SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Krijgt die er geld voor?quote:*Linksquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
No, maar wel gratis entree bij alle thuiswedstrijden en goed voor z'n cv zegt iequote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee, hij liep net rechtsvoorin te jagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijgt die er geld voor?
[..]
*Links![]()
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weinig kansen maar wel voorstaan. Zijn we toch niet gewend, dat is meestal andersom bij PSV.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaat![]()
PSV speelt weer zaad idd. Snap niet hoe mensen dit aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer. De wedstrijd begon leuk, tijd voor wat spannende minuten Nac dan maar.![]()
Ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaat"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En toch kijk je elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt weer zaad idd. Snap niet hoe mensen dit aantrekkelijk kunnen vinden.![]()
Best mooi hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Een juweel van een goal van Gouriye.
http://eredivisielive.nl/(...)cles-almelo-1-2.html"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voornamelijk in de hoop dat ze punten laten liggen uiteraard.![]()
Altijd toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad vooraf al weten dat een wedstrijd van PSV sowieso kut gaat worden.![]()
De commentator bij Roda - Heracles vindt het aannemelijk dat zowel VVV als Willem II morgen stunten. Toch bijzonder tegen Ajax en Feyenoord
Geen dank voor deze kritische noot op de commentator.![]()
Hij faalt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Evert weet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.dquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb hem veel te lang moeten missen. hij doet alleen de kutwedstrijden![]()
![]()
Ja of Driessenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.d![]()
![]()
Dat is om de supporters naar het stadion te lokken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reitsma mist alles en is saai, maar het is nog altijd beter dan Ron de Rijk die een wedstrijd lang zijn persoonlijke mening verkondigt en deze als feit aanneemtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk idd. Ik erger me elke keer weer dood aan die 2. Bij de NOS zitten ook echt te veel falers.quote:![]()
Reitsma kan onmogelijk beter zijn dan iemand.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reitsma mist alles en is saai, maar het is nog altijd beter dan Ron de Rijk die een wedstrijd lang zijn persoonlijke mening verkondigt en deze als feit aanneemt![]()
Reitsmaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.d
Bestaat volgens mij uit antimaterie van Theo Koomen. (Vandaar dat ze allebei Theo heten denk ik)
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Maar Koomen deed dat toen er nog niet zoveel televisie's waren en sportwedstrijden vooral via de radio werden verslagen. Dan wordt het een stuk makkelijker om de boel wat op te leuken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Reitsma
Bestaat volgens mij uit antimaterie van Theo Koomen. (Vandaar dat ze allebei Theo heten denk ik)
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.![]()
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Reitsma
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.
Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.![]()
Reitsma was vroeger wel aardig idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft. Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.![]()
30 jaar geleden klonk hij anders precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft. Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.Un dann rettet kein Kavallerie,
Toen was hij ook al bejaard met zijn 70 jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
30 jaar geleden klonk hij anders precies hetzelfde.
Bosz heeft zichzelf overigens in de vingers gesneden met verdedigende wissels. Toch bijzonder van een trainer welke het tegen PSV aandurft met 3 verdedigers te spelen![]()
![]()
Daar heb je dan wel een punt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was hij ook al bejaard met zijn 70 jaar.Un dann rettet kein Kavallerie,
Moest hieraan denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
VBL / Wilfried Boner"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Jouw tijd komt later wel.![]()
Raja ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.![]()
Nee neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.Ok![]()
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Dickiegod
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenisOk![]()
Requote dit eens.quote:quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Evert is gewoon objectief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geërgerd aan het pro-PSV gelul.![]()
Zap dan naar de Africa cup joh. Over een ruime 10 minuten worden het strafschoppenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geërgerd aan het pro-PSV gelul.![]()
![]()
Niet haten op Coutinho.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coutinho, allemaal even lachen jongens.
Oud-PSV'er."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een zaadpot.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
wat is evert allemaal aan het doen![]()
die springt zo voor de trein
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai![]()
Wijnaldum faalt weer als vanouds.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai![]()
![]()
De meest rare dingen kraamt ie uit ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saaiOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Rustig man, maak je anders druk om Serero. Zijn kop werd er zojuist bijna afgetraptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent![]()
![]()
Goed gezien van Lens!Un dann rettet kein Kavallerie,
Engels commentaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent![]()
Supusepa heten
![]()
Dan verdien je het een eigen goal te maken.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ik blauw? huh?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
waar is je blauw? of heb ik nu de verkeerde voor me?![]()
PSV speelt gewoon goed, maar dat was te verwachten thuis tegen ADOOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Waarom ben jij niet meer blauw?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey Koppers, hoelang doet die al mee?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Omdat ik een gif van Advocaat post.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer blauw?![]()
Dat moet je dan ook niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een gif van Advocaat post.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Geef een talent eens kans, Advocaat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
U vraagt, Mertens draait.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Normaal quote ik mezelf niet, maar 10 seconden voor de goal dit posten is wel grappig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Hiljemark voor de Wijn.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Bouma weer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hiljemark voor van Bommel en Depay voor Lens. Kommop Dickie, je kunt het.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heb liever dat Strootman eruit gaat. Hij staat op scherp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hiljemark voor van Bommel en Depay voor Lens. Kommop Dickie, je kunt het."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
haha ja heeft de belastingbetaler voor betaald xDquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
10 10 10 10Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LENS SCOORT!!! GODVERDOMME HET IS NIET WAAR!!!!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zodadelijk strafschoppen van de Afrikaantjes op eurosport.
Zuid afrika-MaliOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Bijna het haags kwartiertje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
nog 25 minuten om het goed te maken, hup ado![]()
HoppaaOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Locagod.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
No shit. HOPPAHOPPAquote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Locadigod!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Godcadia!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Logodica
- Dearest (UI)![]()
Mertens speelt wel goed laatste paar weken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De enige neger bij PSV zonder Swagg.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Mertens speelt wel goed laatste paar weken.![]()
Wacht maar tot er een moeilijke uitwedstrijd komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Er zit geen vorst meer in de grond..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Ze hebben Mertens belooft dat hij vooraan in het treintje mag als hij drie weken goed speelt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:quote:quote:quote:quote:
- Dearest (UI)![]()
Of gratis een AMG upgrade.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ze hebben Mertens belooft dat hij vooraan in het treintje mag als hij drie weken goed speelt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Iedereen blij dan toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen inderdaad. De belastingbetaler staat bovenaanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Je weet toch!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Als ze (Lens/Mertens/Matavz/Wijnaldum) het af en toe afwisselen dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hands strafschop!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Godcadia.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
En dan volgende week geel pakken zodat hij er tegen Feyenoord bij isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.![]()
![]()
Waar zijn de haters trouwens?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
efjaar probeert het, maar dat is slechts een sneue pogingquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Depay-god?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
A! present!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
die boven jou probeert het..quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hiljegulden erop aub.
Disclaimer: rechtmatige eigenaar op deze goede grap is davy, alle credits aan hem dus.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ik zei toch!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Hilje-euro was het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Hiljegulden erop aub.
Disclaimer: rechtmatige eigenaar op deze goede grap is davy, alle credits aan hem dus.![]()
Godpay.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ja. Maar ik leef wel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij leeft bij de waan van de dag, niet?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
We hebben tenminste eigen jeugd..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef Slobeend het volgende:
PSV brengt vaak eigen jeugd in als ze de wedstrijd al gewonnen hebben.![]()
![]()
HiljevBommelquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wordt, niet werd.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Beetje op mijn succes leunen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.![]()
Veel leuker dan Hiljeeuro.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.![]()
![]()
Hiljedollar.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Of, nog beter, Hiljekroon.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ohja die komt ook nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Deze 4-0 was te verwachten. Ik ga maar eens een kijkje nemen bij Mourinho en zijn manschappen.![]()
![]()
Aight! Maar hij is nu van mij!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En dadelijk onze derde eigen jeugd speler er in!
....Bouma.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
PSV gaat voor. Ook al stond het 7-0.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Komt hoef je niet te zeggen, die zijn al bezig.![]()
Oh nee, echt Hiljemark.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je kunt wel zien dat koppers in de ajaxopleiding heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je kunt wel zien dat koppers in de ajaxopleiding heeft gezeten.![]()
![]()
Aah DepaalOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Nee, nooit geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.![]()
Hij werd de 'nieuwe Winston Bogarde' genoemd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ajax heeft tenminste Baas Oerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je kunt wel zien dat koppers in de ajaxopleiding heeft gezeten.![]()
Oh, Sport1 select zendt nu Napels tegen de Catanianen uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat voor. Ook al stond het 7-0.![]()
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.![]()
Dat was Dico Koppers ja, maar werd niet bestempeld als een wereldtalent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.![]()
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LOCADIA!!!!!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?![]()
![]()
Nog 1, voor het doelsaldo van +50
Un dann rettet kein Kavallerie,
Lindenbergh heeft ook een keer in de Europa League gespeeld. Echt een wereldtalent is dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?![]()
Betrapt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Right.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.![]()
Logodica.
- Dearest (UI)![]()
Die Locadia moet het eerst nog maar eens in de grotere wedstrijden doen, VVV & ADO zijn peulenschilletjes.![]()
Jouw herinneringen zijn automatisch een feit, maak ik hier uit op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.![]()
Dan zal ik er wel naast zitten als 2 mensen het zo brengen.quote:Mijn fout.
Bij mij ook. Zanka er bij nader inzien toch maar weer uitgetrapt. Er bestaat een mogelijkheid dat je gelijk had over hemquote:![]()
![]()
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zal ik er wel naast zitten als 2 mensen het zo brengen.Mijn fout.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |