Godcadia.quote:
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.quote:
Vertel mij wat.quote:
En dan volgende week geel pakken zodat hij er tegen Feyenoord bij isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boeit mij niet, als hij maar eruit gaat.
efjaar probeert het, maar dat is slechts een sneue pogingquote:
A! present!quote:
die boven jou probeert het..quote:
Hilje-euro was het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Hiljegulden erop aub.
Disclaimer: rechtmatige eigenaar op deze goede grap is davy, alle credits aan hem dus.
Ja. Maar ik leef wel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij leeft bij de waan van de dag, niet?
We hebben tenminste eigen jeugd..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef Slobeend het volgende:
PSV brengt vaak eigen jeugd in als ze de wedstrijd al gewonnen hebben.
HiljevBommelquote:
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.quote:
Wordt, niet werd.quote:
Beetje op mijn succes leunen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.
Veel leuker dan Hiljeeuro.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh. dan is Hiljegulden vanaf nu mijn grap.
Hiljedollar.quote:
Ohja die komt ook nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Deze 4-0 was te verwachten. Ik ga maar eens een kijkje nemen bij Mourinho en zijn manschappen.
Aight! Maar hij is nu van mij!quote:
PSV gaat voor. Ook al stond het 7-0.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Komt hoef je niet te zeggen, die zijn al bezig.
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je kunt wel zien dat koppers in de ajaxopleiding heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nee, nooit geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.
Hij werd de 'nieuwe Winston Bogarde' genoemd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n megatalent geweest zijn destijds.
Ajax heeft tenminste Baas Oerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh, Sport1 select zendt nu Napels tegen de Catanianen uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat voor. Ook al stond het 7-0.
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.quote:
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.
Dat was Dico Koppers ja, maar werd niet bestempeld als een wereldtalent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Speelde tegen Man Utd oid als ik me het goed herinner.
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?
quote:
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lindenbergh heeft ook een keer in de Europa League gespeeld. Echt een wereldtalent is dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betrapt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.
Right.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.
Jouw herinneringen zijn automatisch een feit, maak ik hier uit op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.
Dan zal ik er wel naast zitten als 2 mensen het zo brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |