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef Fenomeno het volgende:
Dat Overeem plat ging heeft niks met z'n cardio te maken, alleen met z'n arrogantie.
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Bigfoot zat puur op het goede moment te wachten. Op die ene grote fout van Overeem.
Och, de tactiek van handen laag om takedowns te blocken en punches te slippen werkte prima bij Lesnar.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon pijnlijk om te zien, vanaf seconde 1 al.
Het enige wat ik kon denken was: "hou die fucking handen hoog vriend, dit gaat hem niet worden zo"
and sure enough............
Valt me wel op, dat als je al champion bent trouwens en het naar een decision gaat. Dat de champion vaak voordeel van de twijfel krijgt, of ligt dat aan mij?
Edgar en Aldo vond ik ook erg een close call, maar wat een upset zou dat geweest zijn als edgar met de winst er vandoor ging.
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kijk het eens zonder geluid, Rogan's commentaar was echt vreselijk biased..
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap de getallen niet, de een is een sign bonus en de ander gewoon z'n salaris? Of is het salaris + ppv cut? en waarom zijn het geen ronde bedragen?
twitter:Mcmex twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:10:10@KevinI @JoshGrossESPN Why so much more than the championship fight? reageer retweet
Blijkbaar geen PPV cut erbij gerekend dus Cees strijkt nóg meer op. Denk dat het inderdaad gaat om een bedrag om op te komen dagen plus salaris.twitter:KevinI twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:11:06@Mcmex @JoshGrossESPN Tons of factors in it and this doesn't count a cut of PPV reageer retweet
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste tweequote:Op maandag 4 februari 2013 18:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, qua schade won Aldo die laatste 2 rondes. Qua octagon control en hoeveel strikes er landen won Edgar. Eerste drie had ik voor Aldo trouwens, dus het maakte verder niet uit.
Eens, maar echt verre vanquote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik ook al twijfel ik altijd sterk met die judges, die onthouden vaak alleen maar de laatste 2minuten van een rondequote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
Ik denk dat Pettis als hij de belt zou kunnen veroveren @ 145 en dat vast weet te houden op den duur ook @ 155 aan de slag gaat voor de titel. Of hij zal net als Dan Henderson in twee divisies actief zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus nooit meer een Benson Henderson vs Anthony Pettis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |