ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je liever alleen wil samenwonen?
GEEN LEILAquote:
Nou doe je net alsof dat het ergste scenario ooit isquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
als stuart ooit de lotto wint, de hoofdprijs, moet ik met hem trouwen
Nog niet gekeken voor de lottoquote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Kom hier en geef een stuk. Nu.
Heb je wat gewonnen bij de lotto btw?
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof dat het ergste scenario ooit is
[..]
Nog niet gekeken voor de lotto
Je zou deze pizza niet willen
Je bent gemeen en naar tegen Stewiequote:
Heb je al paar burgers gelyncht?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
sshhhhttt, niet doorvertellen, maar ik ben weerwolf.
Ik heb jou toch ook niet gequote gekkiequote:
Aawwhquote:
ooh, lol ik zie het nu pasquote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niet gequote gekkie
Psst okequote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
sshhhhttt, niet doorvertellen, maar ik ben weerwolf.
Ik als slechtstequote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie hier zal later het best terechtkomen?
Wie las prostituee?
En wie krijgt het vroegst kinderen?
ik; ik; ikquote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie las prostituee?
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ] oke deze kwam ik per ongeluk tegen. Die moet hier gewoon geplaatst worden.
fokitquote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie als prostituee?
Door driftig op je telefoon te FOK!-en verraad je jezelf als wolfquote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben wakker en ja, ja ik heb mijn neef geslacht
Nee manquote:
Pleasequote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel met m'n eigen ogen zine en misschien geef ik je dan een aalmoes
Zoek maar op kameel glitter op google. En dan scrollen en helemaal links!quote:
oke oke ik geloof jequote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoek maar op kameel glitter op google. En dan scrollen en helemaal links!
nopequote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan niet dat ben ik al die eerste
Dan moet je slapenquote:
oh sorry moest prostituee zijn.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon afberen door zo'n zweedse
Nah. Ben alleen lief voor der.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Breng haar nou niet op enge gedachten
Oh zo doe je als echtgenootquote:
Ze zag er nooit zo mannelijk uitquote:
Mijn heerlijke pizzaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon anders noemen
#jaloezie #foreveralonequote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef gogosweden het volgende:
Deze man heeft een Date voor valentijn, echt wtf?![]()
Ik zal straks een foto op Twitter zettenquote:
Hosselbaas omg heldquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef gogosweden het volgende:
Deze man heeft een Date voor valentijn, echt wtf?![]()
Oh ohquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WIL GEWOON NIET DAT JE WEGGAAT![]()
![]()
pizza?!?!?!??!quote:
jij hebt een date, ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, als er iemand foreveralone was ben ik t wel
quote:
ohquote:
wat dan?quote:
Eetsequote:
Pics van je gesprekquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, als er iemand foreveralone was ben ik t wel
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeurenquote:
Dat je een date precies op valentijnsdag hebt is ook niet zo heel gebruikelijk hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeuren
komt wel goed gozert
Is ze dronken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeuren
komt wel goed gozert
heb je via yvonne gevonden?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ik ook accounts kan vinden
dit is mijn eerste date soort van datequote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een date precies op valentijnsdag hebt is ook niet zo heel gebruikelijk hoorAls je nou nog nooit een date hebt gehad is het weer anders
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is mijn eerste date soort van date
mijn eerste "date" wou ze me neuken, maar dat merkte ik niet. Dus het werd film kijken
f zoeken?quote:
[..]
mijn eerste "date" wou ze me neuken, maar dat merkte ik niet. Dus het werd film kijken
[..]
Voor jou waarschijnlijk nietquote:
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetenquote:
Had je niet nog een keer af kunene spreken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetent is nu een jaar geleden
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee gewoon door alle volgend gaan.
Awh da's zieligquote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetent is nu een jaar geleden
Doe hem een plezierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, ze verhuisde het weekend ernaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je niet nog een keer af kunene spreken?
mwah, was een belangrijke les.quote:
quote:
Awh cutequote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nope, ze verhuisde het weekend erna
[..]
mwah, was een belangrijke les.
en denk niet dat ik toen echt klaar was om te sexen als ik heel eerlijk moet zijn
*jongere gogo slaat oudere gogo voor z'n bek*quote:
Trustenquote:
Trustenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
niemand heeft door ghehe ik ben de enige van de 3 weerwolven nog over.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
*jongere gogo slaat oudere gogo voor z'n bek*
toen dacht ik er wel anders over, 1 lopende hormonenbom
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
pizza heb je zn twitter hier neer gezet?
quote:
Gast wtf?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Jezelf aftrekken op gogoswedens ellendigheid
Wat denk jij wel niet allemaal van mijquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
pizza heb je zn twitter hier neer gezet?
goed bezig. Als ik gewoon burger was ging ik altijd zoveel lawaai maken zodat mensen dachten dat ik weerwolf wasquote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
niemand heeft door ghehe ik ben de enige van de 3 weerwolven nog over.
kut pizza.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet allemaal van mij
keigaaf spel hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig. Als ik gewoon burger was ging ik altijd zoveel lawaai maken zodat mensen dachten dat ik weerwolf wasEn dan stemden ze mij eruit enzo. Ik ben altijd voor weerwolven.
ja vind ik ookquote:
op een forum als FOK! weerwolven spelen is leukerquote:
jijquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op een forum als FOK! weerwolven spelen is leuker
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen hebquote:
Nee meen ik, duurt het veel langer. heb je meer tijd om andere te verdenken en alles.quote:
oe doe je dat dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee meen ik, duurt het veel langer. heb je meer tijd om andere te verdenken en alles.
reacties van anderenquote:
dit is wel diepe shit mangquote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen heb
En je kan het spel veranderenquote:
hoe doe je dan: iedereen zijn ogen dicht blablaquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen heb
Nee. je hebt een apart wolven-forum dan. Of onderling overleg via DM ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe doe je dan: iedereen zijn ogen dicht blabla
neequote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook![]()
kom je ook op de jong meet?
Wel vet dat je nu een date hebt, maak er wat van!quote:
JAquote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee![]()
gaan jullie daar ook weerwolven dan?
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wel vet dat je nu een date hebt, maak er wat van!
Heb je trouwens al geoefend op een appeltaart?
Sounds funquote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
Jij leest snelquote:
quote:
Je kan nooit zeker zijn, voor dat je het weet komt er al vocht uit je genotsknobbel bij het aanschouwen van zo'n machtige zweedse voorgevelquote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]_______________________________!
EN IK DAN!?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
Zo Pizza en Super, moet ik jullie volgen op Twittor
Nee hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
Zo Pizza en Super, moet ik jullie volgen op Twittor
Gastquote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn, voor dat je het weet komt er al vocht uit je genotsknobbel bij het aanschouwen van zo'n machtige zweedse voorgevel
Whutquote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn, voor dat je het weet komt er al vocht uit je genotsknobbel bij het aanschouwen van zo'n machtige zweedse voorgevel
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
quote:
dat is toch de bedoeling of niet dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geen idee, we zullen zienquote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke, maar hoe denk je dat de date zal verlopen?
ik wilde vroeg gaan slapenquote:
Die had ik al eerder gezienquote:
Maar je kunt toch uitslapen schatjequote:
Echt? OMG wat een eer ditquote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
al 3 quotes van jou vandaag die recht in mijn fobo gaan
Ik heb 1 slice weggetieftquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik al eerder gezien![]()
En die pizza wil ik wel
Eet smakelijkquote:
nee, koffie halen ergens, en daarna hand in hand haar naar huis brengenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een film en dan gapen en subtiel je hand om haar heen slaan?
nee op FOK!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 1 slice weggetieft
Op Twittor
Ja tot tien uur maarquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, koffie halen ergens, en daarna hand in hand haar naar huis brengen
quote:
Dan moet ik uitlatenquote:
geheime data uit jouw twitter-account zijn gelektquote:
Wie?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
Pending
Voeg me eens toe regenpakkenmeisje
quote:
gast je moet toch ergens beginnen? die sex komt later welquote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Dat is veel te soft, dan krijg je een kusje bij het afscheid in plaats van een sekspartij
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast je moet toch ergens beginnen? die sex komt later wel
ja kut heb hem veranderd nuquote:
Ja klopt, maar dan gaat ze je als lief zien en dan komt er niks van. Je moet niet te ief zijn, maar ook geen eikel beetje de balans vindenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast je moet toch ergens beginnen? die sex komt later wel
oh noesquote:
ik twijfeldequote:
Gewoon goed op de bek pakken na die koffie, komt wel goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan gaat ze je als lief zien en dan komt er niks van. Je moet niet te ief zijn, maar ook geen eikel beetje de balans vinden
nooit twijfelen in de leven.quote:
En grijpen naar haar middelquote:Op zondag 3 februari 2013 01:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Gewoon goed op de bek pakken na die koffie, komt wel goed.
Connectiesquote:
omdat ik nooit meer op twitter zitquote:
Maar nu wel toch? Samen met mijquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik nooit meer op twitter zit
quote:
quote:
quote:
Ik lijk wel een gogo fangirlquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij was eerst helemaal leeg, maar nu kan hij wel weer gevuld worden
quote:
okequote:
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17quote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]En dan moet je haar lekker maken en dan gaan jullie dan huis. Ik wens je in ieder geval veel succes gogo, moge je haar domineren met je mannelijkheid
Enige triestequote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
ahw ik ben wel triest bezig iedereen zit nog benedenen ik ren naar mijn macbook.
Ja ik heb allerlei posters van je hangen in mn kamerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]idd
maar dat ben je stiekem gewoon ook![]()
MacBookquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
ahw ik ben wel triest bezig iedereen zit nog benedenen ik ren naar mijn macbook.
omg brownie sopt op mijquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik heb allerlei posters van je hangen in mn kamer![]()
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandigquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17zij ook
komt wel man, komt wel goed. Ik heb vaak genoeg gefaald, nu kan ik al die kennis gebruiken om deze goed binnen te sluizenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandig
jij ben 17?!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17zij ook
Jij hebt ook wel een beetje een kronkel in je kop soms hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 01:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandig
Ja dat had ik ook niet verwachtquote:
Vallen en opstaan, maak er wat van gogo!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
komt wel man, komt wel goed. Ik heb vaak genoeg gefaald, nu kan ik al die kennis gebruiken om deze goed binnen te sluizen
hoe oud dacht jij dat ik was dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook niet verwachtMaar ik had Nestalgie ook 25 verwacht ipv 15
Dit is algemeen bekendquote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een beetje een kronkel in je kop soms hoor
Ja ook in de 20quote:Op zondag 3 februari 2013 01:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe oud dacht jij dat ik was dan?
Jwz binnen nu en een maand een topic dat ik een vriendin hebquote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vallen en opstaan, maak er wat van gogo!
quote:
Weet niet. Heb je nog nooit gesproken ofzo. Ik dacht 19 fzoquote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, wist je dat niet?
wat dacht jij dan?
ja weet ik veelquote:
Baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Jwz binnen nu en een maand een topic dat ik een vriendin heb
Nestalgie ken ik niet, maar dat is wel heel groot verschilquote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook niet verwachtMaar ik had Nestalgie ook 25 verwacht ipv 15
oh, valt nog redelijk meequote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet. Heb je nog nooit gesproken ofzo. Ik dacht 19 fzo
Kwam ook omdat hij alleen maar posten dat hij blowdequote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nestalgie ken ik niet, maar dat is wel heel groot verschil![]()
over 9 dagen 18quote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh, valt nog redelijk mee
hoe oud ben jij dan?
Zelfde leeftijd dus, boks mattiequote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
Echt he supersof jij moet betere kaasbroodjes bakken, die bij de Deen zijn veel lekkerder dan bij de AH.
[ afbeelding ]
Is mijn lieflings supermarkt.
Ga daten!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd dus, boks mattie
ohja dan verwacht je dat welquote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam ook omdat hij alleen maar posten dat hij blowdeJa verwacht ik geen jochie van 15
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
over 9 dagen 18wanneer ben jij 18 dan?
*boks*quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd dus, boks mattie
Nog nooit van gehoord ookquote:
Ik zie het omg omgquote:
Nee nog nietquote:Op zondag 3 februari 2013 01:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]al met je rijbewijs bezig?
Ik word aan het eind van de zomer 18
[..]
*boks*
Zonde man als je weer HBO gaat doenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nietWeet ook niet wanneer ik dat ga doen eigenlijk.
Jij al wel?
quote:
kaas kruiden croissantjes hebben wequote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
maar echt serieus sof waarom hebben jullie geen warme kaasbroodjes.
quote:
Frikandellenbroodjes van de AHquote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
kaas kruiden croissantjes hebben we
Mee eensquote:
Ik moest lachenquote:
Ik ben ook niet erg actief daar hoorquote:
Bedoel je nou dat ik het wel of niet moet doen? Want ik denk juist met gratis OV hoef ik geen auto blablaquote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man als je weer HBO gaat doenOV enzo
ja die zijn lekker maar die heeft mijn ah niet geloof ik. die andere ah wel maar daar kom ik nooitquote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
kaas kruiden croissantjes hebben we
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens
Daarom ook speciaal voor jou
Preciesquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik het wel of niet moet doen? Want ik denk juist met gratis OV hoef ik geen auto blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |