link!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist beledigd door KLB-SC'ers!
linkje van het topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist beledigd door KLB-SC'ers!
Hem je hem aangehouden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanochtend op mijn werk was een winkeldief
Ik moet mijn achtergrond aanpassen want die foto met mijn 2 hoofden is verschrikkelijk. Dat is met zo'n app op de iPad gemaakt maar het ziet er niet uitquote:
hahaha ja best confronterend zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet mijn achtergrond aanpassen want die foto met mijn 2 hoofden is verschrikkelijk. Dat is met zo'n app op de iPad gemaakt maar het ziet er niet uit![]()
hihi in het echt is ie 30cm maar op FOK is mijne nog veel langer hihi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef Taexon het volgende:
Denken dat mijn e-penis maar 30 cm is____!
Ik doe niet veel met Twitter dus denk er ook nooit bij na eigenlijk. Geen idee wat ik ervan moet makenquote:
Vieze crimineel moet je gewoon in elkaar meppen hehe.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik niet, mijn collega's.
Had een fles wijn en een chocoladereep gestolen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
KLB / [KLB SC] FOK! brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe
^link
wat moet ik nu doen
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik had al een link gezet
Maar mijn god, die Vaseline_ is zelf wel pittig lelijk
Je wordt toch ook niet echt uit gescholdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik had al een link gezet
Maar mijn god, die Vaseline_ is zelf wel pittig lelijk
Sofje, to rel or not to rel?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?
quote:
Nee, moeite.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?
Zeg ik toch niet? Ik heb alleen even hun fobo's zitten bekijken en ze is gewoon niet moeders mooiste, niet naar mijn smaak iig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wordt toch ook niet echt uit gescholden?
Beetje zielig die luiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zou het niet te hardop zeggen, haar aanhangers zijn vanmiddag al wezen rellen. (lees mij "pesten")
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga jij bestellen? Ik ga KFC bestellen daarWant negers eten kip,hahahahajahah XD
Klopt. Die andere 2 heb ik nog nooit gezien maar Vaseline_ zie ik wel vaker, loopt alleen maar te bitchen op alles en iedereen.quote:
Ontbijtkoek?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Ik heb straks een feestje en ga vet origineel inpakken!
Pics volgen.
Ze zullen het wel nodig hebben om zich goed te voelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Die andere 2 heb ik nog nooit gezien maar Vaseline_ zie ik wel vaker, loopt alleen maar te bitchen op alles en iedereen.
kunnen we dan gelijk langs de kruidvat want ik heb wat vaseline nodig, mijn lippen zijn echt droogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga jij bestellen? Ik ga KFC bestellen daarWant negers eten kip,hahahahajahah XD
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip is lekker, mijn lievelingsvlees, en ik ben een Asian.
Maarja, wel kip met bami dan hea.
link?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Twitter nog wat lelijker gemaakt Sof![]()
geef me je twitterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
hihahoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Vaseline is best goedkoop xDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen we dan gelijk langs de kruidvat want ik heb wat vaseline nodig, mijn lippen zijn echt droog
hihihaihohohahaihia___
ja maar ik hoef er ook niet zoveel geld aan uit te geven hoor xdxdxdxdxdxdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vaseline is best goedkoop xD
want het is in aanbieding dan
Kado zelf stelt niet zoveel voor (2 flessen wijn :p) maar het inpakpapier wordt fenomenaal! Pics volgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ontbijtkoek?
Kado in kado in kado?
Kranten verscheuren = grabbelton?
Zoiets ja, als je KLB'er bent...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zullen het wel nodig hebben om zich goed te voelen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip is lekker, mijn lievelingsvlees, en ik ben een Asian.
Maarja, wel kip met bami dan hea.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik hoef er ook niet zoveel geld aan uit te geven hoor xdxdxdxdxdxdxd
bij mij is ie gewoon ok?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Krijg het niet normaal meer de achtergrond![]()
geef me je twitterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Krijg het niet normaal meer de achtergrond![]()
Sof is een vogelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg heb sof op twitter gevonden
echt? welke van de driequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg heb sof op twitter gevonden
een gewoonquote:
Hello December cover fotoquote:
ja dat ben ikquote:
Oké ik vraag het wel:quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dat ook altijd als standaard antwoord
jullie zijn soulmates!
echt?quote:
quote:
Nee, nu ben je te laatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik vraag het wel:
WIL JE MET MIJ KNUFFELEN?![]()
[..]![]()
Die 3e was om je crush te testen of die ook met andere dames flirte ja??quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
een gewoon
een was voor school
en een tja
Dan niet zemmel, ik moet toch zo weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, nu ben je te laat![]()
![]()
Nu is het niet meer spontaan genoeg![]()
Oke klein knuffeltje dan![]()
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die 3e was om je crush te testen of die ook met andere dames flirte ja??
pics van je outfitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet zemmel, ik moet toch zo weg.
Het zal wel gewoon mijn eigen kop zijn danquote:
fokit kijkt film. gaygay is overal en nergens.quote:
zeg ik nietquote:
Geen idee. Waarom heb je die nodig? Oja, je broertiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey hoe download ik subtitles bij een film?
WAT IS DITquote:
Zit er meestal bij inquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Volgens mij moet je dat via een site doen en dan dat bestand in dezelfde map plaatsen als de film en dan speelt ie met VLC automatisch af!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik volg jou wel als ik weet welk profiel ik moet volgen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
ik volg stuart niet en stuart mij niet.
ik heb hem gevonden als een pro
beloven wequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
Gaan jullie niet al te kritiek zijn? Of over me roddelen??????
Verwijder hem dan na 5 minuten weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik heb toch een slotjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg jou wel als ik weet welk profiel ik moet volgen hoor
Ik volg alleen Yvonne als Nederlandstalige twitteraarster
ik ga m opslaan hihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
nl ondertitel of een andere willkeurige nl ondertitel site en daar je .srt bestandje van downloaden dan film openen met VLC en rechtermuisknop ondertitelspoor - bestand openen en het .srt bestandje openen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dan het nut van Twitter? En dan laat je mij toch gewoon toe? Suffiequote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Vandaag erop gezet toen ik hoorde dat ze op werk er vaak naar kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van Twitter? En dan laat je mij toch gewoon toe? Suffie
dientjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, jullie weten toch wel die natte scheten?
Hypo: lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Het komt zo duister over eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag erop gezet toen ik hoorde dat ze op werk er vaak naar kijken
je zal maar naar mij moeten sturen, ze kan niet vanaf hier openenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo, je kan weer trots op me zijn, reden? Zie jouw dm.
Het bleek wat lastig te filmen zonder crew, sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, je zou nog met jouw kont schudden.
Lijkt het daar nou op 2 samengeperste tieten of schaamlippenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat? Ik had mijn ene been over ander been hoor.
quote:
Dan wacht ze maar tot dat ze thuis isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zal maar naar mij moeten sturen, ze kan niet vanaf hier openen
Dan moeten we een jong meet organiseren en ga je maar op de meet met jouw kont schuddenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het bleek wat lastig te filmen zonder crew, sorry
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt het daar nou op 2 samengeperste tieten of schaamlippen
Ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moeten we een jong meet organiseren en ga je maar op de meet met jouw kont schudden
London meet over 3 week!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest
ja leuk hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
Wat een leuke reclame zie ik net in KSC van Volkswagen met die hond![]()
Zijn die er uberhaupt geweest danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje op Pluto trouwensquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van andere SC's bedoel ik eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn die er uberhaupt geweest dan?
Ik wil verhalen
quote:
Ik wil ook kadootjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
de laatste tijd pak ik mijn cadeautjes in met kranten
Oh niet op geletquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje op Pluto trouwens
Dat wou ik vandaag ook doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik krijg volgende week zondag cadeautjesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn die er uberhaupt geweest dan?
Ik wil verhalen
Dat wil ze niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh naja, suprise party voor AJ dan maar terwijl jij je billen schud voor haar?
Ja, want jarigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week zondag cadeautjes
Hi5 Wij hebben ook NRCquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat wou ik vandaag ook doen.![]()
Er was vandaag uit het niets een Telegraaf bezorgd terwijl we normaal NRC hebben, dus ik wou die gebruiken, maar m'n ouders hebben hem al aan de overburen terug gegeven
Dus ik heb iets anders bedacht. Moment.
Ja hallo, ik kan het lezen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh naja, suprise party voor AJ dan maar terwijl jij je billen schud voor haar?
Je weet vast wel een droge mop en zal heus wel verder dan ik komen dan alleen ''Hoiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ze niet hoor
Ik ben alleen leuk op het forum
Dit doet zeerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
Pics van m'n cadeau op facebook.
Ik post ook wel even hier zometeen voor mijn non-fb-vrienden
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
Pics van m'n cadeau op facebook.
Ik post ook wel even hier zometeen voor mijn non-fb-vrienden
Haha heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik word geloof ik meestal wel grappig gevonden in het echt. Ik ben in ieder geval niet verlegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet vast wel een droge mop en zal heus wel verder dan ik komen dan alleen ''Hoi'' te zeggen
Zeker gaygay die helemaal bezat isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja.
Bijvoorbeeld: iemand wordt dronken in een park achtergelaten.
Het is fantastisch.
Dat is wel handig. Kan ik dat ook eens proberen op mijn werkquote:
goe idee jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Kan ik dat ook eens proberen op mijn werk
Nee ze kopieert alles naar google translate en drukt dan op luidsprekerquote:
ja moet sneller zijn dan stuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
We hebben een formule gevonden, we noemen het F1
Nooit geweten dat ze zo slim was, soms sta je echt versteld van chinezen hoor..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ze kopieert alles naar google translate en drukt dan op luidspreker
http://translate.google.n(...)n%20op%20luidspreker
was niet een jong meetquote:
zware tijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha held
Kijk hoe ik mn cadeau gister heb ingepakt!
Zoekt foto..
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
http://sphotos-f.ak.fbcdn(...)2864_426928733_n.jpg
Nee hoor, ik maak maar een geintje johquote:
wowowowow dat papier had ik ook gekochtquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja moet sneller zijn dan stu
Dat zou best knap zijn van jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja moet sneller zijn dan stu
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze zo slim was, soms sta je echt versteld van chinezen hoor..
Ik weet, dat kon ik nog wel opmaken uit AJ's reactiequote:
Sinterklaaspapier van de action, heuj!quote:
Zie mn fotoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
zware tijden
Of sinterklaaspapier, maar dat is nu op.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Twee uur blijven posten, gaat helemaal goedkomen
Vertrouwen is een belangrijk vereistequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Twee uur blijven posten, gaat helemaal goedkomen
ik voel je liefde stromenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet echt nodig pissen, maar het is hier zo gezellig dat ik jullie niet verlaat en het gewoon laat stromen..
Voelen jullie mijn liefde? anders ik wel![]()
Lekker warmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet echt nodig pissen, maar het is hier zo gezellig dat ik jullie niet verlaat en het gewoon laat stromen..
ja helemaal warm en natquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik weet, dat kon ik nog wel opmaken uit AJ's reactie
[..]
Sinterklaaspapier van de action, heuj!
Havo 5 WISa?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
http://sphotos-f.ak.fbcdn(...)2864_426928733_n.jpg
ik voel je liefde stromen jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja helemaal warm en nat
net ik als ik 'sochtends wakker wordt hahahahaxdxd
Ik ook van julliequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel je liefde stromen ja
Als een kabbelend beekje.
Of wil je liever een waterval?
Dan moet je iets sneller typenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee je gaat sneller dan ik
Serieus?quote:
quote:
Hoop dat je een leuke kunt vindenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jwz winaarsmenatliteit alles
nou je mag me best adden op smoelenboek hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak maar een geintje joh
Dat zijn er nou net 3 waar ikzelf niet zal gaan postenquote:
Nee US is leukstequote:
baasquote:
OMG JIJ WEETquote:
Dat is heel lief van je maar ik heb daar alleen mensen op die ik IRL kenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
nou je mag me best adden op smoelenboek hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahah ja echt welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
@sof, als een supersoaker van vroeger
Ja toch, heb wel geleerd van vandaag hoor! toffe menen daaro!quote:
Nope, oude wiskunde aantekeningen van m'n zusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Havo 5 WISa?
Dat onderwerp hebben wij nu namelijk ook
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toch, heb wel geleerd van vandaag hoor! toffe menen daaro!
Ja, daar is het immers zo gezelligquote:
Nurtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar is wel moeilijk
Maar ik sta nu een acht dus ik ben blij
maar wij hebben zo'n sterke band, dat gaat veel dieper dan IRLquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je maar ik heb daar alleen mensen op die ik IRL ken![]()
![]()
![]()
Nee, wat een leuke mensen daarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]laten we dat maar niet meer doen
lobi forever tochquote:
Ik ook nietquote:
Ja want pc allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
maar wij hebben zo'n sterke band, dat gaat veel dieper dan IRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, de wiskunde verpakking doet hem vast goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Nope, oude wiskunde aantekeningen van m'n zusVolgensmij 4vwo, maar zou ook begin 5 kunnen zijn. Weet niet precies. Ik ging op zoek naar een oude krant in de oud papier bak, kwam ik ineens die schriften tegen. Ook goed
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
maar wij hebben zo'n sterke band, dat gaat veel dieper dan IRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal het nog wel een keer proberen misschienquote:
Awhquote:
sorry sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
typ gewoon n8bagger man, je bent niet hipster genoeg xd
Ik krijg het idee dat iedereen dan aan het krassen isquote:
wjmnkquote:
Ja he!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, de wiskunde verpakking doet hem vast goed
Geen ideequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
waarom kijk ik naar de link van rock
HARDBASS!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
waarom kijk ik naar de link van rock
n00bquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan geen nieuwe tabbladen aan klikken, ik typ niet snel genoeg
Wel..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij weet heel niet hoe ik eruit zie
omg omg jullie gaan trouwen?quote:
krassen als in in jezelf snijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat iedereen dan aan het krassen is
Waarom door mij danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja kwam allemaal door Stuart
quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
krassen als in in jezelf snijden?
love my ex.quote:
fok bruiloftenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg omg jullie gaan trouwen?
:$:$quote:
quote:
Trek het je niet aan. We gaan nog wel een keer terug en dan blijven we en bouwen we een moskeequote:
oh god oh godquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
ik trouw al met stu masacras. oprotten.
jaaaaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg omg jullie gaan trouwen?
Ah, ik wil wel je ex worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
love my ex.heb niet eens een ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |