quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is mijn eerste date soort van date
mijn eerste "date" wou ze me neuken, maar dat merkte ik niet. Dus het werd film kijken
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is mijn eerste date soort van date
mijn eerste "date" wou ze me neuken, maar dat merkte ik niet. Dus het werd film kijken
Voor jou waarschijnlijk nietquote:
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetenquote:
Had je niet nog een keer af kunene spreken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetent is nu een jaar geleden
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee gewoon door alle volgend gaan.
Awh da's zieligquote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar echt het moment dat ik daar de deur uit ging drong het pas tot me door dat ze de D wou. Heeft me toen bijna 9 maanden dwars gezetent is nu een jaar geleden
Doe hem een plezierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, ze verhuisde het weekend ernaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je niet nog een keer af kunene spreken?
mwah, was een belangrijke les.quote:
quote:
Awh cutequote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nope, ze verhuisde het weekend erna
[..]
mwah, was een belangrijke les.
en denk niet dat ik toen echt klaar was om te sexen als ik heel eerlijk moet zijn
*jongere gogo slaat oudere gogo voor z'n bek*quote:
Trustenquote:
Trustenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
niemand heeft door ghehe ik ben de enige van de 3 weerwolven nog over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |