Misschien had je daar eerder over na moeten denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
maar heb hem eigenlijk eerder nodig
tja...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
HA HA HAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Dat zou de straf zwaarder moeten maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
euh.. als dat uitmaakt denk ik dat dat de straf eerder verzwaartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Pindakaas..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Echt hè!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
HA HA HA![]()
godverdomme je bent nog serieus ook he?
nee de officier van justitie heeft 10 dagen de tijd voor een keuze. Is bij de inbeslagname ook verteld en staat ook in de folderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Klopt ik reed 170 na correctie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
nee, volkom zinloos.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Klopt ik reed 170 na correctie.
Achja.. en als ik een brief stuur? denk je dat het nut heeft?
Lieve meneer,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je weet dat snel het land uitrijden na een bankoverval in Europa weinig zin heeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Een oefening van geduld kan inderdaad geen kwaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.
10 werkdagen, dus sowieso 2 weken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee de officier van justitie heeft 10 dagen de tijd voor een keuze. Is bij de inbeslagname ook verteld en staat ook in de folder
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat snel het land uitrijden na een bankoverval in Europa weinig zin heeft?
Een andere reden voor zo'n snelheid kan ik niet bedenken...
Ja hoor, je had niet door dat je 170 reed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.
De snelheidsmeter heb je niet behandeld tijdens je rijlessen (een paar maanden geleden)?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Yeaah right... Ik had de snelheid gewoon niet in de gaten wist wel dat ik te hard reed maar niet zo hard.
Dan verdien je dit nog meer dan dat je eigenlijk al deedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Dus je reed 170 en zat niet op te letten. Toppertje hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De snelheidsmeter heb je niet behandeld tijdens je rijlessen (een paar maanden geleden)?
Je bent echt stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Ja, zo heb ik vorig jaar nog mijn rijbie terug gekregen na 14 werkdagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat ik het nodig heb!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan rijden, rijdt dan niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen, want met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs natuurlijk niet teruggeven.quote:
175 minimaal, wettelijke correctiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
Dit kan wel zo en dat gaat ook zo gebeuren. Het beste wat je nu kunt doen is gewoon rustig afwachten want je maakt het door hun lastig te vallen alleen nog maar erger voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Is zeker 180 op je teller, als je een goed afgestelde hebt. In de meeste auto's zal de teller boven de 180 staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
175 minimaal, wettelijke correctie
Nogmaals, je bent stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Ja en...jammer dan, had je eerder moeten bedenken. Ze maken echt geen uitzondering hoor omdat jij dat wil en nog snel een tweede boete voor te snel rijden wilt halen.quote:
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon konquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon kon
Ik rij nu 13 jaar met rijbewijs en heb hem nog nooit hoeven tonen tijdens een controle, dus je kan er ook voor kiezen de gok te wagen gewoon te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Nou, blijkbaar kon het niet hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is hoogstens (en je hoeft er niet van uit te gaan dat dat ook gebeurd) een reden om een iets lagere boete te krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je met dat argument aan komt zetten bij de politierechter (mocht de zaak voorkomen) dan lacht hij je recht in jouw gezicht uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs zeker niet eerder teruggeven. Is er nog een andere reden waarom je je rijbewijs terug zou moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan?quote:
Onzinnig argument. Geef eens een goede reden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet aan jou is om dat te beoordelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Oké troll, leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Ze zijn tot niets verplicht. Een rijbewijs is een gunst, geen recht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Eeuh, nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven,
Dat maakt het niet minder ernstig.quote:bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Lol, ook nog onnodig linksrijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Dat zal lekker zijn, de eerste keer is het toegestaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Ik ga het bijna denken ja. Ik probeer TS nog een beetje te helpen, maar er komt alleen maar onzin uit.quote:
Waarschijnlijk al het plaatwerk van zijn auto.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.
Dus jij hebt een probleem, en ook nog een plaat voor je kop zo te zien
Nou, maar eens uitproberen als je je rijbewijs terughebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef quipertown1 het volgende:
Weet nu alleen wel dat me auto nog harder dan dat kan haha, had me gas niet eens volledig ingetrapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |