SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dan het nut van Twitter? En dan laat je mij toch gewoon toe? Suffiequote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Vandaag erop gezet toen ik hoorde dat ze op werk er vaak naar kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van Twitter? En dan laat je mij toch gewoon toe? Suffie
dientjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, jullie weten toch wel die natte scheten?
Hypo: lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Het komt zo duister over eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag erop gezet toen ik hoorde dat ze op werk er vaak naar kijken
je zal maar naar mij moeten sturen, ze kan niet vanaf hier openenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo, je kan weer trots op me zijn, reden? Zie jouw dm.
Het bleek wat lastig te filmen zonder crew, sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, je zou nog met jouw kont schudden.
Lijkt het daar nou op 2 samengeperste tieten of schaamlippenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat? Ik had mijn ene been over ander been hoor.
quote:
Dan wacht ze maar tot dat ze thuis isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zal maar naar mij moeten sturen, ze kan niet vanaf hier openen
Dan moeten we een jong meet organiseren en ga je maar op de meet met jouw kont schuddenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het bleek wat lastig te filmen zonder crew, sorry
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt het daar nou op 2 samengeperste tieten of schaamlippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |