Ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moeten we een jong meet organiseren en ga je maar op de meet met jouw kont schudden
London meet over 3 week!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest
ja leuk hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
Wat een leuke reclame zie ik net in KSC van Volkswagen met die hond![]()
Zijn die er uberhaupt geweest danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje op Pluto trouwensquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van andere SC's bedoel ik eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn die er uberhaupt geweest dan?
Ik wil verhalen
quote:
Ik wil ook kadootjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
de laatste tijd pak ik mijn cadeautjes in met kranten
Oh niet op geletquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje op Pluto trouwens
Dat wou ik vandaag ook doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
de laatste tijd pak ik mijn cadeautjes in met kranten
Ik krijg volgende week zondag cadeautjesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn die er uberhaupt geweest dan?
Ik wil verhalen
Dat wil ze niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh naja, suprise party voor AJ dan maar terwijl jij je billen schud voor haar?
Ja, want jarigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week zondag cadeautjes
Hi5 Wij hebben ook NRCquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat wou ik vandaag ook doen.![]()
Er was vandaag uit het niets een Telegraaf bezorgd terwijl we normaal NRC hebben, dus ik wou die gebruiken, maar m'n ouders hebben hem al aan de overburen terug gegeven
Dus ik heb iets anders bedacht. Moment.
Ja hallo, ik kan het lezen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh naja, suprise party voor AJ dan maar terwijl jij je billen schud voor haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |