Maar nu wel toch? Samen met mijquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik nooit meer op twitter zit
quote:
quote:
quote:
Ik lijk wel een gogo fangirlquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij was eerst helemaal leeg, maar nu kan hij wel weer gevuld worden
quote:
okequote:
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17quote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]En dan moet je haar lekker maken en dan gaan jullie dan huis. Ik wens je in ieder geval veel succes gogo, moge je haar domineren met je mannelijkheid
Enige triestequote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
ahw ik ben wel triest bezig iedereen zit nog benedenen ik ren naar mijn macbook.
Ja ik heb allerlei posters van je hangen in mn kamerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]idd
maar dat ben je stiekem gewoon ook![]()
MacBookquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
ahw ik ben wel triest bezig iedereen zit nog benedenen ik ren naar mijn macbook.
omg brownie sopt op mijquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik heb allerlei posters van je hangen in mn kamer![]()
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandigquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17zij ook
komt wel man, komt wel goed. Ik heb vaak genoeg gefaald, nu kan ik al die kennis gebruiken om deze goed binnen te sluizenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandig
jij ben 17?!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sex eerste keer hoeft niet per sé man, ben gvd 17zij ook
Jij hebt ook wel een beetje een kronkel in je kop soms hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 01:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je verdient het, na al die hopeloze topics mag er toch snel wat van komen. 17 is de perfecte leeftijd, dan zijn de meisjes nog niet verstandig
Ja dat had ik ook niet verwachtquote:
Vallen en opstaan, maak er wat van gogo!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
komt wel man, komt wel goed. Ik heb vaak genoeg gefaald, nu kan ik al die kennis gebruiken om deze goed binnen te sluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |