hahaha oke ik moest lachenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zijn vraag was nogal raar
"hoe voer je een gesprek daar" damn alsof zweden een achterstand heeft tot in het stenen tijdperk
stfuquote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier staat de oven net aan voor een heerlijke pizza
Wat voor smaak?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent best vetquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent best vetZweedse cultuur is toch wat anders dan ik had verwacht. Over hoeveel meisjes hebje al gepoept?
Kom hier en geef een stuk. Nu.quote:
quote:
Ik heb het gevoel dat ik hierop moet reageren, maar het wordt zo gewoontjes en clichéquote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent best vetZweedse cultuur is toch wat anders dan ik had verwacht. Over hoeveel meisjes hebje al gepoept?
Truequote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik hierop moet reageren, maar het wordt zo gewoontjes en cliché
alsof jij dat erg vindquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
als stuart ooit de lotto wint, de hoofdprijs, moet ik met hem trouwen
[Stuart ik ben bereid donaties te doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
als stuart ooit de lotto wint, de hoofdprijs, moet ik met hem trouwen
ja!quote:
36quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dr Oetker speciale (mushrooms die ik eraf heb gehaald, ham, salami en pepperoni)quote:
Wie is dat?quote:
Voor de laatste keer danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |