Oh ohquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WIL GEWOON NIET DAT JE WEGGAAT![]()
![]()
pizza?!?!?!??!quote:
jij hebt een date, ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, als er iemand foreveralone was ben ik t wel
quote:
ohquote:
wat dan?quote:
Eetsequote:
Pics van je gesprekquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, als er iemand foreveralone was ben ik t wel
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeurenquote:
Dat je een date precies op valentijnsdag hebt is ook niet zo heel gebruikelijk hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeuren
komt wel goed gozert
Is ze dronken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een date op valentijn gehad, en dacht ook eerst dat het nooit zou gebeuren
komt wel goed gozert
heb je via yvonne gevonden?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ik ook accounts kan vinden
dit is mijn eerste date soort van datequote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een date precies op valentijnsdag hebt is ook niet zo heel gebruikelijk hoorAls je nou nog nooit een date hebt gehad is het weer anders
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is mijn eerste date soort van date
mijn eerste "date" wou ze me neuken, maar dat merkte ik niet. Dus het werd film kijken
f zoeken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |