Een soort gelijke reactie volgt als je vreemde dames vanuit het niets fotografeert en ze het door hebben..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:42 schreef smegmanus het volgende:
Pics van de dame in kwestie gaarne.
Ze zag er nog wel zo lief uit bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
Aan de kracht die ze toonde met haar voet en vuist begin ik toch te twijfelen aan een manwijf..
Haha, nee daar gebruik ik deo voor. Mijn lelijkheid is slechts mijn image want vrouwen vallen op innerlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef smegmanus het volgende:
Ow nee dat heb ik nooit, misschien komt het omdat je lelijk bent en/of stinkt ofzo?
Mag ik bij deze dan een pics van je billen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is inderdaad altijd vervelend, als zoiets gebeurt. Ik probeer me er zelf altijd maar uit te lullen door over het het weer te beginnen ofzo, maar dat werkt vaak niet.
Nee man, en pas op he, of ik hoek je.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan een pics van je billen?
Je vráágt er gewoon om!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan een pics van je billen?
Maar hier zit ik toch veiligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Je vráágt er gewoon om!
Dat was me nog niet duidelijk, dus beschouw mijn eerdere reactie maar als: niet gegeven o.i.d.
Hier mag het ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Hier mag het ja.
Totdat posten/lezen hier ineens onmogelijk wordt.
Dan wordt je dus gebanned, desnoods op IP nummer. No acces for you anymore
Hoe noemde je me?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef -supergirl- het volgende:
en terecht. je mag pas aan de bil zitten als je haar een breezer hebt aangeboden sukkeltje.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Rodawa het volgende:
Dit had ik laatst ook.
Ik heb nu aids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |