SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiek um goan.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Al die goden op het veld bij PSV. Polytheïsme in het Philips stadion.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blijft niet bij 5-0 vandaag uiteraard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
GOooooooooooaLMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
De goden stellen je tevreden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel is blij.
En Mertens staat nog steeds in m'n team.![]()
Allemaal mij nadoen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb jij Mertens in je team genomen dan GGMM? Naaper![]()
Dries.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Die Stond er al in. Maar troost je, ik heb ook Bony nog steeds in m'n team.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb jij Mertens in je team genomen dan GGMM![]()
Jaaaaa, doelsaldo nu +50
En dan mag ADO nog blij zijn dat Coutinho een goede wedstrijd keept.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Bommel kwam en zag dat het goed was
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wie niet dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
We hebben tenminste eigen jeugd..![]()
![]()
Zat er aardig in, die bal.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
2x scoren tegen een lamlendig ADO zonder een spelmaker tot het eind van dit seizoen is niet meer dan normaal.quote:![]()
![]()
Die 7de gaat ook nog komen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Heb je Zanka er dan teminste ook ingenomen na mijn geniale analyse van 3 weken terug?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Stond er al in. Maar troost je, ik heb ook Bony nog steeds in m'n team.![]()
Omdat PEC best goed kan voetballen, en het slim heeft gespeeld qua tactiek die bewuste vrijdag 18 januari.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Rickazio het volgende:
en waarom verlies je in godsnaam dan van zwolle thuis![]()
Ik heb je analyse gemist geloof ik, maar ik kan me herinneren dat ik je een aantal eer flink belachelijk heb gemaakt vanwege de keuze voor Zanka.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Zanka er dan teminste ook ingenomen na mijn geniale analyse van 3 weken terug?![]()
![]()
Nou hup voor de 7, dat heeft toch iets magisch. Die 7.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Omdat ze dachten na de winterstop met een walk over te kunnen beginnen. Zwolle vond van niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Rickazio het volgende:
en waarom verlies je in godsnaam dan van zwolle thuisUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zoals de gehele Philips Sport Vereniging vanavond.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En terecht. Speelt als een baas.![]()
Jammer voor de fans dat ze dat niet elke week waar maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zoals de gehele Philips Sport Vereniging vanavond.![]()
Jep, als het loopt bij PSV loopt hij fier voorop, als het even tegenzit kijkt hij de andere kant op en kan hij er ineens helemaal niets meer van. Kortom, een echte opportunistische domme Belgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En terecht. Speelt als een baas.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |