quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is evert allemaal aan het doen![]()
die springt zo voor de trein
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai
De meest rare dingen kraamt ie uit ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is evert allemaal aan het doen![]()
die springt zo voor de trein
op zich wel begrijpelijk bij zo'n potje psv, de tering wat saai
Rustig man, maak je anders druk om Serero. Zijn kop werd er zojuist bijna afgetraptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent
Engels commentaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij hebt het geluid uit natuurlijk, anders hoort je mamma dat je nog wakker bent
Ik blauw? huh?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
waar is je blauw? of heb ik nu de verkeerde voor me?
Waarom ben jij niet meer blauw?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey Koppers, hoelang doet die al mee?
Omdat ik een gif van Advocaat post.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer blauw?
Dat moet je dan ook niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een gif van Advocaat post.
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?quote:
U vraagt, Mertens draait.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.
Normaal quote ik mezelf niet, maar 10 seconden voor de goal dit posten is wel grappig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom komt Mertens dit seizoen zo weinig in scoringspositie. Die maakt ze doorgaans wel als ie de kans krijgt.
quote:
Bouma weer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi moment om Brenet te proberen in te passen. Waar die zit niet eens op de bank denk ik?
Heb liever dat Strootman eruit gaat. Hij staat op scherp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hiljemark voor van Bommel en Depay voor Lens. Kommop Dickie, je kunt het.
haha ja heeft de belastingbetaler voor betaald xDquote:
Bijna het haags kwartiertje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
nog 25 minuten om het goed te maken, hup ado
No shit. HOPPAHOPPAquote:
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Mertens speelt wel goed laatste paar weken.
Wacht maar tot er een moeilijke uitwedstrijd komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Er zit geen vorst meer in de grond..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Of gratis een AMG upgrade.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ze hebben Mertens belooft dat hij vooraan in het treintje mag als hij drie weken goed speelt.
Iedereen blij dan toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen inderdaad. De belastingbetaler staat bovenaan
Je weet toch!quote:
Als ze (Lens/Mertens/Matavz/Wijnaldum) het af en toe afwisselen dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij hem is het altijd een paar weken heel goed en dan weer een paar weken minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |