Die is serieus mooi terechtgekomen, maar ik zie in hem geen topper. Zal wel naar Twente gaan, leuke subtopper is zijn doel.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie Toornstra al voor 7miljoen naar PSV komen.![]()
Zei ik gisteren ook al, godverdomme wat een scouting hebben we ookquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie Toornstra al voor 7miljoen naar PSV komen.![]()
Nee, we verkopen de lucht boven het stadion. BAM!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halen we toch gewoon een koffer met geld bij de gemeente xD
Goeie backup samen met Hiljemark, vooral voor volgend seizoen waar het nog onzeker is dat Strootman en vBommel nog bij PSV blijvenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Kurzweil het volgende:
Oh ja, Toornstra is de man die we nodig hebben. Flikker een eind op
Hiljemark als back-up? Flikker eens op man.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie backup samen met Hiljemark, vooral voor volgend seizoen waar het nog onzeker is dat Strootman en vBommel nog bij PSV blijven
Dus je wilt zeggen Hiljemark NU Strootman uit de basis gaat spelen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hiljemark als back-up? Flikker eens op man.
Strootman blijft echt niet hoor....
Maar die kansen moeten wel afgemaakt worden. Het waren niet briljant verdedigde of gekeepte situaties vanuit ADO.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft niet moeizaam. Positiespel was prima, ADO liep 3 stappen eerder achter de feiten aan. Zuivere passing, tweede bal constant voor PSV en kansen.
Klopt. Het was steeds weer net een pasje te veel, een verkeerde eindpass, vastlopen of een kut schot. Maar PSV heeft niks weggegeven en is door blijven voetballen, zoals ze in de 2e helft dus ook deden. Dus echt moeizaam kan je t niet noemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar die kansen moeten wel afgemaakt worden. Het waren niet briljant verdedigde of gekeepte situaties vanuit ADO.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier toevallig?
Het is nooit te laat manquote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil voetballer worden.
Dan ben je al bij voorbaat faal.quote:
1-1quote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef RubenSosa het volgende:
Ivoorkust-Nigeria 0-1 bij rust.
Bony gaat er dus gewoon bij zijn volgende week...
Je hebt het over Hiljemark en Toornstra als backup. Gaat Toornstra dan morgen al komen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen Hiljemark NU Strootman uit de basis gaat spelen?
of gaat ie morgen al naar United?
Als je beter ging lezen, dan weet je dat ik bedoelde dat Toornstra een goeie aankoop zou zijn ipv nu naar Utrecht en over 1 jaar 4x meer waardquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt het over Hiljemark en Toornstra als backup. Gaat Toornstra dan morgen al komen?
Vitesse is vrij matig de laatste weken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vraag me af of hij wedstrijdfit is zaterdag. Of Vitesse uberhaupt wedstrijfit is zaterdag.. Hopen op weer eens een overwinning
Ja dat weer wel, maar heb gewoon geen vertrouwen in. Onze tactiek in uitwedstrijden kan ons overhoop spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vitesse is vrij matig de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |