Misschien had je daar eerder over na moeten denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
maar heb hem eigenlijk eerder nodig
tja...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
HA HA HAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Dat zou de straf zwaarder moeten maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
euh.. als dat uitmaakt denk ik dat dat de straf eerder verzwaartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Pindakaas..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Echt hè!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
HA HA HA![]()
godverdomme je bent nog serieus ook he?
nee de officier van justitie heeft 10 dagen de tijd voor een keuze. Is bij de inbeslagname ook verteld en staat ook in de folderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Klopt ik reed 170 na correctie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
nee, volkom zinloos.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Klopt ik reed 170 na correctie.
Achja.. en als ik een brief stuur? denk je dat het nut heeft?
Lieve meneer,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je weet dat snel het land uitrijden na een bankoverval in Europa weinig zin heeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Een oefening van geduld kan inderdaad geen kwaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.
10 werkdagen, dus sowieso 2 weken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee de officier van justitie heeft 10 dagen de tijd voor een keuze. Is bij de inbeslagname ook verteld en staat ook in de folder
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat snel het land uitrijden na een bankoverval in Europa weinig zin heeft?
Een andere reden voor zo'n snelheid kan ik niet bedenken...
Ja hoor, je had niet door dat je 170 reed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.
De snelheidsmeter heb je niet behandeld tijdens je rijlessen (een paar maanden geleden)?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.
Dan verdien je dit nog meer dan dat je eigenlijk al deedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Dus je reed 170 en zat niet op te letten. Toppertje hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De snelheidsmeter heb je niet behandeld tijdens je rijlessen (een paar maanden geleden)?
Je bent echt stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Ja, zo heb ik vorig jaar nog mijn rijbie terug gekregen na 14 werkdagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat ik het nodig heb!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan rijden, rijdt dan niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen, want met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs natuurlijk niet teruggeven.quote:
175 minimaal, wettelijke correctiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
Dit kan wel zo en dat gaat ook zo gebeuren. Het beste wat je nu kunt doen is gewoon rustig afwachten want je maakt het door hun lastig te vallen alleen nog maar erger voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Is zeker 180 op je teller, als je een goed afgestelde hebt. In de meeste auto's zal de teller boven de 180 staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
175 minimaal, wettelijke correctie
Nogmaals, je bent stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Ja en...jammer dan, had je eerder moeten bedenken. Ze maken echt geen uitzondering hoor omdat jij dat wil en nog snel een tweede boete voor te snel rijden wilt halen.quote:
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon konquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon kon
Ik rij nu 13 jaar met rijbewijs en heb hem nog nooit hoeven tonen tijdens een controle, dus je kan er ook voor kiezen de gok te wagen gewoon te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Nou, blijkbaar kon het niet hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is hoogstens (en je hoeft er niet van uit te gaan dat dat ook gebeurd) een reden om een iets lagere boete te krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je met dat argument aan komt zetten bij de politierechter (mocht de zaak voorkomen) dan lacht hij je recht in jouw gezicht uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs zeker niet eerder teruggeven. Is er nog een andere reden waarom je je rijbewijs terug zou moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan?quote:
Onzinnig argument. Geef eens een goede reden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet aan jou is om dat te beoordelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Oké troll, leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Ze zijn tot niets verplicht. Een rijbewijs is een gunst, geen recht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Eeuh, nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven,
Dat maakt het niet minder ernstig.quote:bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Lol, ook nog onnodig linksrijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Dat zal lekker zijn, de eerste keer is het toegestaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Ik ga het bijna denken ja. Ik probeer TS nog een beetje te helpen, maar er komt alleen maar onzin uit.quote:
Waarschijnlijk al het plaatwerk van zijn auto.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.
Dus jij hebt een probleem, en ook nog een plaat voor je kop zo te zien
Nou, maar eens uitproberen als je je rijbewijs terughebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef quipertown1 het volgende:
Weet nu alleen wel dat me auto nog harder dan dat kan haha, had me gas niet eens volledig ingetrapt
Je bedoelt dat je nog maar heel weinig kansen hebt gehad om zo asociaal hard te rijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Haha nee ben ik hem weer 12 dagen kwijt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, maar eens uitproberen als je je rijbewijs terughebt.
Stiekem welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog maar heel weinig kansen hebt gehad om zo asociaal hard te rijden?
Ja vervelend, zeker omdat jij met al je rij-ervaring zo goed weet wat je doet.
Nou, foei, en niet meer doen hè
Dat laatste verwacht je eigenlijk?
Of was het nou 10? Of toch langer als je in de recidive valt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Haha nee ben ik hem weer 12 dagen kwijt!
Doe het nu dan. Nu kan de politie je rijbewijs toch niet afpakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag als je het zeer snel weer doet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Nee mag nu niet rijden dan pleeg ik een misdrijf zei die agentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Doe het nu dan. Nu kan de politie je rijbewijs toch niet afpakken.
Dat is geen reden om je rijbewijs eerder terug te krijgen. Dus je kan wel een klaagschrift sturen, maar daar zal je niets mee bereiken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
Waarom vind je het onterecht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
s maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
Wat zou een nuttig antwoord kunnen zijn?"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig,
Ga maar met een protestbord voor het kantoor van de OvJ staan. Moet je wel met de trein, vrees ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
''Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug?''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zou een nuttig antwoord kunnen zijn?"
De gouden tip om zijn rijbewijs terug te krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer voor je maar de wet vindt dat duidelijk niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Lieverdje, hier is je rijbewijs. Het was gewoon een beginnersfoutje. Veel plezier ermee! Kuskus!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat, en je zult een hele dikke auto moeten hebben om niet door te hebben dat je 180 rijdt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is zeker 180 op je teller, als je een goed afgestelde hebt. In de meeste auto's zal de teller boven de 180 staan.
Inbreken in het gebouw waar zijn rijbewijs ligt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De gouden tip om zijn rijbewijs terug te krijgen natuurlijk
Dat zou ik zeggen tegen de OvJquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Denk het niet, de Belgische politie had je ook staande gehouden. Of de Nederlandse was achter je aan blijven rijden. Het kan namelijk beide.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef quipertown1 het volgende:
Had beter nog 10 kilometer door kunnen rijden dan had ik hem nu nog!
Is een optie, ik raad het niemand aan maar TS kan het proberenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Inbreken in het gebouw waar zijn rijbewijs ligt?
Het is zaterdagavond en wij zijn in een goede bui.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Waarom reageren we op een troll eigenlijk ?
Ja, want als er een achtervolging is dan houden ze op bij de grens...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef quipertown1 het volgende:
Had beter nog 10 kilometer door kunnen rijden dan had ik hem nu nog!
Nederlandse politie mag me niet aanhouden buiten NL?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk het niet, de Belgische politie had je ook staande gehouden. Of de Nederlandse was achter je aan blijven rijden. Het kan namelijk beide.
Hij zat lekker te beppen met zijn mattie. Wat er op de weg gebeurde ontging hem even. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en je zult een hele dikke auto moeten hebben om niet door te hebben dat je 180 rijdt.
Al even afgezien van het feit dat het snelheidsverschil met je medeweggebruikers echt wel opvalt, en die moeten er geweest zijn, al was het alleen die ene politieauto maar die hem staande heeft gehouden.
Jazeker wel. Al jaren lang is er een overeenkomst met de buren. Of ze rijden achter je aan, of de buren doen het. Maak je geen zorgen, in België was je er ook niet mee weg gekomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Nederlandse politie mag me niet aanhouden buiten NL?
De Belgische politie mag je aanhouden in België.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Nederlandse politie mag me niet aanhouden buiten NL?
Ah.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jazeker wel. Al jaren lang is er een overeenkomst met de buren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
Nou ik wacht even af hoop hem volgende week weer te hebben anders ga ik boos naar de officier, fouten maakt iedereen ook de officier!
Daar zou ik mee beginnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
Nou ik wacht even af hoop hem volgende week weer te hebben anders ga ik boos naar de officier, fouten maakt iedereen ook de officier!
Ik zou het lekker niet doen, met boos worden bereik je niets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
Dat valt wel mee hoor. In 2008 reed ik 110 ofzo waar je 50 mocht, kostte me 1 week m'n rijbewijs (van maandag avond 22:00 tot maandag 13:15). 600 euro boete en 2 jaar voorwaardelijk. Geen CBR geneuzel en geen punt eraf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou het lekker niet doen, met boos worden bereik je niets.
Reken vooralsnog op een aantal maanden fietsen, een dikke bekeuring en als je pech hebt een gesprekje bij het CBR.
Nou hebben wij net een andere auto, van een behoorlijk formaat, en het ding blijkt ook nog eens gechiptuned te zijn tot >200 pk, en ik moet idd uitkijken dat ik niet te hard rij, maar no way dat ik ongemerkt per ongeluk 180 kan rijden, dat heb je echt wel door.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zat lekker te beppen met zijn mattie. Wat er op de weg gebeurde ontging hem even. Kan gebeuren.
In 2008 was men iets soepeler, nu is het allemaal veel strenger.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. In 2008 reed ik 110 ofzo waar je 50 mocht, kostte me 1 week m'n rijbewijs (van maandag avond 22:00 tot maandag 13:15). 600 euro boete en 2 jaar voorwaardelijk. Geen CBR geneuzel en geen punt eraf.
Ik heb m'n rijbewijs sinds 2004.
op dat stuk was het volgens mij wel 120 man, ik dacht eerst ook 130 maar het eene stuk wel en andere stuk weer niet, heel onduidelijk. En op sommige stukken pas na 19:00.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Chinless het volgende:
Op dat stuk mag je 130.
Alleen die wouten denken steeds 120. Dus bezwaar aantekenen.
ja hoe moet je dan weten waar je 50 km te hard rijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
op dat stuk was het volgens mij wel 120 man, ik dacht eerst ook 130 maar het eene stuk wel en andere stuk weer niet, heel onduidelijk. En op sommige stukken pas na 19:00.
Verraad je hier nou bijna je leeftijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou hebben wij net een andere auto, van een behoorlijk formaat, en het ding blijkt ook nog eens gechiptuned te zijn tot >200 pk, en ik moet idd uitkijken dat ik niet te hard rij, maar no way dat ik ongemerkt per ongeluk 180 kan rijden, dat heb je echt wel door.
Maar dat laatste zou natuurlijk door mijn 27 jaar rij-ervaring kunnen komen
Op een enkeling na dan, ik rijd ook geregeld die snelheid maar soms komt er toch een naar links.....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Dat zal lekker zijn, de eerste keer is het toegestaan.
En natuurlijk was je de enige op je linkerbaan. Iedere normale bestuurder gaat naar rechts als er een mongool met 170 km per uur aankomt.
Dit moet wel een grapje zijn, toch? Alsjeblieft? :/quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
Volgend topic van jou, me loverboy eiste dat ik sex zou hebben met mijn broertje, gelukkig slik ik de pil en kan ik niet zwanger worden. Ik ben echter nu wel zwanger, wat moet ik doen? Ik wil nog geen kind, moet mijn vmbo diploma nog halen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Fratz het volgende:
Volgende topic van TS:
Ik ben aangehouden met een paar biertjes op. Een paar maar hoor. Ja ik was eigenlijk de Bob maar het was zo gezellig! Ik hoef die verplichte cursus toch niet te doen? Ik heb mijn rijbewijs echt nodig!
DAN HAD JE NIET 170 MOETEN RIJDEN FAALHAASquote:
Ik ben zo benieuwd wat voor auto TS heeft.... en hoe gruwelijk hoog z'n verzekeringspremie isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef BrandX het volgende:
niet merken dat je bijna 180km p/u rijdtSure
al zit hij in een A6 oid, je merkt gewoon dat je 180 rijdt, ook al zit je met een vriend te kletsen. Ook al heb je maar een paar maanden je rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor auto TS heeft.... en hoe gruwelijk hoog z'n verzekeringspremie is
Ik vraag het me vooral af omdat TS daardoor constateerde dat z'n auto nog harder kon, want hij had nog ruimte achter z'n gaspedaal.... daarmee wekt hij de suggestie dat hij eigenlijk niet verwacht had dat z'n auto (veel) harder kon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
al zit hij in een A6 oid, je merkt gewoon dat je 180 rijdt, ook al zit je met een vriend te kletsen. Ook al heb je maar een paar maanden je rijbewijs.
Denk eerder dat TS en zijn vriendje een portie stoer aan het doen waren op de snelweg.
true.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag het me vooral af omdat TS daardoor constateerde dat z'n auto nog harder kon, want hij had nog ruimte achter z'n gaspedaal.... daarmee wekt hij de suggestie dat hij eigenlijk niet verwacht had dat z'n auto (veel) harder kon.
Dan gaat het dus niet om een A6, 535, 9-5 of V70
leuk advies, als hij iemand overhoop rijdt en dan dus niet verzekerd is zijn er 2 levens naar de klotequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder rijbewijs kun je gewoon rijden, wel zorgen dat je niet opvalt en geen ongelukken maakt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder rijbewijs kun je gewoon rijden, wel zorgen dat je niet opvalt en geen ongelukken maakt.
Ja, het kan wel, maar het mag niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Als beginnend bestuurder wordt je dit zwaar aangerekend, logisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Eigenlijk wel handig voor ja, geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
De standaardprocedure is anderhalf jaar geleden veranderd. Als je rijbewijs door de politie wordt ingenomen, besluit het OM standaard tot een inname voor ten minste twee maanden. TS mag dus een poosje fietsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien had je daar eerder over na moeten denken.
Het OM neemt binnen 10 dagen na ontvangst een beslissing, maar dat betekent niet automatisch dat je hem ook terugkrijgt, al is het wel waarschijnlijk omdat het je eerste keer is.
Het zal je wel een punt kosten.
Nee joh, waarom zou hij drinken als hij niet nog moet rijden dezelfde avond?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel handig voor ja, geen rijbewijs.Want voorlopig hoef je niet de Bob te zijn en daar profiteer je nu al van.
Pleaseplease laat TS dronken zijn toen hij dit postte![]()
Nee, echt niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Nee de hele A16 is tussen Dordrecht en Hazeldonk in beide richtingen weer 120 km/u max.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Chinless het volgende:
Op dat stuk mag je 130.
Ik heb gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Die staat ook gewoon in m'n profiel, het is algemeen bekend dat ik een oud wijf ben
Wat ben jij ook eigenlijk een ongelofelijke dom jong he....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Chinless het volgende:
Volgend topic van jou, me loverboy eiste dat ik sex zou hebben met mijn broertje, gelukkig slik ik de pil en kan ik niet zwanger worden. Ik ben echter nu wel zwanger, wat moet ik doen? Ik wil nog geen kind, moet mijn vmbo diploma nog halen.
Kan niet, want ik vind Alzheimer-bejaarden leukquote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
Volgens z'n profiel net 112, dus ik gok op alzheimer.
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
Ze kunnen niet allemaal leuk zijn.
Dit is die ene niet-leuke.
Owh, als je daar 130 km/u mag rijden dan mag 170 km/u (na wettelijke correctie) natuurlijk OOK.. Logischquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Chinless het volgende:
Op dat stuk mag je 130.
Gelukkig wordt de straf daar alleen maar hoger van. Ga maar weer lessen tot je wel weet hoe het moetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Aan de reacties van TS te zien, woont ie zelf al op't kamp.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
TS, morgen even bellen de officier en dan zeggen dat je vrienden op het kamp hebt ofzo.
Kan hij mooi met papa Sjonnie en tante Anita een bezoekje brengen bij de officier.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Aan de reacties van TS te zien, woont ie zelf al op't kamp.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef M1stral het volgende:
TS had nog een kans gemaakt als hij die brildragende kleuter van de C1000 reclame op de achterbank had zitten...
Tante Anita is ook z'n moederquote:Op zondag 3 februari 2013 10:42 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Kan hij mooi met papa Sjonnie en tante Anita een bezoekje brengen bij de officier.
Eigenlijk was het de schuld van al die andere weggebruikers die niet aanwezig waren. Als die er wel waren geweest had ts in de file gestaan en had ts niet 170 gereden(ruim 180 op te teller).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Is dit nou typisch voor de jeugd? Enorm domme dingen doen, daarvoor terecht gecorrigeerd worden en vervolgens:
• indien mogelijk ontkennen
• bagatelliseren (het was totaaaaal niet gevaarlijk, het was maar 170)
• de schuld bij een ander leggen of aan de situatie wijten (de weg nodigt uit, totaal ongevaarlijk stuk)
• zielig doen en verontwaardigd zijn (ik heb mijn rijbewijs zo hard nodig, kan iedereen overkomen)
wat een droefheid.
Be a man, man!
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef ikbenik het volgende:
TS komt niet meer terug. Na zijn klacht moest de OvJ zo hard lachen, dat TS maar eens moest laten zien dat rijden zonder enige ervaring met hoge snelheden geen probleem is. Hier het resultaat
Nou een pilaar van een brug is toch vaak van beton dus het kan soms wel voorkomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.
klopt, maar 200 tegen een bijna stilstaande afremmende vrachtwagen laat je auto'tje ook niet echt heel meer denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.
Daarom hebben vrachtwagen een beveiliging dat je er niet onder kunt komen. Een instant cabrio maken is niet heel handig als je nog in de auto zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar 200 tegen een bijna stilstaande afremmende vrachtwagen laat je auto'tje ook niet echt heel meer denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |