link!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist beledigd door KLB-SC'ers!
linkje van het topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist beledigd door KLB-SC'ers!
Hem je hem aangehouden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanochtend op mijn werk was een winkeldief
Ik moet mijn achtergrond aanpassen want die foto met mijn 2 hoofden is verschrikkelijk. Dat is met zo'n app op de iPad gemaakt maar het ziet er niet uitquote:
hahaha ja best confronterend zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet mijn achtergrond aanpassen want die foto met mijn 2 hoofden is verschrikkelijk. Dat is met zo'n app op de iPad gemaakt maar het ziet er niet uit![]()
hihi in het echt is ie 30cm maar op FOK is mijne nog veel langer hihi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef Taexon het volgende:
Denken dat mijn e-penis maar 30 cm is____!
Ik doe niet veel met Twitter dus denk er ook nooit bij na eigenlijk. Geen idee wat ik ervan moet makenquote:
Vieze crimineel moet je gewoon in elkaar meppen hehe.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik niet, mijn collega's.
Had een fles wijn en een chocoladereep gestolen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
KLB / [KLB SC] FOK! brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe
^link
wat moet ik nu doen
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik had al een link gezet
Maar mijn god, die Vaseline_ is zelf wel pittig lelijk
Je wordt toch ook niet echt uit gescholdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik had al een link gezet
Maar mijn god, die Vaseline_ is zelf wel pittig lelijk
Sofje, to rel or not to rel?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?
quote:
Nee, moeite.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gaan we er wat van zeggen? ik bedoel wat ze over jou zeiden?
Zeg ik toch niet? Ik heb alleen even hun fobo's zitten bekijken en ze is gewoon niet moeders mooiste, niet naar mijn smaak iig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wordt toch ook niet echt uit gescholden?
Beetje zielig die luiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zou het niet te hardop zeggen, haar aanhangers zijn vanmiddag al wezen rellen. (lees mij "pesten")
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga jij bestellen? Ik ga KFC bestellen daarWant negers eten kip,hahahahajahah XD
Klopt. Die andere 2 heb ik nog nooit gezien maar Vaseline_ zie ik wel vaker, loopt alleen maar te bitchen op alles en iedereen.quote:
Ontbijtkoek?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
Ik heb straks een feestje en ga vet origineel inpakken!
Pics volgen.
Ze zullen het wel nodig hebben om zich goed te voelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Die andere 2 heb ik nog nooit gezien maar Vaseline_ zie ik wel vaker, loopt alleen maar te bitchen op alles en iedereen.
kunnen we dan gelijk langs de kruidvat want ik heb wat vaseline nodig, mijn lippen zijn echt droogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga jij bestellen? Ik ga KFC bestellen daarWant negers eten kip,hahahahajahah XD
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip is lekker, mijn lievelingsvlees, en ik ben een Asian.
Maarja, wel kip met bami dan hea.
link?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Twitter nog wat lelijker gemaakt Sof![]()
geef me je twitterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Twitter nog wat lelijker gemaakt Sof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |