Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is het gelijk een megatalent?
quote:
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lindenbergh heeft ook een keer in de Europa League gespeeld. Echt een wereldtalent is dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betrapt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goten tracht subtiel te zeggen, want het moet moeilijk zijn als Psv'er. Dat je wel een heel groot talent moet zijn als je bij Ajax mag/kan debuteren.
Right.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.
Jouw herinneringen zijn automatisch een feit, maak ik hier uit op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat ik me herinner was de meerderheid er razend enthousiast over.
Dan zal ik er wel naast zitten als 2 mensen het zo brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |