Dan snap ik niet waar je je mee bemoeit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb het niet over Ajax. Ik ben die wedstrijd niet eens gezien en kan daar dus niets over zeggen.
Niet dat De Telegraaf objectief is maar juist bij dit soort zaken gebruiken ze ex spelers uit de regio dus die zijn niet specifiek anti PSV of zo maar het blijft sowieso onmogelijk voor 1 persoon om 11 spelers te beoordelenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon weer een mooi voorbeeldje van hoe objectief De Telegraaf is, niet dus. Verder was het niet mijn bedoeling om een uitgebreide discussie op te starten
Ik zeg iets over de idiote uitspraak over dat het 50 minuten 'niks' was. Geldt voor Hoppahoppa overigens net zo goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waar je je mee bemoeit.
Ah. Dan verschillen we van mening. Ado was nog triester, waardoor het een hoop verbloemt, maar ik vond het niet veel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg iets over de idiote uitspraak over dat het 50 minuten 'niks' was. Geldt voor Hoppahoppa overigens net zo goed.
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah. Dan verschillen we van mening. Ado was nog triester, waardoor het een hoop verbloemt, maar ik vond het niet veel.
De eerste helft viel dat overwicht nog wel mee, (rest niet gezien) controleren is niet hetzelfde als domineren en omdat PSV de kansen niet benutte sloop er toch een onzekerheid in de ploeg, dat was wel voorbij na de 2-0quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Dat maakt het niet beter. Maar ik snap je redenatie wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Eerste kwartier was beter dan de tweede helft.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh.!!!!!!!
Eerste helft was puin.
Nu je het zegt, dat is wel waar, dat er een moment was dat de 1-1 dichter bij leek dan de 2-0. Maar dan nog klopt de omschrijving niet dat het niet goed was.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eerste helft viel dat overwicht nog wel mee, (rest niet gezien) controleren is niet hetzelfde als domineren en omdat PSV de kansen niet benutte sloop er toch een onzekerheid in de ploeg, dat was wel voorbij na de 2-0
1-1 dichter bij leek dan de 2-0? ADO is serieus de middenlijn niet over gekomen en heeft geen kans gehad...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel waar, dat er een moment was dat de 1-1 dichter bij leek dan de 2-0. Maar dan nog klopt de omschrijving niet dat het niet goed was.
Opvallend was, zoals het hele seizoen al (lees: de afgelopen 3 seizoenen) dat PSV na de 1-0 twijfelde wat te doen. Vervolgens krijgt ADO 1 kans en als die er in vliegt dan weet je gewoon dat het puntverlies wordt. Dan valt de 2-0 dit keer wat gelukkig, gaat de knop bij ADO om en is de rest een trainingspotje.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
ADO was zeker na de 2 - 0 niets meer, dat klopt. Ik behoor dan ook niet onder de mensen die stelt dat het een fantastische wedstrijd was. Maar wanneer je zo'n overwicht hebt, ben je gewoon goed bezig. We moeten niet doen alsof het voor onze topclubs niets bijzonders is om tegen een middenmoter te overheersen. We hebben het hier over een PSV dat in vol ornaat tegen de meest simpele tegenstanders moeite kan hebben.
Ik zeg dat er een moment was. Niet dat het tot de 2-0 het volledige spelbeeld was...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1-1 dichter bij leek dan de 2-0? ADO is serieus de middenlijn niet over gekomen en heeft geen kans gehad...
Welk moment dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg dat er een moment was. Niet dat het tot de 2-0 het volledige spelbeeld was...
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.quote:
Het was gewoon typisch voor dit PSV geweest. De 2-0 niet kunnen maken en dan valt de 1-1quote:
Zeker. En daar zijn ze nog steeds niet vanaf. Gaat de komende tijd ook niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het was gewoon typisch voor dit PSV geweest. De 2-0 niet kunnen maken en dan valt de 1-1
Ik kan me serieus geen moment bedenken dat Ado überhaupt kon scoren. Enige schotje was 4 meter naastquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan me niet de hele wedstrijd herinneren van minuut tot minuut, dus dat moet ik je schuldig blijven.
Boos dat iemand je trademark jat?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het wel vreemd dat je zomaar iets roept, zonder dat je eigenlijk zelf weet waar je op doelt. Tja..
?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Boos dat iemand je trademark jat?
Ik ga hem echt niet uitleggen hoor.quote:
Omdat je uit je nek lultquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ga hem echt niet uitleggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |