Nee, omdat jij dat niet verdient. Als je hem zelf niet begrijpt, dan ben je gewoon te dom om te poepen.quote:
Ah, je hebt t geradenquote:
quote:Van Raaij: 'Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om Maher te halen'
PSV wilde Adam Maher in de afgelopen transferperiode vastleggen, maar ving bot. De negentienjarige middenvelder maakt het seizoen af bij AZ en zegt sowieso in de zomer te willen vertrekken uit Alkmaar. “PSV is een mooie club, maar aan de andere kant woon ik in Amsterdam”, vertelde de creatieveling zaterdag tegen NUsport. Harry van Raaij verwacht dat Ajax zich nadrukkelijk in de strijd zal mengen om de krabbel van Maher.
De ex-voorzitter van PSV denkt dat Ajax ‘een lang spel’ via de media zal spelen om Maher binnen te halen. “Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om PSV op achterstand te zetten”, vertelt Van Raaij tegen 040 TV. “Het lijkt helemaal nergens op hoe die krant probeert om PSV voor schut te zetten en ervoor te zorgen dat Maher naar Ajax gaat. Ik vind dat een krant onwaardig. Maar voor AZ gaat het er volgens mij gewoon om wie er tien miljoen euro betaalt.”
Van het begin af aan gaf AZ naar buiten toe aan dat het Maher het liefst niet kwijtraakte; niet aan een concurrent en al zeker niet midden in het seizoen. Men hield voortdurend vast aan een vraagprijs van circa tien miljoen euro. PSV vond dat veel teveel van het goede en ging tot maximaal 6,5 miljoen. Mogelijk bedroeg het laatste bod zelfs nog zeven miljoen euro, maar AZ week niet. De tweevoudig Oranje-international scoorde dit seizoen al vijf keer in de Eredivisie.
Ik weet dat ik op een moment doel waar PSV het initiatief uit handen gaf. Maar ik heb het de minuut dat dit gebeurde niet genoteerd. Had ik dat dan moeten doen? Hoe zou ik het desbetreffende moment moeten omschrijven dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..
Ik weet niet op welke opmerking je van me doelt nee, dus daar wil ik graag uitleg overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dat niet verdient. Als je hem zelf niet begrijpt, dan ben je gewoon te dom om te poepen.
Laat hem in godsnaam naar Ajax gaan. Hij woont al in dat kutdorp, laat hem er blijven.quote:
Vraagprijs is 9miljoen. Maar in de zomer gewoon welkom.quote:
Een moment dat ADO sterker werd en misschien een kans kreeg, maar dat heb ik dus niet gezien. Daarom was ik nieuwsgierig op welk moment je doelde, want ik kan het me echt niet herinneren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet dat ik op een moment doel waar PSV het initiatief uit handen gaf. Maar ik heb het de minuut dat dit gebeurde niet genoteerd. Had ik dat dan moeten doen? Hoe zou ik het desbetreffende moment moeten omschrijven dan?
Begin 2e helft.En ze werden niet sterker, maar ze kregen een schotkansje. Kan er zomaar ingaanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een moment dat ADO sterker werd en misschien een kans kreeg, maar dat heb ik dus niet gezien. Daarom was ik nieuwsgierig op welk moment je doelde, want ik kan het me echt niet herinneren.
Licht er natuurlijk aan welke spelers weggaan. Als Toivonen en Wijnaldum beide blijven dan is het zonde om Maher aan te kopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vraagprijs is 9miljoen. Maar in de zomer gewoon welkom.
Dat PSV 50 minuten niet top speelde ontken ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
GGMM heeft een punt. PSV speelde 50 minuten dik zwaar kut.
Totale kolder om te stellen dat PSV de eerste 50 minuten slecht speelde.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat PSV 50 minuten niet top speelde ontken ik niet.
Wat ik wel lachwekkend vind is Telegraaf en objectief in dezelfde zin.
Den Haag stug en verzorgd ? Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Den Haag was niet vooruit te branden. De hele wedstrijd niet. Ze konden amper de bal in de ploeg houden. PSV deed daar veel en veel te weinig mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Totale kolder om te stellen dat PSV de eerste 50 minuten slecht speelde.
Den Haag speelde stug en verzorgd, het team stond gewoon goed, maar PSV zat er fel op, liet de bal snel rondgaan en scoorde een doelpunt. Dat heeft niks met kut spelen te maken.
In de 2e helft ging het gemakkelijker omdat Den Haag het niet meer kon belopen.
Aanvallend stelde het inderdaad niet veel voor, maar verdedigend zat het aardig op slot (aan de kant van Den Haag dus). Als PSV in mindere doen was geweest, dan was dat doelpunt echt niet gevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Den Haag stug en verzorgd ? Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Den Haag was niet vooruit te branden. De hele wedstrijd niet. Ze konden amper de bal in de ploeg houden. PSV deed daar veel en veel te weinig mee.
Dom volk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reacties op de telegraaf site zijn wel vermakelijk om te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Calimero'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je van Van Raaij dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Calimero's
Boehoehoe, zij zijn goed en wij zijn slecht.
Dat is wel bijzonder triest gehuil van die man. Wat maakt het nou dat de telegraaf op de hand van Ajax is. Een paar krantenartikeltjes gaan maher echt niet overhalen om voor Ajax te kiezen ipv PSV. De euro's die op zijn bankrekening worden overgemaakt gaan het verschil maken.quote:
Dan wint Ajaxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder triest gehuil van die man. Wat maakt het nou dat de telegraaf op de hand van Ajax is. Een paar krantenartikeltjes gaan maher echt niet overhalen om voor Ajax te kiezen ipv PSV. De euro's die op zijn bankrekening worden overgemaakt gaan het verschil maken.
al verwacht ik niet dat die wel 10 miljoen gaan ophoestenquote:
Feijenoord bestaat al niet meer sinds 1970quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |