het was wel een tijdje geleden ja, maar ik ben al oud genoeg dat ik de successen in de jaren 90 bewust heb meegemaakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je was vast vergeten hoe dat voelde.
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef Ramboetan het volgende:
Niet met Hoppahoppa in discussie gaan, die heeft namelijk altijd gelijk en het laatste woord.
Ik heb een collega van rond de 1,65m, met een hele grote mond en hij denkt dat hij altijd gelijk heeft, maar eigenlijk is hij een beetje dom en dat maakt het sneu. Hoppahoppa doet me aan hem denken.
Ach, onze droogte is nog niet zo lang, pas 4 seizoen. Bovendien waren de jaren daarvoor prachtig. Het valt te accepteren dat het een paar jaar minder is na 7 titels in 9 jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
het was wel een tijdje geleden ja, maar ik ben al oud genoeg dat ik de successen in de jaren 90 bewust heb meegemaakt.
Maar zo'n droogte is wel minder prettig, is het niet?
Van de zomer zal hij wat minder kosten dan nu, lijkt me weinig risico inhouden qua investeringquote:Op zondag 3 februari 2013 13:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax geeft toch geen grote bedragen voor spelers meer uit? Of stappen ze daar na 1 jaartje weer vanaf?
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef Ramboetan het volgende:
Niet met Hoppahoppa in discussie gaan, die heeft namelijk altijd gelijk en het laatste woord.
Ik heb een collega van rond de 1,65m, met een hele grote mond en hij denkt dat hij altijd gelijk heeft, maar eigenlijk is hij een beetje dom en dat maakt het sneu. Hoppahoppa doet me aan hem denken.
Dat vraag ik me af. Er is dan ook een jeugd EK he, daar scouten ook alle grote clubs.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de zomer zal hij wat minder kosten dan nu, lijkt me weinig risico inhouden qua investering
Nogal wat lijkt me, want je komt hier binnenvallen met een op de man reactie. Heb je verder nog nooit gezien namelijk.quote:
net zoals als dat ik het kon accepteren dat het even minder ging nadat je de beste van Europa en de wereld was. Des te mooier is het nu dat er weer grote successen geboekt worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, onze droogte is nog niet zo lang, pas 4 seizoen. Bovendien waren de jaren daarvoor prachtig. Het valt te accepteren dat het een paar jaar minder is na 7 titels in 9 jaar.
Tegen clubs uit Europa kunnen zowel PSV als Ajax niet concurreren maar als hij zelf in NL wil blijven zijn er geen andere optiesquote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Er is dan ook een jeugd EK he, daar scouten ook alle grote clubs.
Ow, men moet zich bij de grote Tompsv verantwoorden?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogal wat lijkt me, want je komt hier binnenvallen met een op de man reactie. Heb je verder nog nooit gezien namelijk.
Grote successen? Uhm?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
net zoals als dat ik het kon accepteren dat het even minder ging nadat je de beste van Europa en de wereld was. Des te mooier is het nu dat er weer grote successen geboekt worden.
Als Maher zo blijft spelen dan gaat hij echt niet goedkoper worden hoor, zeker wetende dat PSV hem ook wil.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de zomer zal hij wat minder kosten dan nu, lijkt me weinig risico inhouden qua investering
Inderdaad. Ik ben de baas hier. Weet jij dat ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, men moet zich bij de grote Tompsv verantwoorden?zo schattig.
hij zegt zelf dat hij absoluut in Nederland wil blijven, wat zijn woord waard is is natuurlijk nog afwachten.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Er is dan ook een jeugd EK he, daar scouten ook alle grote clubs.
ah, dus als PSV dit jaar kampioen wordt dan is het volgens jou geen groot succes?quote:
Denk wel dat de prijs wat zakt tov winterstopquote:Op zondag 3 februari 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Maher zo blijft spelen dan gaat hij echt niet goedkoper worden hoor, zeker wetende dat PSV hem ook wil.
iig niet onder de 9 miljoenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat de prijs wat zakt tov winterstop
Ah ok, jij noemt dat grote successen. Omdat je het in het licht van 'de beste van de wereld' zette snapte ik de context niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ah, dus als PSV dit jaar kampioen wordt dan is het volgens jou geen groot succes?
Omdat het voor Nederlandse clubs schier onmogelijk is om nog de beste van de wereld te worden vinden 2 x kampioen achter elkaar grote successen. Helemaal omdat er 2 x geen stuiver voor de kansen tegen werd.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ah ok, jij noemt dat grote successen. Omdat je het in het licht van 'de beste van de wereld' zette snapte ik de context niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |