Zo'n speler met zoveel potentie voor 7 miljoen, dan gaat ie eerder naar Engeland of een team als Schalke. Gewoon een koopje.quote:
Misschien moet je proberen om inhoudelijk iets toe te voegen, in plaats van louter op de man spelen. Er zitten hier wel meer debielen zoals jij, maar die hebben tenminste een debiele mening. Jij zelfs dat niet eens kennelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:52 schreef Ramboetan het volgende:
Ik post zo nu en dan iets. Ik zit hier niet 24/7, maar geef soms een mening. Ik zie vaker posts van Hoppahoppa en vind dat hij vaak triest over komt. Misschien houdt hij een stoer virtueel imago aan? Ik weet het niet.
Ik ben gewoon een forumlid. Welke gegevens wil je hebben van me?
Vitesse ligt de wedstrijden tegen de grote wel, PSV stuk minder vooral buitenshuis.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Mooi moment dat Vitesse in een dipje zit. Nog winnen van Ajax, Bony nog niet terug en nu gekut met de leidingScheelt iig wat
Nogmaals, hij heeft aangegeven dat hij in NL wil blijven, dan zijn er maar 2 gegadigden, naar het buitenland wordt het wel 10miljoen waarschijnlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n speler met zoveel potentie voor 7 miljoen, dan gaat ie eerder naar Engeland of een team als Schalke. Gewoon een koopje.
Ik vind het voor een topclub normaal dat ze af en toe kampioen worden. 3x in 10 jaar kampioen worden vind ik geen grootste prestatie voor een club als Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat het voor Nederlandse clubs schier onmogelijk is om nog de beste van de wereld te worden vinden 2 x kampioen achter elkaar grote successen. Helemaal omdat er 2 x geen stuiver voor de kansen tegen werd.
Hij gaf aan dat Europa ook mooi is maar idd liever in NL blijft. Maar als Ajax of PSV 7 miljoen gaat bieden en laten we zeggen Everton 10 miljoen. Denk je dat AZ dan Everton gaat weigeren?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nogmaals, hij heeft aangegeven dat hij in NL wil blijven, dan zijn er maar 2 gegadigden, naar het buitenland wordt het wel 10miljoen waarschijnlijk
Die betalen in termijnenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat Europa ook mooi is maar idd liever in NL blijft. Maar als Ajax of PSV 7 miljoen gaat bieden en laten we zeggen Everton 10 miljoen. Denk je dat AZ dan Everton gaat weigeren?
De speler heeft toch ook wel zijn zegje hierin, maar begrijpelijk dat AZ liever meer geld heeft en daarbij niet een NL club versterkt, we zien het wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat Europa ook mooi is maar idd liever in NL blijft. Maar als Ajax of PSV 7 miljoen gaat bieden en laten we zeggen Everton 10 miljoen. Denk je dat AZ dan Everton gaat weigeren?
Ik denk het niet, anders speelde die al PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
De speler heeft toch ook wel zijn zegje hierin, maar begrijpelijk dat AZ liever meer geld heeft en daarbij niet een NL club versterkt, we zien het wel.
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders speelde die al PSV.
Als PSV met een behoorlijk bod was gekomen welquote:Op zondag 3 februari 2013 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders speelde die al PSV.
6.5 miljoen is best behoorlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV met een behoorlijk bod was gekomen wel
Maher is een typisch servet/tafellaken geval, maar als ie verstandig is, blijft hij nog een tijdje in Nederland.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nogmaals, hij heeft aangegeven dat hij in NL wil blijven, dan zijn er maar 2 gegadigden, naar het buitenland wordt het wel 10miljoen waarschijnlijk
Jazeker, ik wist niet dat ze zover zijn gegaan, maar blijkbaar toch niet genoeg, of het was niet per faxquote:
Het was per telefoonquote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker, ik wist niet dat ze zover zijn gegaan, maar blijkbaar toch niet genoeg, of het was niet per fax
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker, ik wist niet dat ze zover zijn gegaan, maar blijkbaar toch niet genoeg, of het was niet per fax
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV.quote:
Even quoten dan maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn eerste voorspelling hiervan is uitgekomen:
[..]
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV.
Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen..
Mooi dat je toegeeft dat het je eerste voorspelling is die uitgekomen is.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn eerste voorspelling hiervan is uitgekomen:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV doet een Sinus. Eerst PEC (laag, staat niet in het plaatje). Toen Heracles (hoog, eerste boog). Dan Feijenoord (laag).
Kortom, wij gaan door in de beker.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, Wie wint er, Heracles of PSV?
Er zijn er nog meer, maar geen zin om op te zoeken.quote:
Ja als ik alle foute voorspellingen van HMF moet opsommen ben ik vanavond nog bezig.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi dat je toegeeft dat het je eerste voorspelling is die uitgekomen is.
[..]
[..]
[..]
Er zijn er nog meer, maar geen zin om op te zoeken.
Halen we toch gewoon een koffer met geld bij de gemeente xDquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie Toornstra al voor 7miljoen naar PSV komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |