lk zal nooit voor Ajax worden hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Jouw tijd komt later wel.
Raja ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lk zal nooit voor Ajax worden hoor.
Nee neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak met jouw post geschiedenis
Requote dit eens.quote:
quote:
Evert is gewoon objectief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geërgerd aan het pro-PSV gelul.
Zap dan naar de Africa cup joh. Over een ruime 10 minuten worden het strafschoppenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het is dat het Evert is, anders had ik me oprecht geërgerd aan het pro-PSV gelul.
Niet haten op Coutinho.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coutinho, allemaal even lachen jongens.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is evert allemaal aan het doen![]()
die springt zo voor de trein
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai
De meest rare dingen kraamt ie uit ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is evert allemaal aan het doen![]()
die springt zo voor de trein
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai
Rustig man, maak je anders druk om Serero. Zijn kop werd er zojuist bijna afgetraptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent
Engels commentaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent
Ik blauw? huh?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
waar is je blauw? of heb ik nu de verkeerde voor me?
Waarom ben jij niet meer blauw?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey Koppers, hoelang doet die al mee?
Omdat ik een gif van Advocaat post.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer blauw?
Dat moet je dan ook niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een gif van Advocaat post.
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?quote:
U vraagt, Mertens draait.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.
Normaal quote ik mezelf niet, maar 10 seconden voor de goal dit posten is wel grappig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |