quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
*jongere gogo slaat oudere gogo voor z'n bek*
toen dacht ik er wel anders over, 1 lopende hormonenbom
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
pizza heb je zn twitter hier neer gezet?
quote:
Gast wtf?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Jezelf aftrekken op gogoswedens ellendigheid
Wat denk jij wel niet allemaal van mijquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
pizza heb je zn twitter hier neer gezet?
goed bezig. Als ik gewoon burger was ging ik altijd zoveel lawaai maken zodat mensen dachten dat ik weerwolf wasquote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
niemand heeft door ghehe ik ben de enige van de 3 weerwolven nog over.
kut pizza.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet allemaal van mij
keigaaf spel hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig. Als ik gewoon burger was ging ik altijd zoveel lawaai maken zodat mensen dachten dat ik weerwolf wasEn dan stemden ze mij eruit enzo. Ik ben altijd voor weerwolven.
ja vind ik ookquote:
op een forum als FOK! weerwolven spelen is leukerquote:
jijquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op een forum als FOK! weerwolven spelen is leuker
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen hebquote:
Nee meen ik, duurt het veel langer. heb je meer tijd om andere te verdenken en alles.quote:
oe doe je dat dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee meen ik, duurt het veel langer. heb je meer tijd om andere te verdenken en alles.
reacties van anderenquote:
dit is wel diepe shit mangquote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen heb
En je kan het spel veranderenquote:
hoe doe je dan: iedereen zijn ogen dicht blablaquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo zielig en als ik dit alles zie en lees besef ik pas hoe geweldig mijn leven nou eigenlijk is en dat ik eigenlijk helemaal niks te klagen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |