SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiek um goan.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Al die goden op het veld bij PSV. Polytheïsme in het Philips stadion.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blijft niet bij 5-0 vandaag uiteraard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
GOooooooooooaLMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
De goden stellen je tevreden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel is blij.
En Mertens staat nog steeds in m'n team.![]()
Allemaal mij nadoen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb jij Mertens in je team genomen dan GGMM? Naaper![]()
Dries.
- Dearest (UI)![]()
Die Stond er al in. Maar troost je, ik heb ook Bony nog steeds in m'n team.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb jij Mertens in je team genomen dan GGMM![]()
Jaaaaa, doelsaldo nu +50
En dan mag ADO nog blij zijn dat Coutinho een goede wedstrijd keept.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Bommel kwam en zag dat het goed was
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wie niet dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
We hebben tenminste eigen jeugd..![]()
![]()
Zat er aardig in, die bal.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
2x scoren tegen een lamlendig ADO zonder een spelmaker tot het eind van dit seizoen is niet meer dan normaal.quote:![]()
![]()
Die 7de gaat ook nog komen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Heb je Zanka er dan teminste ook ingenomen na mijn geniale analyse van 3 weken terug?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Stond er al in. Maar troost je, ik heb ook Bony nog steeds in m'n team.![]()
Omdat PEC best goed kan voetballen, en het slim heeft gespeeld qua tactiek die bewuste vrijdag 18 januari.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Rickazio het volgende:
en waarom verlies je in godsnaam dan van zwolle thuis![]()
Ik heb je analyse gemist geloof ik, maar ik kan me herinneren dat ik je een aantal eer flink belachelijk heb gemaakt vanwege de keuze voor Zanka.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Zanka er dan teminste ook ingenomen na mijn geniale analyse van 3 weken terug?![]()
![]()
Nou hup voor de 7, dat heeft toch iets magisch. Die 7.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Omdat ze dachten na de winterstop met een walk over te kunnen beginnen. Zwolle vond van niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Rickazio het volgende:
en waarom verlies je in godsnaam dan van zwolle thuisUn dann rettet kein Kavallerie,
Zoals de gehele Philips Sport Vereniging vanavond.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En terecht. Speelt als een baas.![]()
Jammer voor de fans dat ze dat niet elke week waar maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zoals de gehele Philips Sport Vereniging vanavond.![]()
Jep, als het loopt bij PSV loopt hij fier voorop, als het even tegenzit kijkt hij de andere kant op en kan hij er ineens helemaal niets meer van. Kortom, een echte opportunistische domme Belgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En terecht. Speelt als een baas.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Welk team wel?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jammer voor de fans dat ze dat niet elke week waar maken.![]()
Number 7 has a historical and religion repetition, During the history, number 7 was considered the number of perfection, many religions mentioned it as in Islam, Christian and Jews all the holy books agreed that God( Allah) Created the universe in 7 days there are also a 7 deadly signs according to some religions.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Keukendrol het volgende:
Nou hup voor de 7, dat heeft toch iets magisch. Die 7.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Past uitstekend bij deze übergoden dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Number 7 has a historical and religion repetition, During the history, number 7 was considered the number of perfection, many religions mentioned it as in Islam, Christian and Jews all the holy books agreed that God( Allah) Created the universe in 7 days there are also a 7 deadly signs according to some religions.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Nee, 51quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
KEARLL
- Dearest (UI)![]()
Ik wil graag nog een goal, ik word nu al niet goed van "zevenklapper" wat je overal gaat lezen...Un dann rettet kein Kavallerie,
73 toch?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle moslims die gaan pelgrimstochten naar Eindhoven nu.
- Dearest (UI)![]()
See?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ongelofelijk wat een slecht elftal dat Ado.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Staan gewoon 8e?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
7-0 is niet meer dan normaal tegen een degradatiekandidaat als ADO Den Haag.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wel sneu voor ADO, stonden ze gisteren nog op een positief doelsaldo (+1). nu is dan ineens -6
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stonden 8ste johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
7-0 is niet meer dan normaal tegen een degradatiekandidaat als ADO Den Haag.![]()
Ik ben weer weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv wint een keer overtuigend en de Psv supporters verschijnen ineens weer hoorWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
7-0 is niet meer dan normaal tegen een degradatiekandidaat als ADO Den Haag.![]()
![]()
ADO komt er wel weer bovenop. Paar weekjes dan draait het weer, tegen ajax denk ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
Granada - Real MadridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Rickazio het volgende:
Granada - Real MadridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kansloos pak slaag voor PSV.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef Slobeend het volgende:
ADO met Toornstra en Psv had verloren.![]()
Dan gaat Koppers op jodenjachtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:36 schreef Zorro het volgende:
ADO komt er wel weer bovenop. Paar weekjes dan draait het weer, tegen ajax denk ik![]()
Met Waterman nog bij ADO was er geen bal ingegaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef Slobeend het volgende:
ADO met Toornstra en Psv had verloren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vanmiddag Twente oprollen, nog een paar hordes voordat Utreg landskampioen is!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is op zich wel leuk, alleen wat vroegquote:Op zondag 3 februari 2013 00:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Al met al een vrij leuke avond qua vermaak.
Ik kijk uit naar de Gelderse Derby![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag Twente oprollen, nog een paar hordes voordat Utreg landskampioen is!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Prima wedstrijden vandaag, jammer dat de beste meteen de eerste is.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die heeft inderdaad zijn perspraatje niet goed ingestudeerd.quote:I see peas of green, red roses too....![]()
Ik denk een gelijkspelquote:Op zondag 3 februari 2013 12:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik heb er zin in, ik ga voor een roodgekleurde 3-2![]()
Zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 12:29 schreef Greenpeas het volgende:
Ik vind die/dat schmink van dat jochie wel cool gedaan.![]()
![]()
Nee, maar Utreg landskampioenquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zou wel hilarisch zijn, in tijden zit het daar niet zo leeg, worden ze kampioen. Opeens stampvol in de laatste wedstrijdquote:![]()
![]()
Denk ik ook jaquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mag ook. Dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Het wordt wel tijd voor de eerste kaartOk![]()
Gelijkspelletjequote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag Twente oprollen, nog een paar hordes voordat Utreg landskampioen is!![]()
![]()
De één is klein en bukte nog wat, de ander is wat langer deed zn been wat hoger. niks aan de handquote:Op zondag 3 februari 2013 12:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar had van mij wel geel mogen zijn.![]()
![]()
Ja, objectief gezien niet nee. Maar ik kom uit Nijmegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De één is klein en bukte nog wat, de ander is wat langer deed zn been wat hoger. niks aan de hand![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, objectief gezien niet nee. Maar ik kom uit Nijmegen.
Dan zit je hier verkeerd.![]()
Exactquote:Op zondag 3 februari 2013 12:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ik niet in het stadion zit bedoel je?![]()
![]()
Een voorspel van vier uur lang. Nog 3,5 uur volhouden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wel apart, een stream met Engels commentaar. M'n UPC box is kapot en via website kun je alle zenders kijken behalve EL
Al rode kaarten gevallen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nope, nog geen enkele kaart zelfs.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel apart, een stream met Engels commentaar. M'n UPC box is kapot en via website kun je alle zenders kijken behalve EL
Al rode kaarten gevallen?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, nog geen enkele kaart zelfs.Dat komt nog wel
Engels commentaar is ongeveer 100x beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja, zeker als Reitsma de commentator is.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Engels commentaar is ongeveer 100x beter.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al rode kaarten gevallen?Nee geen rode kaarten.
maarruh je hebt abo op eredivisie live?
Ik kan met mijn Ziggo account inloggen op erediviselive.nl en dan kan ik de wedstrijden gratis bekijken. Weet niet hoe het met UPC zit![]()
Nee joh, dat maakt deze wedstrijden zo leukquote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, iets minder dan de vorige keer mag wel.
Als ze allemaal voor Vite$$e zijn vind ik het prima.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee joh, dat maakt deze wedstrijden zo leuk![]()
![]()
Ik zou graag zien dat mr. Murdock ook gewoon Engels commentaar invoert hier in NL als Fox de Eredevisie rechten heeft. Versta je er niks van of snap je geen Engels heb je gewoon pech.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja, zeker als Reitsma de commentator is.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat mr. Murdock ook gewoon Engels commentaar invoert hier in NL als Fox de Eredevisie rechten heeft. Versta je er niks van of snap je geen Engels heb je gewoon pech.![]()
![]()
Ik heb UPC Horizon. En via www.horizon.tv kun je inloggen met je UPC account en veel zender kijken zoals Sport1 maar EL niet! Via de EL site werkt helaas alleen met Ziggo en KPNquote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Nee geen rode kaarten.
maarruh je hebt abo op eredivisie live?
Ik kan met mijn Ziggo account inloggen op erediviselive.nl en dan kan ik de wedstrijden gratis bekijken. Weet niet hoe het met UPC zitIk ben onpartijdigquote:Op zondag 3 februari 2013 13:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als ze allemaal voor Vite$$e zijn vind ik het prima.
Die Rieks is wel een goede speler.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
GoalIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
hoppaaaIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Lekker gekeept!Un dann rettet kein Kavallerie,
Pietje
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Blunder van Pietje! Dat wordt straf van het kamp.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Pietje bedankt
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:09 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volkomen terecht, al ging die rechtsback eerder in de fout dan Sinouh.![]()
Overigens vind ik Vitesse tegen NEC een leukere "rivalenwedstrijd" dan Ajax-Feyenoord. Opgezweept publiek doet toch veel voor de amusementswaarde van de wedstrijd.Dit, dus.![]()
Ik heb Vitesse dit jaar pas 5x zien spelen, maar spelen ze altijd zo laf en afwachtend?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Bony is er niet bij, en dat maakt een groot verschil.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb Vitesse dit jaar pas 5x zien spelen, maar spelen ze altijd zo laf en afwachtend?![]()
inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Vitesse laat zich puur op beleving en fysiek aftroeven.![]()
Daarom dus weer uitsupporters toelaten bij De Klassieker.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef Buitendam het volgende:
Overigens vind ik Vitesse tegen NEC een leukere "rivalenwedstrijd" dan Ajax-Feyenoord. Opgezweept publiek doet toch veel voor de amusementswaarde van de wedstrijd.![]()
Ja, maar anderszijds is Feyenoord - Ajax leuker dan Vitesse - NEC. Puur afhankelijk wie er thuis speelt. In dat halflege stadion in Arnhem is er veel minder aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef Buitendam het volgende:
Overigens vind ik Vitesse tegen NEC een leukere "rivalenwedstrijd" dan Ajax-Feyenoord. Opgezweept publiek doet toch veel voor de amusementswaarde van de wedstrijd.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mwa, die was er tegen PSV wel en toen speelde ze ook zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Bony is er niet bij, en dat maakt een groot verschil.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Bij Ajax - Feyenoord slaat het vaak een beetje door buiten het veld. Hier niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef Buitendam het volgende:
Overigens vind ik Vitesse tegen NEC een leukere "rivalenwedstrijd" dan Ajax-Feyenoord. Opgezweept publiek doet toch veel voor de amusementswaarde van de wedstrijd.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Sja, met uitsupporters is veel leuker inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef Buitendam het volgende:
Overigens vind ik Vitesse tegen NEC een leukere "rivalenwedstrijd" dan Ajax-Feyenoord. Opgezweept publiek doet toch veel voor de amusementswaarde van de wedstrijd.![]()
roep dit maar niet te hardquote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Ajax - Feyenoord slaat het vaak een beetje door buiten het veld. Hier niet.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ahum.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Ajax - Feyenoord slaat het vaak een beetje door buiten het veld. Hier niet.![]()
![]()
Is "ziek"quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben later ingeschakeld. Fredje is niet aanwezig op de bank?![]()
Fredje is ziek.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben later ingeschakeld. Fredje is niet aanwezig op de bank?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Goed zo Theo, nog zo'n frustratiemoment en je bent er volgende week niet bij.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
PSV uit wonnen ze puur op tactiek. Fred wist wel dat PSV gewoon niet kan voetballen tegen clubs die net als hen afwachtend spelen. PSV gaat vaak ten onder aan het feit dat ze zelf het spel niet kunnen maken tegen de grotere ploegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwa, die was er tegen PSV wel en toen speelde ze ook zo.![]()
Beroep van Theo z''n moeder is ook gelijk duidelijk
http://www.soccernews.nl/(...)strijd_tegen_Vitessequote:
Ze hadden het er al over dit ook zonder uitpubliek te doen. in Arnhem is het uitvak gesloopt laatst ook.![]()
Informeel ontslag voor Fred, dus.
Het is wel een naïeveling, je weet toch waar je aan begint met die maffiafiguren.Dit, dus.![]()
Gezelligquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)strijd_tegen_Vitesse
Ze hadden het er al over dit ook zonder uitpubliek te doen. in Arnhem is het uitvak gesloopt laatst ook.
Wat een onzin. PSV had in die wedstrijd 5 of 6 hele grote kansen en speelde verder gewoon prima.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
PSV uit wonnen ze puur op tactiek. Fred wist wel dat PSV gewoon niet kan voetballen tegen clubs die net als hen afwachtend spelen. PSV gaat vaak ten onder aan het feit dat ze zelf het spel niet kunnen maken tegen de grotere ploegen.![]()
Fredje dacht bij City te hebben getekend.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Het is wel een naïeveling, je weet toch waar je aan begint met die maffiafiguren.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dit dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV had in die wedstrijd 5 of 6 hele grote kansen en speelde verder gewoon prima.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ach, kan hij een bak geld innenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Het is wel een naïeveling, je weet toch waar je aan begint met die maffiafiguren.![]()
![]()
Fredje is weg begrijp ik ?
Vitesse kunnen we dus ook wel afschrijven met al dat gekloot daar. Hopelijk dat ze volgende week nog wel een keer alles uit de kast halen maar verder zie ik ze 6e eindigen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
hier in de bossen rond de goffert ging het afgelopen seizoen of het seizoen daarvoor ook goed misquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)strijd_tegen_Vitesse
Ze hadden het er al over dit ook zonder uitpubliek te doen. in Arnhem is het uitvak gesloopt laatst ook.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Als ie door blijft gaan met "ziek" zijn en niet opnemen heeft hij dadelijk een proces aan de broek. Kan nog een hard gelach worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ach, kan hij een bak geld innenDit, dus.![]()
quote:Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind die Feyenoordreclame zo leuk, met die olifant.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De reclame van Volkswagen blijf geweldig![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 3 februari 2013 13:31 schreef Oleeeh het volgende:
Ben ik de enige die dan denkt aan Denswil Washington?![]()
jaquote:Op zondag 3 februari 2013 13:31 schreef Oleeeh het volgende:
Ben ik de enige die dan denkt aan Denswil Washington?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:31 schreef Oleeeh het volgende:
Ben ik de enige die dan denkt aan Denswil Washington?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat is voor een levensechte ervaring. Is in het stadion ook zo.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:31 schreef Oleeeh het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn, in tijden zit het daar niet zo leeg, worden ze kampioen. Opeens stampvol in de laatste wedstrijdUtreg kampioen, ik ben er bij de kampioenswedstrijd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:31 schreef Oleeeh het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is voor een levensechte ervaring. Is in het stadion ook zo.
NEC er gelijk weer bovenop
Castaignosquote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
Nou nou wat een voorhoede
Guttierez-Bulykin-Castaignos
![]()
Bulykin![]()
Gutierrez![]()
![]()
Gutierez heeft nog geen flikker laten zien. Wel mooi, veel Twente-supporters dachten een geweldige spelmaker in huis te hebben.quote:![]()
In Enschede zijn ze rasoptimisten. Na de 6-2 overwinning in Eindhoven ging NEC ook wel aan de galg.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gutierez heeft nog geen flikker laten zien. Wel mooi, veel Twente-supporters dachten een geweldige spelmaker in huis te hebben.![]()
Hij doet het goed in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gutierez heeft nog geen flikker laten zien. Wel mooi, veel Twente-supporters dachten een geweldige spelmaker in huis te hebben.![]()
Die wordt rustig gebracht.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan die Guttierrez? Die heeft nog heel weinig gespeeld.![]()
JammerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hup NEC in deze idd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
vitesse is dan ook de meest onsympathieke club van de eredivisiequote:mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Al vind ik Rutten wel sympathiek. Mja, die is er nu niet (meer).quote:Op zondag 3 februari 2013 13:40 schreef sjeppert het volgende:
[..]
vitesse is dan ook de meest onsympathieke club van de eredivisie![]()
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
En straks is iedereen voor VVV natuurlijk.![]()
![]()
Ja, maar die kunnen er geen kut van.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
En straks is iedereen voor VVV natuurlijk.![]()
Nog niets, hij is 'ziek'.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:41 schreef Dekatria het volgende:
Is Rutten trouwens opgestapt of is hij de laan uitgestuurd?![]()
Stuntjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen er geen kut van.![]()
ado is net iets beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen er geen kut van.![]()
Waarom?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:43 schreef Momo... het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Rutten, ze kunnen hem niet zomaar terug laten komen nu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: