SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Krijgt die er geld voor?quote:*Linksquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
No, maar wel gratis entree bij alle thuiswedstrijden en goed voor z'n cv zegt iequote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee, hij liep net rechtsvoorin te jagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijgt die er geld voor?
[..]
*Links![]()
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weinig kansen maar wel voorstaan. Zijn we toch niet gewend, dat is meestal andersom bij PSV.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaat![]()
PSV speelt weer zaad idd. Snap niet hoe mensen dit aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer. De wedstrijd begon leuk, tijd voor wat spannende minuten Nac dan maar.![]()
Ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Straks vliegt gewoon keurig de 1-1 in de kruising als dit zo door gaat"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En toch kijk je elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt weer zaad idd. Snap niet hoe mensen dit aantrekkelijk kunnen vinden.![]()
Best mooi hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Een juweel van een goal van Gouriye.
http://eredivisielive.nl/(...)cles-almelo-1-2.html"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voornamelijk in de hoop dat ze punten laten liggen uiteraard.![]()
Altijd toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad vooraf al weten dat een wedstrijd van PSV sowieso kut gaat worden.![]()
De commentator bij Roda - Heracles vindt het aannemelijk dat zowel VVV als Willem II morgen stunten. Toch bijzonder tegen Ajax en Feyenoord
Geen dank voor deze kritische noot op de commentator.![]()
Hij faalt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Evert weet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.dquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb hem veel te lang moeten missen. hij doet alleen de kutwedstrijden![]()
![]()
Ja of Driessenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.d![]()
![]()
Dat is om de supporters naar het stadion te lokken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reitsma mist alles en is saai, maar het is nog altijd beter dan Ron de Rijk die een wedstrijd lang zijn persoonlijke mening verkondigt en deze als feit aanneemtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk idd. Ik erger me elke keer weer dood aan die 2. Bij de NOS zitten ook echt te veel falers.quote:![]()
Reitsma kan onmogelijk beter zijn dan iemand.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reitsma mist alles en is saai, maar het is nog altijd beter dan Ron de Rijk die een wedstrijd lang zijn persoonlijke mening verkondigt en deze als feit aanneemt![]()
Reitsmaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Reitsma krijgt nog steeds klassiekers e.d
Bestaat volgens mij uit antimaterie van Theo Koomen. (Vandaar dat ze allebei Theo heten denk ik)
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Maar Koomen deed dat toen er nog niet zoveel televisie's waren en sportwedstrijden vooral via de radio werden verslagen. Dan wordt het een stuk makkelijker om de boel wat op te leuken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Reitsma
Bestaat volgens mij uit antimaterie van Theo Koomen. (Vandaar dat ze allebei Theo heten denk ik)
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.![]()
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Reitsma
Waar Koomen een bloedeloze wanvertoning spannend kon maken kan Reitsma de meest spectaculaire wedstrijd tot slaapmutsje omtoveren.
Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.![]()
Reitsma was vroeger wel aardig idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft. Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.![]()
30 jaar geleden klonk hij anders precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw dit, die man is 100 jaar oud. Ik wil weleens zien hoe jij op die leeftijd dan nog commentaar geeft. Het probleem is dat EL hem uit zijn pensioen heeft getrokken.Un dann rettet kein Kavallerie,
Toen was hij ook al bejaard met zijn 70 jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
30 jaar geleden klonk hij anders precies hetzelfde.
Bosz heeft zichzelf overigens in de vingers gesneden met verdedigende wissels. Toch bijzonder van een trainer welke het tegen PSV aandurft met 3 verdedigers te spelen![]()
![]()
Daar heb je dan wel een punt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was hij ook al bejaard met zijn 70 jaar.Un dann rettet kein Kavallerie,
Moest hieraan denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
VBL / Wilfried Boner"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Jouw tijd komt later wel.![]()
Raja ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.![]()
Nee neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.Ok![]()
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Dickiegod
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenisOk![]()
Requote dit eens.quote:quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Evert is gewoon objectief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geėrgerd aan het pro-PSV gelul.![]()
Zap dan naar de Africa cup joh. Over een ruime 10 minuten worden het strafschoppenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geėrgerd aan het pro-PSV gelul.![]()
![]()
Niet haten op Coutinho.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coutinho, allemaal even lachen jongens.
Oud-PSV'er."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een zaadpot.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |