Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.quote:
Wel? Het is geen JS Park toch.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.
Mag wel zeggen dat ik een fan van Matavz ben (zwaar ondergewaardeerde speler), maar ben het wel met je eens dat we Locadia wat vaker aan het werk mogen zien. Doelgericht en effectief.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk wel dat Locadia nu in zijn invalbeurten heeft laten zien het aan te kunnen in het eerste. Bij een redelijk bod op Matavz zou ik die toch accepteren en voor Locadia gaan.
Hoodies en oversized jeans. Hebben ze die ook in de fanshop tegenwoordig?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua karakter zeker. Maar die Depay zorgt wel voor een aardige bak merchandise-inkomsten. Heeft echt verrekte veel fans.
Gini ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kan ik best vrede mee hebben hoor. Als het spel van Mertens een 8 waard was, snap ik best dat de rest zeventjes krijgt. Alleen Van Bommel had van mij ook wel een 8 mogen hebben.
Het is dat Zenit geen Negers meer wil hebben, anders had Marcelo nog wel vertrokken denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Meer nieuws volgt binnenkort.
Zimbabwaanse Dollar is dan toch misschien weer iets te weinigquote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al was het in Zimbabwaanse dollars en je hebt er wat aan
Alles is welkomquote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zimbabwaanse Dollar is dan toch misschien weer iets te weinig
Dan heb ik liever die fles wijn of een kratje bierquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
In De Telegraaf krijgt PSV gemiddeld precies hetzelfde cijfer als Ajax dit weekend, een 6.5
![]()
![]()
Die oetlullen die dat beoordelen ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
In De Telegraaf krijgt PSV gemiddeld precies hetzelfde cijfer als Ajax dit weekend, een 6.5
![]()
![]()
Die gaven waarschijnlijk bij de 10 - 0 tegen Feyenoord nog niet eens een 7.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
![]()
Wat gaven ze aan Mertens?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die gaven waarschijnlijk bij de 10 - 0 tegen Feyenoord nog niet eens een 7.
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
![]()
Blij dat er nog een krant is die het objectief beoordeelt ipv op basis van scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat er nog een krant is die het objectief beoordeelt ipv op basis van scorebordjournalistiek.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat er nog een krant is die het objectief beoordeelt ipv op basis van scorebordjournalistiek.
GGMM heeft een punt. PSV speelde 50 minuten dik zwaar kut.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
GGMM heeft een punt. PSV speelde 50 minuten dik zwaar kut.
PSV was geniaal manquote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Eerste helft was niks man. Uiteindelijk scoor je in de laatste 10 minuten nog 3 keer, toen ADO er al helemaal niks meer om gaf, maar zó knap was het nou ook weer niet hoor.
Mwah, dik zwaar kut. Je kunt ook overdrijven. Het was niet hemels, maar PSV speelde over de hele wedstrijd gezien redelijk tot goed. Anders hadden ze ADO allemaal tweetjes en drietjes moeten geven.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus jij vond Ajax echt serieus net zo goed als PSV dit weekend? Kom nou toch op zeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar PSV was niet super mega geweldig ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus jij vond Ajax echt serieus net zo goed als PSV dit weekend? Kom nou toch op zeg.
Ik vond het beide niet best. Mertens maakte het verschil tussen beide teams. PSV had wel hoger verdiend, dus. Maar zó enorm lachwekkend dat ze gemiddeld hetzelfde staan vind ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus jij vond Ajax echt serieus net zo goed als PSV dit weekend? Kom nou toch op zeg.
'Kut' is echt onzin. de domineerde ADO gewoon. Ik was ook niet tevreden over die wedstrijd doordat ze niet scoorden afgezien van de eerste treffer. Maar gezien het overwicht lul je echt uit je nek wanneer je dat 'kut' noemt.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Eerste helft was niks man. Uiteindelijk scoor je in de laatste 10 minuten nog 3 keer, toen ADO er al helemaal niks meer om gaf, maar zó knap was het nou ook weer niet hoor.
Mertens speelde een goede wedstrijd, maar dat hij het verschil maakte is eveneens kolder. Zonder Mertens had PSV deze wedstrijd ook met twee vingers in de neus gewonnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het beide niet best. Mertens maakte het verschil tussen beide teams. PSV had wel hoger verdiend, dus. Maar zó enorm lachwekkend dat ze gemiddeld hetzelfde staan vind ik nou ook weer niet.
Maar wel een stuk beter dan Ajax. En daarom slaat het nergens op dat ze een gelijk cijfer krijgen, maargoed.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Nee, maar PSV was niet super mega geweldig ofzo.
Het was niet om aan te zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
'Kut' is echt onzin. de domineerde ADO gewoon. Ik was ook niet tevreden over die wedstrijd doordat ze niet scoorden afgezien van de eerste treffer. Maar gezien het overwicht lul je echt uit je nek wanneer je dat 'kut' noemt.
Leuk dat je dat vind. Wanneer jij mijn positings terugkijkt, zul je zien dat ik verre van een positieve supporter ben. Inderdaad was het niet spectaculair oid, maar het is nooit kut wanneer je een wedstrijd volledig domineert. Het overwicht kwa balbezit was ook sprekend. Lag gewoon boven de 65% als ik me niet vergis.quote:
Inderaad. In de 1e helft ontbrak alleen steeds de eindpass of de aanval die liep vast/te ver door, maar was gewoon redelijk verderquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
'Kut' is echt onzin. de domineerde ADO gewoon. Ik was ook niet tevreden over die wedstrijd doordat ze niet scoorden afgezien van de eerste treffer. Maar gezien het overwicht lul je echt uit je nek wanneer je dat 'kut' noemt.
[..]
Mertens speelde een goede wedstrijd, maar dat hij het verschil maakte is eveneens kolder. Zonder Mertens had PSV deze wedstrijd ook met twee vingers in de neus gewonnen.
Vast, en het was te saai voor woorden. Daarnaast domineerde Ajax ook op die manier.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leuk dat je dat vind. Wanneer jij mijn positings terugkijkt, zul je zien dat ik verre van een positieve supporter ben. Inderdaad was het niet spectaculair oid, maar het is nooit kut wanneer je een wedstrijd volledig domineert. Het overwicht kwa balbezit was ook sprekend. Lag gewoon boven de 65% als ik me niet vergis.
Zinloze vergelijking en wat kan je die cijfertjes nou schelen, leuke wedstrijd veel goals 3 puntenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar wel een stuk beter dan Ajax. En daarom slaat het nergens op dat ze een gelijk cijfer krijgen, maargoed.
Ik vond het gewoon weer een mooi voorbeeldje van hoe objectief De Telegraaf is, niet dus. Verder was het niet mijn bedoeling om een uitgebreide discussie op te startenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zinloze vergelijking en wat kan je die cijfertjes nou schelen, leuke wedstrijd veel goals 3 punten
Leuk, maar ik heb het niet over Ajax. Ik ben die wedstrijd niet eens gezien en kan daar dus niets over zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast, en het was te saai voor woorden. Daarnaast domineerde Ajax ook op die manier.
Subjectief zou je ze nog teveel mee gunnen, aangezien je daarmee zou suggereren dat de feiten wat gescaled worden naar hun eigen voorkeuren. De Telegraaf staat echter niet boven het simpelweg verbuigen van feiten om een eigen politiek en maatschappelijk idee te propageren en is dus concreet als niets anders dan tendentieus te omschrijven. 'Journalistiek' gedrag dat je vroeger alleen maar bij GeenStijl zag.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon weer een mooi voorbeeldje van hoe objectief De Telegraaf is, niet dus. Verder was het niet mijn bedoeling om een uitgebreide discussie op te starten
Dan snap ik niet waar je je mee bemoeit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb het niet over Ajax. Ik ben die wedstrijd niet eens gezien en kan daar dus niets over zeggen.
Niet dat De Telegraaf objectief is maar juist bij dit soort zaken gebruiken ze ex spelers uit de regio dus die zijn niet specifiek anti PSV of zo maar het blijft sowieso onmogelijk voor 1 persoon om 11 spelers te beoordelenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon weer een mooi voorbeeldje van hoe objectief De Telegraaf is, niet dus. Verder was het niet mijn bedoeling om een uitgebreide discussie op te starten
Ik zeg iets over de idiote uitspraak over dat het 50 minuten 'niks' was. Geldt voor Hoppahoppa overigens net zo goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waar je je mee bemoeit.
Ah. Dan verschillen we van mening. Ado was nog triester, waardoor het een hoop verbloemt, maar ik vond het niet veel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg iets over de idiote uitspraak over dat het 50 minuten 'niks' was. Geldt voor Hoppahoppa overigens net zo goed.
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah. Dan verschillen we van mening. Ado was nog triester, waardoor het een hoop verbloemt, maar ik vond het niet veel.
De eerste helft viel dat overwicht nog wel mee, (rest niet gezien) controleren is niet hetzelfde als domineren en omdat PSV de kansen niet benutte sloop er toch een onzekerheid in de ploeg, dat was wel voorbij na de 2-0quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Dat maakt het niet beter. Maar ik snap je redenatie wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Eerste kwartier was beter dan de tweede helft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh.!!!!!!!
Eerste helft was puin.
Nu je het zegt, dat is wel waar, dat er een moment was dat de 1-1 dichter bij leek dan de 2-0. Maar dan nog klopt de omschrijving niet dat het niet goed was.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eerste helft viel dat overwicht nog wel mee, (rest niet gezien) controleren is niet hetzelfde als domineren en omdat PSV de kansen niet benutte sloop er toch een onzekerheid in de ploeg, dat was wel voorbij na de 2-0
1-1 dichter bij leek dan de 2-0? ADO is serieus de middenlijn niet over gekomen en heeft geen kans gehad...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel waar, dat er een moment was dat de 1-1 dichter bij leek dan de 2-0. Maar dan nog klopt de omschrijving niet dat het niet goed was.
Opvallend was, zoals het hele seizoen al (lees: de afgelopen 3 seizoenen) dat PSV na de 1-0 twijfelde wat te doen. Vervolgens krijgt ADO 1 kans en als die er in vliegt dan weet je gewoon dat het puntverlies wordt. Dan valt de 2-0 dit keer wat gelukkig, gaat de knop bij ADO om en is de rest een trainingspotje.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Ik zeg dat er een moment was. Niet dat het tot de 2-0 het volledige spelbeeld was...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1-1 dichter bij leek dan de 2-0? ADO is serieus de middenlijn niet over gekomen en heeft geen kans gehad...
Welk moment dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg dat er een moment was. Niet dat het tot de 2-0 het volledige spelbeeld was...
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.quote:
Het was gewoon typisch voor dit PSV geweest. De 2-0 niet kunnen maken en dan valt de 1-1quote:
Zeker. En daar zijn ze nog steeds niet vanaf. Gaat de komende tijd ook niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was gewoon typisch voor dit PSV geweest. De 2-0 niet kunnen maken en dan valt de 1-1
Ik kan me serieus geen moment bedenken dat Ado überhaupt kon scoren. Enige schotje was 4 meter naastquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.
Boos dat iemand je trademark jat?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..
?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Boos dat iemand je trademark jat?
Ik ga hem echt niet uitleggen hoor.quote:
Omdat je uit je nek lultquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ga hem echt niet uitleggen hoor.
Nee, omdat jij dat niet verdient. Als je hem zelf niet begrijpt, dan ben je gewoon te dom om te poepen.quote:
Ah, je hebt t geradenquote:
quote:Van Raaij: 'Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om Maher te halen'
PSV wilde Adam Maher in de afgelopen transferperiode vastleggen, maar ving bot. De negentienjarige middenvelder maakt het seizoen af bij AZ en zegt sowieso in de zomer te willen vertrekken uit Alkmaar. “PSV is een mooie club, maar aan de andere kant woon ik in Amsterdam”, vertelde de creatieveling zaterdag tegen NUsport. Harry van Raaij verwacht dat Ajax zich nadrukkelijk in de strijd zal mengen om de krabbel van Maher.
De ex-voorzitter van PSV denkt dat Ajax ‘een lang spel’ via de media zal spelen om Maher binnen te halen. “Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om PSV op achterstand te zetten”, vertelt Van Raaij tegen 040 TV. “Het lijkt helemaal nergens op hoe die krant probeert om PSV voor schut te zetten en ervoor te zorgen dat Maher naar Ajax gaat. Ik vind dat een krant onwaardig. Maar voor AZ gaat het er volgens mij gewoon om wie er tien miljoen euro betaalt.”
Van het begin af aan gaf AZ naar buiten toe aan dat het Maher het liefst niet kwijtraakte; niet aan een concurrent en al zeker niet midden in het seizoen. Men hield voortdurend vast aan een vraagprijs van circa tien miljoen euro. PSV vond dat veel teveel van het goede en ging tot maximaal 6,5 miljoen. Mogelijk bedroeg het laatste bod zelfs nog zeven miljoen euro, maar AZ week niet. De tweevoudig Oranje-international scoorde dit seizoen al vijf keer in de Eredivisie.
Ik weet dat ik op een moment doel waar PSV het initiatief uit handen gaf. Maar ik heb het de minuut dat dit gebeurde niet genoteerd. Had ik dat dan moeten doen? Hoe zou ik het desbetreffende moment moeten omschrijven dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..
Ik weet niet op welke opmerking je van me doelt nee, dus daar wil ik graag uitleg overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dat niet verdient. Als je hem zelf niet begrijpt, dan ben je gewoon te dom om te poepen.
Laat hem in godsnaam naar Ajax gaan. Hij woont al in dat kutdorp, laat hem er blijven.quote:
Vraagprijs is 9miljoen. Maar in de zomer gewoon welkom.quote:
Een moment dat ADO sterker werd en misschien een kans kreeg, maar dat heb ik dus niet gezien. Daarom was ik nieuwsgierig op welk moment je doelde, want ik kan het me echt niet herinneren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet dat ik op een moment doel waar PSV het initiatief uit handen gaf. Maar ik heb het de minuut dat dit gebeurde niet genoteerd. Had ik dat dan moeten doen? Hoe zou ik het desbetreffende moment moeten omschrijven dan?
Begin 2e helft.En ze werden niet sterker, maar ze kregen een schotkansje. Kan er zomaar ingaanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een moment dat ADO sterker werd en misschien een kans kreeg, maar dat heb ik dus niet gezien. Daarom was ik nieuwsgierig op welk moment je doelde, want ik kan het me echt niet herinneren.
Licht er natuurlijk aan welke spelers weggaan. Als Toivonen en Wijnaldum beide blijven dan is het zonde om Maher aan te kopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vraagprijs is 9miljoen. Maar in de zomer gewoon welkom.
Dat PSV 50 minuten niet top speelde ontken ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Totale kolder om te stellen dat PSV de eerste 50 minuten slecht speelde.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat PSV 50 minuten niet top speelde ontken ik niet.
Wat ik wel lachwekkend vind is Telegraaf en objectief in dezelfde zin.
Den Haag stug en verzorgd ? Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Den Haag was niet vooruit te branden. De hele wedstrijd niet. Ze konden amper de bal in de ploeg houden. PSV deed daar veel en veel te weinig mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Totale kolder om te stellen dat PSV de eerste 50 minuten slecht speelde.
Den Haag speelde stug en verzorgd, het team stond gewoon goed, maar PSV zat er fel op, liet de bal snel rondgaan en scoorde een doelpunt. Dat heeft niks met kut spelen te maken.
In de 2e helft ging het gemakkelijker omdat Den Haag het niet meer kon belopen.
Aanvallend stelde het inderdaad niet veel voor, maar verdedigend zat het aardig op slot (aan de kant van Den Haag dus). Als PSV in mindere doen was geweest, dan was dat doelpunt echt niet gevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Den Haag stug en verzorgd ? Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Den Haag was niet vooruit te branden. De hele wedstrijd niet. Ze konden amper de bal in de ploeg houden. PSV deed daar veel en veel te weinig mee.
Dom volk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reacties op de telegraaf site zijn wel vermakelijk om te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Calimero'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je van Van Raaij dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Calimero's
Boehoehoe, zij zijn goed en wij zijn slecht.
Dat is wel bijzonder triest gehuil van die man. Wat maakt het nou dat de telegraaf op de hand van Ajax is. Een paar krantenartikeltjes gaan maher echt niet overhalen om voor Ajax te kiezen ipv PSV. De euro's die op zijn bankrekening worden overgemaakt gaan het verschil maken.quote:
Dan wint Ajaxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder triest gehuil van die man. Wat maakt het nou dat de telegraaf op de hand van Ajax is. Een paar krantenartikeltjes gaan maher echt niet overhalen om voor Ajax te kiezen ipv PSV. De euro's die op zijn bankrekening worden overgemaakt gaan het verschil maken.
al verwacht ik niet dat die wel 10 miljoen gaan ophoestenquote:
Feijenoord bestaat al niet meer sinds 1970quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |