Bony wel, helaasquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Clerxify het volgende:
Zou rutten van de partij zijn zaterdag?
Dat is praktisch niet meer in te halen inderdaad, gelukkig gaat het om de punten in eerste instantiequote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef rubbereend het volgende:
Wel lekker zo'n doelsaldois eigenlijk een extra punt
Noujah, je hebt goals nodig om punten te halenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is praktisch niet meer in te halen inderdaad, gelukkig gaat het om de punten in eerste instantie
Das maar goed ook, want we hebben geen Cocu meer om het doelsaldo in de laatste wedstrijd te beslissen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef rubbereend het volgende:
En je mag nu gelijk eindigen, wat nog altijd een reële optie is aangezien alles zo dicht bij elkaar staat
Nu hebben we Locadia wanneer het nodig isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want we hebben geen Cocu meer om het doelsaldo in de laatste wedstrijd te beslissen.
PSV kennende maken ze daar weer gebruik van om vervolgens weer gelijk te komen met de restquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef rubbereend het volgende:
En je mag nu gelijk eindigen, wat nog altijd een reële optie is aangezien alles zo dicht bij elkaar staat
Mooi. Kan die ff rusten.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-02-2013 om 21:06:46#Wijnaldum meldt zich wegens liesklachten af voor Jong Oranje. #Locadia en #Zoet van #PSV wel mee naar Kroatië. reageer retweet
PSV weet ook dat we die nu nodig hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Mooi. Kan die ff rusten.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-02-2013 om 21:06:46#Wijnaldum meldt zich wegens liesklachten af voor Jong Oranje. #Locadia en #Zoet van #PSV wel mee naar Kroatië. reageer retweet
Wie zal het Gilette speler van de week zijn?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, TwitterThijs blijft kritisch.
Dries.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zal het Gilette speler van de week zijn?
[ afbeelding ]
Die Willemsquote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Tyton
[ afbeelding ]
Willems
Iedere andere speler dan Mertens zou een schande zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste helft was dan ook wel echt slecht op de beginfase naquote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, TwitterThijs blijft kritisch.
Je moet je flash updaten man.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Tyton
[ afbeelding ]
Willems
Welke minuut?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al een gifje van die panna van Willems?
Zal even kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfff
70-80ste minuut volgensmij, ik weet het niet zeker
Zie geen corner van ADO vanaf minuut 70.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, was bij de corner van Ado, nepvoorzet en toen gaf hij hem een panna of net geen panna.
Ik bedoel corner gebied van Ado, dus voor PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie geen corner van ADO vanaf minuut 70.
Beetje lastig zoeken zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bedoel corner gebied van Ado, dus voor PSV.
quote:
Nepvoorzet die een sleep werd, is dat een Cruijff?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje lastig zoeken zo.
Bedoel je dit moment?
[..]
Bal kwam uit de lucht en tikt hem meteen naar voren voordat die land ofzoiets. Zag ik Cruijff een keer doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nepvoorzet die een sleep werd, is dat een Cruijff?
Als er een corner uit kwam, ja diequote:Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bal kwam uit de lucht en tikt hem meteen naar voren voordat die land ofzoiets
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
PSV had maar 5 hoekschoppen zie ik, niet moeilijk om te vinden
Nope, die andere nam hij hem aan uit de lucht. Deed een sleep toen tussen de benen en toen wilde hij voorzetten en kreeg PSV een corner. Ging heel snelquote:
Niet zo trollen. Ik zie geen corner.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, die andere nam hij hem aan uit de lucht. Deed een sleep toen tussen de benen en toen wilde hij voorzetten en kreeg PSV een corner. Ging heel snel
staan ze hier niet al op volgorde?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar de tegenstander was slechtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
7-0 winst en maar 1 achtje in de VI. Ze zijn daar altijd wel een stuk kritischer op PSV dan op bijvoorbeeld Feyenoord.
Heb je een link van de hele wedstrijd, zoek ik het zelf opquote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet zo trollen. Ik zie geen corner.
Ah gevonden, 58ste minuutquote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je een link van de hele wedstrijd, zoek ik het zelf op
Kan ik best vrede mee hebben hoor. Als het spel van Mertens een 8 waard was, snap ik best dat de rest zeventjes krijgt. Alleen Van Bommel had van mij ook wel een 8 mogen hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
7-0 winst en maar 1 achtje in de VI. Ze zijn daar altijd wel een stuk kritischer op PSV dan op bijvoorbeeld Feyenoord.
Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.quote:
Wel? Het is geen JS Park toch.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.
Mag wel zeggen dat ik een fan van Matavz ben (zwaar ondergewaardeerde speler), maar ben het wel met je eens dat we Locadia wat vaker aan het werk mogen zien. Doelgericht en effectief.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk wel dat Locadia nu in zijn invalbeurten heeft laten zien het aan te kunnen in het eerste. Bij een redelijk bod op Matavz zou ik die toch accepteren en voor Locadia gaan.
Hoodies en oversized jeans. Hebben ze die ook in de fanshop tegenwoordig?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.
Gini ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kan ik best vrede mee hebben hoor. Als het spel van Mertens een 8 waard was, snap ik best dat de rest zeventjes krijgt. Alleen Van Bommel had van mij ook wel een 8 mogen hebben.
Het is dat Zenit geen Negers meer wil hebben, anders had Marcelo nog wel vertrokken denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Meer nieuws volgt binnenkort.
Zimbabwaanse Dollar is dan toch misschien weer iets te weinigquote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al was het in Zimbabwaanse dollars en je hebt er wat aan
Alles is welkomquote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zimbabwaanse Dollar is dan toch misschien weer iets te weinig
Dan heb ik liever die fles wijn of een kratje bierquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
In De Telegraaf krijgt PSV gemiddeld precies hetzelfde cijfer als Ajax dit weekend, een 6.5
![]()
![]()
Die oetlullen die dat beoordelen ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
In De Telegraaf krijgt PSV gemiddeld precies hetzelfde cijfer als Ajax dit weekend, een 6.5
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |