hihahoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Twitter nog wat lelijker gemaakt Sof![]()
Vaseline is best goedkoop xDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen we dan gelijk langs de kruidvat want ik heb wat vaseline nodig, mijn lippen zijn echt droog
hihihaihohohahaihia___
ja maar ik hoef er ook niet zoveel geld aan uit te geven hoor xdxdxdxdxdxdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vaseline is best goedkoop xD
want het is in aanbieding dan
Kado zelf stelt niet zoveel voor (2 flessen wijn :p) maar het inpakpapier wordt fenomenaal! Pics volgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ontbijtkoek?
Kado in kado in kado?
Kranten verscheuren = grabbelton?
Zoiets ja, als je KLB'er bent...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zullen het wel nodig hebben om zich goed te voelen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip is lekker, mijn lievelingsvlees, en ik ben een Asian.
Maarja, wel kip met bami dan hea.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik hoef er ook niet zoveel geld aan uit te geven hoor xdxdxdxdxdxdxd
bij mij is ie gewoon ok?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Krijg het niet normaal meer de achtergrond![]()
geef me je twitterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Krijg het niet normaal meer de achtergrond![]()
Sof is een vogelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg heb sof op twitter gevonden
echt? welke van de driequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg heb sof op twitter gevonden
een gewoonquote:
Hello December cover fotoquote:
ja dat ben ikquote:
Oké ik vraag het wel:quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dat ook altijd als standaard antwoord
jullie zijn soulmates!
echt?quote:
quote:
Nee, nu ben je te laatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik vraag het wel:
WIL JE MET MIJ KNUFFELEN?![]()
[..]![]()
Die 3e was om je crush te testen of die ook met andere dames flirte ja??quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
een gewoon
een was voor school
en een tja
Dan niet zemmel, ik moet toch zo weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, nu ben je te laat![]()
![]()
Nu is het niet meer spontaan genoeg![]()
Oke klein knuffeltje dan![]()
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die 3e was om je crush te testen of die ook met andere dames flirte ja??
pics van je outfitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet zemmel, ik moet toch zo weg.
Het zal wel gewoon mijn eigen kop zijn danquote:
fokit kijkt film. gaygay is overal en nergens.quote:
zeg ik nietquote:
Geen idee. Waarom heb je die nodig? Oja, je broertiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey hoe download ik subtitles bij een film?
WAT IS DITquote:
Zit er meestal bij inquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Volgens mij moet je dat via een site doen en dan dat bestand in dezelfde map plaatsen als de film en dan speelt ie met VLC automatisch af!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik volg jou wel als ik weet welk profiel ik moet volgen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
ik volg stuart niet en stuart mij niet.
ik heb hem gevonden als een pro
beloven wequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
Gaan jullie niet al te kritiek zijn? Of over me roddelen??????
Verwijder hem dan na 5 minuten weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik heb toch een slotjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg jou wel als ik weet welk profiel ik moet volgen hoor
Ik volg alleen Yvonne als Nederlandstalige twitteraarster
ik ga m opslaan hihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja.
nl ondertitel of een andere willkeurige nl ondertitel site en daar je .srt bestandje van downloaden dan film openen met VLC en rechtermuisknop ondertitelspoor - bestand openen en het .srt bestandje openen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |