quote:
Bouma weer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?
Heb liever dat Strootman eruit gaat. Hij staat op scherp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hiljemark voor van Bommel en Depay voor Lens. Kommop Dickie, je kunt het.
haha ja heeft de belastingbetaler voor betaald xDquote:
Bijna het haags kwartiertje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
nog 25 minuten om het goed te maken, hup ado
No shit. HOPPAHOPPAquote:
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Mertens speelt wel goed laatste paar weken.
Wacht maar tot er een moeilijke uitwedstrijd komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Er zit geen vorst meer in de grond..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Of gratis een AMG upgrade.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ze hebben Mertens belooft dat hij vooraan in het treintje mag als hij drie weken goed speelt.
Iedereen blij dan toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen inderdaad. De belastingbetaler staat bovenaan
Je weet toch!quote:
Als ze (Lens/Mertens/Matavz/Wijnaldum) het af en toe afwisselen dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.
Godcadia.quote:
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.quote:
Vertel mij wat.quote:
En dan volgende week geel pakken zodat hij er tegen Feyenoord bij isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.
efjaar probeert het, maar dat is slechts een sneue pogingquote:
A! present!quote:
die boven jou probeert het..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |