En weer is mijn post weg.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk start Bony niet in de basis volgende week
zou mooi zijn jaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En weer is mijn post weg..
Ik hoop van wel, en ik hoop dat hij PSV kapot maakt, ten faveure van Ajax.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En weer is mijn post weg..
Ik hoop van wel, en ik hoop dat hij PSV kapot maakt, ten faveure van Feijenoord.
Eens ja. 6 of 7 punten zou heel mooi zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Miertje88 het volgende:
Komende 3 duels zijn cruciaal. Winnen we ze alle 3 = kampioen. Minder dan 6 punten? Stuur de schaal maar naar Amsterdam.
Want anders niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
Voordeel van het verlies van twente vandaag is wel dat twente nu moet gaan winnen van ajax. begin maart.
En Vitesse moet nu winnen van PSV anders breekt de pleuris losquote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
Voordeel van het verlies van twente vandaag is wel dat twente nu moet gaan winnen van ajax. begin maart.
Niet noodzakelijk. Omdat twente kennende ze dan een punt ook wel goed genoeg zouden vinden (zie bijvoorbeeld vitesse-twente)quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vitesse is vrij matig de laatste weken.
Dit inderdaad. Het is niet dat ik niet denk dat we ze niet kunnen verslaan, maar het is maar afwachten hoe ze het veld op komen. Maar een Vitesse zonder Bony wil misschien ook wel wat meehelpen. (zie thuiswedstrijd bvquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat weer wel, maar heb gewoon geen vertrouwen in. Onze tactiek in uitwedstrijden kan ons overhoop spelen.
Ah, zo. Je denkt dat Steven nu voor het eerst in het seizoen aanvallend gaat spelen? Snap wel wat je bedoelt, maar zie het niet gebeuren. Niet met die trainer.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Omdat twente kennende ze dan een punt ook wel goed genoeg zouden vinden (zie bijvoorbeeld vitesse-twente)
ze hebben nu wel een bony die wat extra is uitgerustquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vitesse is vrij matig de laatste weken.
Dat is een voordeel voor Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens ja. 6 of 7 punten zou heel mooi zijn.
Bony terug zal vitesse een boost geven.
Volgens mij moet je zelf even teruglezen, want het slaat nergens op wat je allemaal typt. Maakt niet uit hoor, ik vind het ook altijd lastig om toe te geven als ik poep type.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je beter ging lezen, dan weet je dat ik bedoelde dat Toornstra een goeie aankoop zou zijn ipv nu naar Utrecht en over 1 jaar 4x meer waard
It's possiblequote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo. Je denkt dat Steven nu voor het eerst in het seizoen aanvallend gaat spelen? Snap wel wat je bedoelt, maar zie het niet gebeuren. Niet met die trainer.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
Ajax heeft een op papier makkelijk programma in de maand maart.
En hoe denk je dat die negatieve gedachten komen.... dankzij de laatste jaren...quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Utrecht thuis winnen we gewoon en Vitesse uit moet ook wel lukken. We worden gewoon kampioen man, al die negatieve gedachten altijd.
Bedoel februariquote:
In het verleden behaalde resultaten....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En hoe denk je dat die negatieve gedachten komen.... dankzij de laatste jaren...
Als je thuis van PEC verlies, dan mag je negatief denken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Utrecht thuis winnen we gewoon en Vitesse uit moet ook wel lukken. We worden gewoon kampioen man, al die negatieve gedachten altijd.
Laat ook maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf even teruglezen, want het slaat nergens op wat je allemaal typt. Maakt niet uit hoor, ik vind het ook altijd lastig om toe te geven als ik poep type.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |